IMANUELOV TALMUD XII
Juda Ihariotski
1. Juda Ihariotski, izdajnik Imaenuelov je bio u savjetu koji je želio ubiti Imanuela,
2. Ali kada vidje nepravdu i mučenje Imanuela, i da mu je lice krvavo, osjeti grižu, i odmah je veliki stres i patnja bila unutar njega
3. I uze kesu s novcem i baci je pred vrhovne sveštenike i savjet starosjedilaca, i reče,
4. Učinio sam zlo ovoj osobi jer mislio samo na zlato i srebro i materijalna dobra
5. I rekao sam, i izdao nevinog, zbog njegovih učenja koja mi nisu izgledala zla
6. Ali vrhovni sveštenik i starosjediocvi odgovoriše, od kakve nam je to važnosti
7. Čuvajte se, jer je na vama da li želite da živite u miru
8. I Juda Ihariotski zaplaka i pobježe, i ubrzo se objesi o drvo na polju van gradskih zidina
9. Vrhovni sveštenik, kako bilo, pokupi komadiće srebra i reče, beskorisno je staviti ih u sanduke, jer je ovo krvav novac. Šta ćemo uraditi s njim?
10. Zatim jedan od sinova starosjedilaca priđe i reče, pratio sam Judu Ihariotskog i on je se objesio o drvo na polju
11.Tada Kajafas, visoki sveštenik, reče, pa onda dajte ovaj krvavi novac za otkup tog polja, za sahrane stranaca
12. U zoru slijedećeg dana stvar je bila svršena, i Juda Ihariotski, izdajnik Imanuelov bi prvi sahranjen u polju
13. Ali vrhovni sveštenik i starosjedioci iz savjeta raširiše vijesti među narod da se Juda Iskariotski, apostol Imanuelov objesio kao Imanuelov izdajnik, i da je sahranjen u polju
14. Narod vjerovaše u ovu priču, i reče, on izda svog prijatelja za komadiće srebra, i pravilno je što je se objesio
15. Primio je krvnu krivicu na sebe i od sada će polje u kome je sahranjen biti poznato kao krvavo polje
16. Imanuel je kako bilo, doveden pred Pilata, guvernera, koji ga upita, da li si ti Imanuel koga zovu kralj mudrosti?
17. On reče, kao što kažete, tako me narod zove.
18. I Pilat upita i reče, takođe se govori da si začet od anđela Gabrijela, koji je anđeo božiji.
19. Ali on reče, kao što kažete.
20. Pilat upita još jednom, govoreći, da čujemo tvoju mudrost, jer su mi tvoja učenja nova.
21. Imanuel reče, čuvajte se, vratih se iz stvarnosti višeg svijeta u cilju ispunjenja teškog zadatka, i bi začet od božanskog sina, kako bih u ovom životu bio prorok. I ovo dolazi da bude, u skladu sa mojom sudbinom i želji boga, gospodara tri ljudska roda, stvorena od njega.
22. Kroz svoje milosrđe, predao sam svoje znanje u ovoj inkarnaciji razvijajući veliku prosvjećenost i učeći istinsku mudrost, koja mi je predata od mojih učitelja u periodu od četrdeset dana i noći.
23. Nadalje, putovao sam na udaljena mjesta i živio mnogo godina u zemlji Indiji. Tu naučih mnogo znanja i mnogo tajni od velikih mudraca koji su poznati kao gospodari.
24. Kada ispunim svoju misiju ovdje, vratiću se tamo sa Tomasom, mojim bratom koji je moj vjerni apostol.
25. Kada čuše Imanuelov govor, starosjedioci i vrhovni sveštenici počeše galamiti pred Pilatom, da li čuješ njegovo bogohuljenje?
26. I tada ga Pilat upita, da li čuješ njihove optužbe? Da li želiš da se opravdaš?
27. I Imanuel mu odgovori, govoreći, čuvajte se jer ću ponijeti svoje breme kako je suđeno.
28. Ali je istina da mnogi lažu na mene i kontriraju mi, da neću naći mir.
29. Iskreno, govorim vam, mnogi psi će ubiti zeca, bez obzira koliko puta se pojavljuje.
30. Takođe je svakodnevno među ljudima da najpravednija ličnost ne nađe mir, jer nije bitno da li mnogo ili samo nekoliko svjedoče protiv njega, dok god su njihova mišljenja slušana.
31. Jedina pravda je u zakonima prirode, jer su to zakoni Stvoriteljovi.
32. Ali među ljudima je malo pravde, i dodjeljivana je u skladu sa njihovim socijalnim statusom i zdravljem.
33. Zato vas pitam, kako ću očekivati pravdu po ovim standardima?
34. Pilat reče, sudeći po onom što govoriš, veoma si mudar i ne vidim krivicu u tebi.
35. Upitna su učenja o kojima govoriš, ali ni u ovome ne vidim krivicu.
36. Ali obzirom da ništa ne možeš reći u svrhu svoje odbrane od vrhovnog sveštenika i starosjedilaca, ne vidim nadu za tebe, jer njihova volja je moja zapovijest, koju moram provesti.
37. Ali Imanuel mu ne odgovori, što guvernera veoma iznenadi.
38. U to vrijeme guverner Pilat po običaju oslobađaše zatvorenike, kako to narod najviše želješe, izuzev onih čija je krivica za ubistvo i smrt.
39. U ovo vrijeme je držao posebnog zatvorenika po imenu Baraba.
34. I kada se narod skupi, Pilat ih upita, kog želite da oslobodim, Barabu kriminalca, ili Imanuela koji kaže da je kralj mudrosti i sin anđela.
