Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hrautomanijak

Marketing

Volkswagen Up! Lite


Image and video hosting by TinyPic

Za sajam u Los Angelesu (4.-13. prosinca) Volkswagen je pripremio svjetsku premijeru konceptnog hibridnog modela Up! Lite.
Na taj način najjači europski proizvođač proširio je konceptnu obitelj Up!, koja u obliku serijskih proizvoda stiže na tržište 2011. godine. Mjesto prikazivanja je pak svojevrsna je poruka posrnulim američkim i japanskim gigantima da VW kani postati i svjetski proizvođač broj 1.

Image and video hosting by TinyPic

Konceptni hibridni četverosjed pohvaliti se može rekordno niskom potrošnjom od samo 2,44 litre dizela na 100 kilometara, dok ispuh CO2 iznosi samo 65 grama po kilometru. Hibridni sustav čine mali TDI motor (0.8 litara, 38 kW), električni motor (10 kW), 7-stupanjski DSG mjenjač i Stop-Start funkcija, a maloj potrošnji doprinosi i vrhunska aerodinamika (koeficijent Cd 0.237). Prema tim podacima, tvrde u Volkswagenu, to je najekonomičniji četverosjed na svijetu. Isti je dizelski motor iskorišten i u L1 konceptu koji je jesenas prikazan na sajmu u Frankfurtu.

Image and video hosting by TinyPic

Up! Liteprikazuje ne samo tehnologiju, već i dizajn budućnosti, u kojem aerodinamika ima važnu ulogu, ali ne nauštrb privlačnosti. Alumijska karoserija (dimenzije 384x160x140 cm) ima masu od samo 695 kilograma.
Hibridni sustav djeluje tako da se dosta može voziti bez kapi goriva. Jedna faza je kad se kod usporavanja digne noga s pedale gasa pa se dizelski motor ugasi. U drugoj fazi, npr. na kraćim dionicama u gradu, automobil se može voziti samo energijom elektromotora. Struja dolazi iz litij-ionskih baterija. Maksimalna brzina automobila je 160 km/h.

Image and video hosting by TinyPic

Komfor i sigurnost također su na zavidnoj razini. Osim ESP-a i brojnih zračnih jastuka za veću sigurnost Up! Lite ima i inovativni sigurnosni okvir od aluminija, čelika i karbonskih vlakana. Još su mnoge inovacije prikazane na ovom konceptu. Jedna je rešetka hladnjaka koja se automatski otvara i zatvara, ovisno o potrebi hlađenja motora. Umjesto retrovizora koriste se pak tri kamere. Osim što 'obavljaju' posao bolje od zrcala, njihova mala površina doprinosi boljoj aerodinamici. Za lakše podnošenje ljetnih vrućina smišljena je pasivna parkirna ventilacije. Koncepcija pomicanja i preklapanja sjedala također je maksimalno olakšana. Na središnjoj konzoli je dodirni ekran preko kojeg se mogu regulirati i kontrolirati mnoge funkcije (klima, telefon, internet, glazba, video, putni kompjuter).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Post je objavljen 03.12.2009. u 08:08 sati.