Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zoccao

Marketing

Prada Milano / proljeće 2010. – hod po rubu.





Miuccia Prada tvrdi da kad stvari idu loše treba nam nešto što će nas izvući iz tog stanja. Optimizam. To je bila njena prva misao, ali kritičari su na kraju iskazali pokisli pesimizam. Pradu to vjerojatno ne uzbudjuje previše jer oduvjek je bila poznata po tome da započinje trendove, a da se nikad nije trudila biti trendi ili biti osobito lijepa i zavoditi publiku.

Nakon teške zimske kolekcije stigla je lagana odjeća od svile, satena, kristala i digitalnog printa, prilično avangardna za uobičajene standarde. Kritičari su iskazali čudjenje, iako nakon nekoliko dana javljaju se pozitivni tonovi. Kao i kod glazbe, nije to odjeća koja je hit na prvi pogled, već je potrebno malo više vremena da se oko privikne. Vidjet ćemo kako će to kasnije fotografski uobličiti Mario Testino i njegova ekipa, a pogotovo kad u siječnju krenu proljetni editoriali po magazinima. Nastavak…>>



Post je objavljen 28.09.2009. u 14:41 sati.