Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/frogbros

Marketing

CLIVE BARKER'S JERICHO (2007)

CLIVE BARKER'S JERICHO (2007)

Photobucket

Razvojni tim: MercurySteam
Izdavač: Codemasters
Platforma: PlayStation 3, Xbox, PC
Izdan: 23. listopada, 2007 godine
Žanr: Pucačina iz prvog lica
Foršpan igre...
Mode: Single player
Predikat: M, 18+
Originalna muzika: Cris Velasco
Priča: Clive Barker


Photobucket

Priča:
"- Prije Adama i Eve, Bog je pokušao stvoriti živo biće, Prvorođenog. Nakon što ga je stvorio, ubrzo shvaća da je napravio veliku grešku dajući Prvorođenom
previše moći, te je odlučio da ga ukloni. Ali, kako mu je dao previše moći, nije ga uspio eliminirati, nego ga je umjesto toga zaključao u neku vrst alternativne dimenzije. No, Prvorođeni se naljutio što Bog tako postupa sa njim, te zato želi uništiti ljudski rod i osvetiti se svom Stvoritelju. Bježeći iz zatočeništva, došao je na Zemlju, no svijet je poslao sedam ratnika, majstore u borilačkim i okultnim vještinama, da ga vrate nazad u zatočeništvo. I svaki put bi ostvarili svoj zadatak, ali isto tako bi svaki put Prvorođeni ukrao dio našeg svijeta i odveo ga u svoj, te bi se svaki put vratio sve jači i jači.
Ovaj put Prvorođeni se vraća jači nego ikad, a tim Jericho ima do sada najtežu zadaću od svih prijašnjih timova...hoće li i oni uspijeti poraziti zlo kao njihovi predhodnici ili će demonsko biće uspijeti uništiti sve što je Bog stvorio i tako stvoriti pravi Pakao na Zemlji?"



Photobucket
Jericho tim (od lijevo prema desno): Simone Cole, Abbey Black (kleče), Xavier Jones, Frank Delgado, Billie Church i Paul Rawlings.


RECENZIJA:
- Već neko vrijeme nisam imao dovoljno određenih minuta da bih proveo kvalitetno vrijeme uz neku video igru (kočio me posao, lumpovanje, ponajviše pisanje), ali evo u prošlih 3-4 dana mi se posrećilo sa slobodnim vremenom, pa sam ga kvalitetno iskoristio uz današnji naslov koji ću recenzirati. Naime imao sam sreće što sam u našem Algoritmu (da i Šibenik ga napokon ima) pukim slučajem naišao na njega.
Iznenadih se kad sam vidio da Clive Barker's Jericho (izašao krajem 2007 godine) mogu kupiti za samo 59kn i to sve zahvaljujući firmi SoldOut Software, koja je specijalizirala za prodaju kvalitetnih (i novijih) igara po vrlo povoljnim cijenama. Naravno igru sam odmah kupio i odigrao, te u sljedećim crtama slijedi iscrpna recanzija:



Dobre strane:
- atmosfera i ugođaj, te vrlo jezovita scenografija i sam okoliš na kojima se igra odvija
- okosnica i neki djelovi priče
- tim Jericho te koverzija među likovima, te njihovo samo djelovanje
- upravljanje timom Jericho na način koji smo vidjeli u ratnoj igri "Brothers in Arms" i kombiniranje u borbi
- uzbudljiva timska borba, oružje (sekundarno i primarno) i neprijatelji (najviše oni ogromni zvani Gladiatori, ali i oni leteći te oni sa vatrenim strelama su naj)
- okultne moći svakog člana tima Jericho
- zvučni efekti i grafika, ali i dizajn neprijatelja
- zdravlje se samo obnavlja, a i municiju dobijaš od vodnice Cole, dok se igra sama sejva na checkpointovima
- borba u Areni u nivou pod imenom "Mortituri te Salutant" je prejebena
- scene kad se trebate izvaditi iz neke teške situacije pritišćući određene tipke kursora (viđeno u Resident Evilu 4), te ako fulate ne vraća vas na početak checkpointa već odmah ponavljate tu istu scenu
- sočno psovanje mrzovoljnijih likova vašeg tima i par krvavih smrti njih nekolicne

