Pravi pneumatik mijenja sve - slogan je prve Michelinove svjetske reklamne kampanje, pokrenute ovih dana.
Novi slogan osmišljen je kako bi se pokazale prednosti Michelinovih guma u odnosu na konkurenciju. Michelin će u novoj kampanji naglašavati svoje komparativne prednosti, a to su veća sila kočenja, duži vijek trajanja i izvanredno niska potrošnja goriva. Kampanja pokazuje da kupci upotrebom pravog pneumatika mogu smanjiti potrošnju goriva, povećati sigurnost u vožnji i produžiti vijek trajanja gazećeg sloja pneumatika.
U novoj marketinškj kampanji odabrana je potpuno animirana prezentacija.
Glavni lik, dobro nam poznati Bibendum, predstavljen je u animiranom svijetu. Kao izaslanik Michelin marke on priskače u pomoć motoristima u nevolji, zamjenjujući njihove neispravne pneumatike s Michelin pneumaticima koje vadi iz svog tijela, te im tako omogućuje nastavak vožnje.
Svjetska kampanja je započela u Americi i postepeno će seširiti na još 55 zemalja. U Europi i Aziji krenut će početkom 2010. godine, a uslijedit će Afrika, Bliski Istok, Indija i Južna Amerika. Reklama će se uglavnom prikazivati na televiziji, u tiskanim medijima i na Internetu.
Post je objavljen 11.10.2009. u 11:11 sati.