Što se još treba dogoditi pa da ministar Kalmeta barem podnese ostavku ili da ga njegova šefica smijeni, ako već ne želi izvršiti harakiri.
Uz ono standardno: kašnjenje vlakova, izgled putničkih vlakova da se čovjeku u njih ni ne ulazi, napuhanog broja zaposlenih naročito onih koji uglavnom ne rade ništa ali zato dobivaju velike plaće i menadžerske ugovore, u njegovom mandatu učestale su…
… željezničke nesreće. Ova posljednja srećom bez ljudskih žrtava ali sa sumnjom da se radi o diverziji. Uz glasine da je takvo nešto već bilo zamijećeno i ranije na tom području.
…korupcije u HACU i u njegovom bližem i daljem okružju…
…bojenje auto tunela bojom čija cijena po metru kvadratnom gotovo da dosiže cijenu zlata…
…izgradnja kilometra autocete najednom se gotovo udvostručila u odnosu na cijene u vrijeme mandata prošlog ministra…
…a jadan gospodin Kalmeta pun funkcija kao šipak koščica ne može držati sve pod kontrolom pa „makar imao i deset fakulteta“ (zna li tko koliko ih ima?).
A zašto onda barem ne podnese ostavku?
Post je objavljen 22.11.2009. u 22:59 sati.