Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/bookeraj

Marketing

Plava krava zaborava

Ovo nije moje vrijeme, ovo nisu moje zime, nisu ovo moje kiše...

Kad mi već apsolutno ne ide na profesionalnom planu, zasigurno će vam biti drago čuti da i dalje čitam k' o mutava i da mi bar po tom pitanju (kao i na osobnom planu, nemojmo baš biti toliko negativni!) sve štima. Nakon što sam prekrižila de Bottona sa svog popisa, malo ću se više baviti Harukijem Murakamijem (to je totalno moj M.O. - nisam baš trendsetterica, ali volim znati i voljeti sve što vole mladi, tako da obično čekam da neki hype malo popusti pa da se i ja ukrcam na vlak koji vozi za Super – sam – zemlju).

To znači da sam već pročitala «Moj slatki Sputnik», o kojem izvještaj slijedi kroz nekoliko sljedećih dana, a čeka me i «Lov na divlju ovcu», koji još nisam počela čitati (ipak, valja reći da se Murakami toliko lako čita da ljudi doista nemaju isprike za nečitanje u vidu «nemam vremena». Doista nemaju.)

Nego, isto tako sam rekla sebi prije nekoliko dana kako ću se malo više početi baviti čitanjem zanimljive publicistike – stoga se na mojoj plejlisti našlo i ime marketinškog stručnjaka Setha Godina koji je napisao knjige poput «Plava krava – preporodite svoj posao, budite osobiti», «Malo je in, veliko je out» i «Svi marketinški stručnjaci su lažljivci». Čitam «Plavu kravu» i dobro se zabavljam osmišljavajući svoj fiktivni biznis. I o tome vrlo uskoro na Bookeraju.

P. S. Prije nekoliko dana sam pročitala «Uspavanku» Chucka Palahniuka koja mi je tako rasturila mozak da ne znam odakle bih uopće počela razmišljati o njoj. Zapravo, mislim da moram još jednom pročitati tu knjigu prije nego što vam kažem što mislim o njoj.


Post je objavljen 01.11.2009. u 14:25 sati.