Photobucket

Loše strane:
- krajnji dio priče koji nije uvjerljiv, te dijalozi u zadnjim misijama
- umjetna inteligencija (AI) Jericho tima i to kako zbog korištenja zaklona tako i zbog slabog korištenja svojih posebnih okultnih moći (koje uglavnom vi sami koristite kad ste preuzeli jednog člana tima)
- nerazmijernost jačine običnih neprijatelja (neki prejaki poput eksplozivnog kultista dok su drugi lagani) jer na neke moraš potrošiti par metaka a na neke više od stotinu
- Prvorođeni kao glavni boss je prelagan za ubiti, a raznolikih običnih neprijatelja je vrlo malo (stvarno ih je trebao biti veći broj)
- dizajn nivoa koji su skoro pa isti u svakom levelu, a posebice uski prostori
- borbe u uskim prostorima sa mnogo neprijatelja stvarno iritiraju
- puno vremena provodiš u oživljavanju svojih članova tima kad su borbe iznimno jake nego što pucaš na neprijatelje
- igra prekratko traje (završio sam ju za nešto manje od 5 sati) i fali više horor elemenata u igri, ali i u samoj priči
- u nivou "The Low Road" ćete izgubiti oko 15-20 minuta boreći se uvijek istim neprijateljima (jedan obični Kultist i jedan eksplozivni)


Photobucket

Završna riječ:
- Igra nije savršena i daleko je od toga, jer najveći njen problem je taj što AI tvojih suboraca nije na nivou i većinom ginu kao muve u većim okršajima, pa tako više vremena provodiš u oživljavanju dotičnih smotanaca nego u pucanju po neprijatelju. Sljedeće što mi je smetalo je to što priča nije kvalitetno napravljena te kraj nije zanimljiv i atmosferičan kao početak, koji je obećavao stvarno odličnu radnju i događaje. Ovdje je Clive Barker kao autor priče jako podbacio.
Genaijalnost Jericha je ta što možeš vrlo lako igrati sa bilo kojim članom tima i tako na neprijateljima iskušavati sve moguće moći i oružja (ja sam se najviše ograničio na Delgada jer ima mingun i oca Rawlingsa jer barata sa dva moćna pištolja).
Eto barem ne moraš misliti i brinuti o municiji i zdravlju jer tipično skupljanje takvih paketa po nivoima ne postoji. Kraj igre me je razočarao jer je napravljen zbrda zdola, te je glavni uber negativac Prvorođeni tako lagan za ubiti da se pitam kako ga Bog nije uspio sam srediti, pa da se tim Jericho ne zamara sa tim.
Za kraj bih rekao da sam unatoč pomalo iritirajućim manama (AI, manjak raznolikih neprijatelja, relativno kratko igranje) uživao igrajući ovu igru, pa iako je više akcijski orijentirana (bacajući na Sci-Fi elemente) nego što je prisutna jeza i horor gdje bi se igrači koji put i prestrašili.
Preporučujem igranje pod uvijetom da mnogo ne patite za horor elementom u igri...



THE SCENA:
- Definitivno borba u Areni u nivou "Mortituri te Salutant" kad se boriš protiv par stvarno ogromnih neprijatelja, ali ovaj put uz odličnu pomoć cijelog tima Jericho što stvarno predstavlja najžešći akcijski element igre. Uz sve to scenografski dizajn je također odlično napravljen i uz zvuk (pucnjava i krici iz publike) jako dobro funkcionira.
Na trenutak sam se osjetio kao Anakin u svojoj Areni u "Star Wars: Episode II - Attack of the Clones" (2002) ...a bogme sam se i dobro ispucao minigunom po beštijama.

Photobucket

1. dio i 2. dio gameplaya

Post je objavljen 23.11.2009. u 00:15 sati.