GRAMMY + 2 RECENZIJE

Ukoliko niste znali, sinoć su objavljenje nominacije za nagradu Grammy. Sedmerostruka dobitnica te prestižne nagrade, Beyoncé, ove godine ima najviše nominacija. Ovdje su neke od najzanimljivijih kategorija, nominirani posloženi po imenima, ne pjesmama. Ne zamjerajte slobodan prijevod.

U kategoriji singl godine nominirani su: Beyoncé, Taylor Swift, The Black Eyed Peas, Lady GaGa i Kings of Leon. Album godine: Beyoncé, The Black Eyed Peas, Lady GaGa, Dave Matthews Band i Taylor Swift. Pjesma godine: Lady GaGa, Maxwell, Beyoncé, Kings of Leon i Taylor Swift. Ženska pop vokalna izvedba: Beyoncé, Adele, Katy Perry, P!nk i Taylor Swift. Muška pop vokalna izvedba: John Legend, Maxwell, Jason Mraz, Seal i Stevie Wonder. Pop izvedba grupe s vokalom: The Black Eyed Peas, Bon Jovi, The Fray, Daryl Hall & John Oates i MGMT, pop suradnja: Roseanne Cash & Bruce Springsteen, Ciara & Justin Timberlake, Jason Mraz & Colbie Caillat, Willie Nelson & Norah Jones i Taylor Swift & Colbie Caillat. Pop album: The Black Eyed Peas, Colbie Caillat, Kelly Clarkson, P!nk i The Fray. Dance snimka: The Black Eyed Peas, David Guetta & Kelly Rowland, Lady GaGa, Madonna i Britney Spears. Dance/album elektronske glazbe: The Crystal Method, David Guetta, Lady GaGa, Pet Shop Boys i LMFAO. Rock pjesma: Pearl Jam, U2, Green Day, Kings of Leon i Bruce Springsteen. Rock album: AC/DC, Eric Clapton & Steve Winwood, Green Day, Dave Matthews Band i U2. Najbolji album u kategoriji alternativne glazbe: David Byrne & Brian Eno, Death Cab For Cutie, Depeche Mode, Phoenix i Yeah Yeah Yeahs. Ženska r&b vokalna izvedba: Beyoncé, Melanie Fiona, Lalah Hathaway, Ledisi i Jazmine Sullivan. Muška r&b vokalna izvedba: Anthony Hamilton, Maxwell, Pleasure P, Musiq, Charlie Wilson. R&b izvedba grupe ili dua s vokalom: Jamie Foxx & T-Pain, India.arie & Musiq, Robert Randolph & The Clark Sisters i Calvin Richardson i Ann Nesby. R&b pjesma: Jamie Foxx & T-Pain, Jazmine Sullivan, Maxwell, Beyoncé i Pleasure P. R&b album: Anthony Hamilton, India.arie, Ledisi, Maxwell i Charlie Wilson, odnosno Beyoncé, Jamie Foxx, Pleasure P, Trey Songz i T-Pain za contemporary r&b album. Solo rap: Drake, Eminem, Jay-Z, Kid Cudi i Mos Def, rap izvedba grupe ili dua s vokalom: Beasty Boys & Nas, Eminem & Dr. Dre & 50 cent, Kid Cudi, Kanye West & Common, Kanye West & Young Jeezy. Rap/sung suradnja: Beyoncé & Kanye West, Keri Hilson & Kanye West & Ne-Yo, Jay-Z & Rihanna & Kanye West, The Lonely Island & T-Pain, T.I & Justin Timberlake. Rap song: Drake, Kid Cudi, T.I. & Justin Timberlake, Jay-Z, Jay-Z & Rihanna & Kanye West. Rap album: Common, Eminem, Flo Rida, Mos Def & Q-Tip.
U kategoriji najboljeg novog izvođača nominirani su MGMT, Keri Hilson, Zac Brown Band, Silversun Pickups i The Ting Tings.

Ledisi - Love Never Changes.mp3
Ledisi - Higher Than This.mp3
Vidjeli ste dakle da se dva vrlo malo poznata imena provlače kroz r&b kategoriju. Pleasure P i Ledisi. Odlučio sam vam napisati nešto o njima, budući da se radi o autsajderima u svojim kategorijama. Ledisi sam vam predstavio još davno, nakon što je objavila svoj debitantski album s kojim je također bila nominirana za nagradu Grammy. Od tada se ništa značajno nije dogodilo, Ledisi je i dalje skoro pa anonimna, a njen novi album objavljen prije nekoliko mjeseci opet joj je priskrbio dvije nominacije. Potpuno zasluženo, rekao bih. Ledisi fura svoj film, ne podilazi trendovima i komercijalizaciji, ne djeluje pretenciozno i čini se kao da voli ovo što radi i radi to vrlo dobro..

Pleasure P - Under.mp3
Pleasure P je ipak nešto poznatiji. Kao vokalist grupe Pretty Ricky našao se u Billboardovom topu 20 čak triput, a njihov drugi studijski album osvojio je sam vrh Billboardove liste albuma. Njegov prvi samostalni album u prodaji se pojavio točno prije pola godine, a jedno je od glavnih iznenađenja na listi nominiranih za Grammy nagradu. Iako nema bogat vokal i tu i tamo zapadne u monotoniju zbog svoje neoriginalnost, album je uglavnom čvrst i dosljedan i može se bez problema poslušati više od jednom. Žešći ljubitelji ovakve r&b glazbe svakako će doći na svoje, oni malo zahtjevniji neka poslušaju Maxwella. Njegov sam album poprilično ishvalio, a rezultirao je u konačnici izvanrednim kritikama, a evo i potvrde u obliku nekoliko nominacija, između ostalog i ona koju svi najviše vole - pjesma godine.

Post je objavljen 03.12.2009. u 21:54 sati.