Prikaz nogometnog zajedništva,poanta nogometa

Photobucket Foto : B.Mr.

U nogometu ponekad ne pobjeđuje bolji.

Više sretnim nego spretnim,"biljarskim" zgoditkom nogometaši pristigli iz Feričanaca,ekipa NK Feška,vrača se kući pjevajući. Na igralištu NK Elektra iz Osijeka u nedjeljno prijepodne mogla se pogledati teška,ratnička,borbena tekma na kraju koje možemo kazati da je sreća ipak pomazila goste. Jedan šut u okvir gola - jedan zgoditak.100% učinak.Bravo. Sigurno je jedino da momčad zajednički pobjeđuje i gubi. Sve drugo su floskule,kako bi se netko pokušao opravdati,a na druge pokušao svaliti svu krivicu. Ekipa se treba kolektivno posuti pepelom i nastaviti dalje funkcionirati i težiti još većem zajedništvu. Sve je to ipak samo igra. Ako nekome to prelazi u opsesiju i želju samo za pobjedama bez mogućnosti kalkulacije i negativnoga reza,onda je vrlo upitan smisao bavljenja športom. Nogomet naposljetku mora pobijediti.To je bit i poanta igre. Sve druge kalkulacije su plod nečije bolesne mašte. Elektraši su ušli agresivno u tekmu,ali bez konkretnog rezultatskog poentiranja. Najveći žal za propuštenim prilikama zacijelo će imati u ovome trenu daleko najbolji igrač Crvenih vražića Marijan Gradištanac. Dvije "nesretno" pogođene stative (između ostalog),koje su,uz malo sreće,trebale završiti iza leđa vratara gostujuće ekipe (Feška), promovirale su Gradištanca u jedinog konkretnog današnjeg igrača. Bez veće pomoći ostatka ekipe veoma je teško očekivati pozitivniji rezultat na kraju tekme.To je nogomet.Neiskorištene prilike ostaju samo statistički podatak za arhivu.Šteta. Gosti koji se nisu prepustili samo stihijskom čuvanju vlastite mreže zadovoljni napuštaju Osijek.

Tekst : Daltoni

Post je objavljen 06.09.2009. u 20:31 sati.