Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hrautomanijak

Marketing

Novi Audi A8


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Spektaklom s mnoštvom prvoligaških hollywoodskih zvijezda Audi je u Miamiju predstavio novi A8. S obzirom da se radi o automobilu luksuzne klase i najvećem Audiju, nije ni potrebno reći da je u njemu sadržano svo znanje i sva tehnologija koju Audi posjeduje. No, ono na čemu u Audiju inzistiraju prilikom predstavljanja je da je njihov A8 najsportskiji automobil u luksuznoj klasi. Veoma hrabra tvrdnja. Je li zaista ispravna, pokazat će mnogobrojni testovi i usporedbe koji će uslijediti, prvenstveno s glavnim njemačkim rivalima Mercedesom S-klase i BMW-om Serije 7.

U skraćenom opisu novog A8 svakako treba istaknuti aluminijsku karoseriju dinamičnog dizajna, snažne i učinkovite motore, poboljšani MMI operativni sustav, nove sustave za pomoć u vožnji, potpuno LED prednja svjetla i elegantnu unutrašnjost. U modi je hvaliti se ekološkim dostignućima, pa tako i Audi najavljuje ugradnju 3.0 TDI agregata koji će ispuštati samo 159 grama CO2 po kilometru i trošiti samo 6,0 litara na 100 km, dakle bit će najekološkiji luksuzni automobil. S konvencionalnim gorivom, naravno.

Nova luksuzna limuzina, koja u salone dolazi početkom 2010. godine, tehnički je pravo umjetničko djelo. Karoserija je od aluminija, a radi se o već poznatom Audi Space Frame (ASF) načinu gradnje, pa takva karoserija teži otprilike 40 posto manje od iste takve konstrukcije od čelika.

Image and video hosting by TinyPic

Audijevo multimedijalno sučelje (MMI) je poboljšano i sadrži pionirsku inovaciju: u kombinaciji sa sustavom za navigaciju koji se može naručiti u dodatnoj opremi, ono ima dodirnu podlogu - touchpad. MMI touch komande omogućuju vozaču intuitivno upravljanje mnogim funkcijama; na primjer,adresa odredišta može se unijeti crtanjem slova na podlogu.
MMI sustav za navigaciju plus umrežen je na potpuno novi način, s naprednim sustavima za pomoć i sigurnost vozača. Prati unaprijed zadanu rutu tijekom vožnje i osigurava podatke za upravljačke jedinice automatskog mjenjača, prednjih svjetala i ACC stop & go funkcije pokretanja i zaustavljanja vozila. Viša razina inteligencije omogućuje tim sustavima prepoznavanje kompletnih scenarija i donošenje odluka za pomoć vozaču. Nova tehnologija uključuje sustav za bolju vidljivost noću prepoznavanjem pješaka, Audi pre sense sustav za zaštitu kao i prikaz ograničenja brzine.

Još jedno napredno tehnološko rješenje u novom A8 su potpuna LED svjetla, koja koriste svjetlosno emitirajuće diode za sve funkcije osvjetljavanja. Ona ovoj luksuznoj limuzini daju besprijekoran izgled čak i tijekom dana, a još su impresivnija kada počne padati mrak. Revolucionarna optika koja se koristi na tim svjetlima znači odmak od klasičnih cjevastih svjetlosnih modula.

Novi A8 dolazi na tržište s dva motora, benzinskim 4.2 FSI snage 273 kW (372 KS) i dizelskim 4.2 TDI snage 258 kW (350 KS). Uz njih serijski dolazi novi tiptronic mjenjač s 8 brzina. Treći motor bit će 3.0 TDI snage 184 kW (250 KS). Svi motori mogu se pohvaliti većom snagom i većim okretnim momentom - ali manjom potrošnjom goriva, koja se smanjila za 13 do 22 posto, zahvaljujući inteligentnim i učinkovitim tehnologijama kao što su sustav obnavljanja energije i inovativno toplinsko upravljanje. Ugrađivat će se i slabija verzija motora 3.0 TDI, sa 150 kW (204 KS) i pogonom na prednje kotače, a troši samo 6,0 litara na 100 km u EU ciklusu vožnje. To odgovara emisiji CO2 od 159 grama po kilometru, što je dosad nedostižna vrijednost u segmentu luksuznih vozila.



Post je objavljen 01.12.2009. u 15:15 sati.