Lady GaGa - The Fame Monster (RECENZIJA)

Image and video hosting by TinyPic
Prije godinu dana nismo ni znali tko je Lady GaGa a danas je u širokom luku prešla svijetske zvijezde poput Britney Spears. Prva je u povjesti imala 4 prva singla No. 1 na download ljestvicama (Just Dance, Poker Face, Love Game i Paparazzi) i to sve sa debitanskog albuma "The Fame". Sada nam donosi "The Fame Monster". Isprva je trebalo biti samo re-izdanje ušpješnog The Fame-a, no zbog problema oko novaca ipak je odlućeno da će se raditi o drugom po redu studiskom albumu.
No dali je će ovaj album biti uspješan kao i prvi? Definitivno, ovo je veliki skok za GaGu. Iako album ima 8 pjesama, sve su vrhunski napravljene. Tu je i Beyonce kao gošća na Telephone pjesmi. Bad Romance je savršen izbor za prvi singl. Ima ono nešto kao i Poker Face a već je pjesma (nakon samo tjedan dana) bila No. 1 u Kanadi i trenutno u Švedskoj. Tu je i savršen Dance In Dark po meni najbolja pjesma na cijelom albumu koja sa svojim 80-ima stilom obara sve. Alejandro pjesma sa pre pre zaraznim refrenom i Monster kao definitivni budući singl. Prate ih sa visokom kvalitetom ostale 4 pjesme. Teeth, koji je nešto popuno novi still za GaGU (jako vuće na Christinu Aguileru) je plus u svakom smislu. Telephone (najvaljivan kao drugi singl) sa Beyonce je jako dobra dance pjesma. Tu je još preljepa balada Speechless i So Happy I Code Die. Svaka nova pjesma bi bila zaista suvišna. Pjesme ove su jako dobre i više no to i definitivno ima potencijalnih hitova.
Image and video hosting by TinyPic
Što se tiće same promocije albuma, Hedi Slimane je napravila savršen photoshoot za album. Lady GaGa je također obajvila i video (godine) za Bad Romance. A tu je i pre ludi nastup na Ama-u ove godine.
Što se tiće kritike...Pa sve je uglavnom pozitivne. Digital Spy je dao albumu 5/5 govoreći da je nastavio uspjeh The Fame-a. Uglavnom svi hvale zanimljive pjesme i GaGine vokale.