41. Ali je već znao da je vrhovni sveštenik i starosjedioci uticali na narod, dajući im bakar, zlato i srebro, kako bi tražili slobodu za Barabu i smrt za Imanuela.
42. Jer je dobro znao da su mu ga predali, jer su njegova učenja primjenjivana u narodu.
43. Njegova žena takođe upita Pilata, ne radi ništa sa ovim pravednikom, danas sam teško patila u snovima zbog njega, i pronađoh da su njegova učenja dobra.
44. Ali među narodom je bila gungula, i on upita još jednom, kojeg ću osloboditi?
45. Gungula se stiša i guverner podiže svoj glas treći put, govoreći, kojeg ću osloboditi?
46. I narod zavapi, oslobodi Barabu!
47. I Pilat ih upita, i tako će biti, ali šta da radim s njim koji kaže da je Imanuel, kralj mudrosti?
48. I narod zavapi, razapni ga! Daj ga razapeti!
49. Ali guverner nije želio to raditi i nježno upita, kakvo vam je zlo nanio kada ga želite razapeti?
50. On samo učiše novu doktrinu, i zbog toga treba ne platiti smrt? Gdje je onda sloboda govora i mišljenja?
51. Ali narod zavapi čak i jače, daj ga razapeti, daj ga razapeti.
52. Kada Pilat shvati da je pred njim nemir i da ne može ništa protiv volje naroda, on uze ćasu vode i opra svoje ruke pred narodom govoreći.
53. Vi odlučiste šta će biti s njim.
54. On je zatvorenik starosjedilaca i vrhovnog sveštenika, neka mu oni sude.
55. Ja nemam ništa s ovim čovjekom i nevin sam od činjenja bilo čega prema njemu, i perem ruke pred vama u svojoj nevinosti.
56. Ali narod grmješe, razapni ga, razapni ga.
57. Tada Pilat predade Imanuela vrhovnom svešteniku i starosjediocima i oslobodi Barabu.
58. I vrhovni sveštenik i starosjedioci dadoše Imanuela da bude razapet.
59. I narod grmiše i galamiše i proklinjaše Imanuela.
60. Kako bilo, vrhovni sveštenik i starosjedioci se povukoše u molitvu, i bili su dobra duha jer je njihova spletka uspješno završena
Suđenje Imanuelu
1. Guvernerovi vojnici se dogovoriše sa vrhovnim sveštenikom i starosjediocima i odvukoše Imanuela u sudnicu, gdje dovedoše čitavu gomilu.
2. Tu ga svukoše i ogrnuše purpurnim plaštom
3. Napraviše krunu od trnja i smjestiše na njegovu glavu, i kleknuše pred njega, govoreći
4. Pozdravljamo te veliki kralju mudrosti Jevreja
5. I pljuvaše na njega, i tukoše ga po glavi dok krv ne procuri niz njegovo lice
6. Kada ga vidje krvavog, Kajafas, vrhovni sveštenik upita, kako se osjećaš sada veliki kralju mudrosti?
7. Ali Imanuel bijaše nijem i ne reče ni riječ.
8. Onda ga udariše po glavi, i u bolu on poče govoriti, istina je da sam kralj mudrosti Jevreja, kao što je zapisano od starih proroka. Zato sam istinski prorok svog čovječanstva zemlje. Ali u svoj istini, ja nisam prorok zbunjenih Izraelaca koji se prozivaju sinovima i kćerima Ziona.
9. Iskreno, govorim vam, kao što me udarate bićete udarani od onih koje ste od drevnih vremena porobljavali, i čiju su zemlju vaši preci oteli.
10. I vrijeme će doći za pet puta stotinu godina kada će pravi vlasnici zemlje, od kojih ste je oteli, početi da se uzdižu i bore protiv vas.
11. Novi čovjek će doći kao prorok, i on će vas pravedno i legalno goniti, i platićete svojom krvlju.
12. Ovaj čovjek će ostvariti novi religiozni kult, zbog održavanja iskonsko-istinskih učenja, i biće prepoznat kao prorok. Ovim će vas goniti kroz sva vremena.
13. Iako po vašim tvrdnjama, on će biti lažni prorok, kao što tvrdite i za mene, on će donijeti novo učenje koje će vama izgledati lažno. Ipak, on će biti istinski prorok i imaće veliku snagu. I on će goniti vaš narod kroz sva vremena.
14. Njegovo ime će biti Muhamed, i njegovo ime će donijeti horor, patnju i smrt vašoj vrsti, kako i zaslužujete.
15. Iskreno, iskreno, govorim vam, njegovo ime će biti ispisano vašom krvlju, i zbog vaše drskosti, mržnja prema vašem narodu će biti beskonačna.
16. Na ovaj način, on će biti istinski prorok, iako ćete vi tvrditi da je lažni, i on će vam donijeti učenja koja će vam biti nerazumna. Ovaj religiozni kult će nestati kada se njegove i vaše pristalice dovedu krvlju do zaključka. I njegova će učenja biti falisifikovana i rezultirati zlim i zbunjenim religioznim kultom.
17. I dok je govorio o ovome vrhovni sveštenik i članovi savjeta starosjedilaca ga s bijesom tukoše, toliko da je se srušio.
18. Kada se istučen srušio, skidoše odjeću s njega i vratiše mu njegovu, i povedoše ga, da ga razapnu.
19. Na njegovo desno rame staviše teški drveni krst, kako bi sam nosio breme sopstvene smrti.
20. Ali krst je bio težak, i stvaraše rane Imanuelu, a krv se miješala sa znojem.
21. Imanuel se sruši pod teškim bremenom, jer ga snaga napusti.
22. Ali kada stranac po imenu Simon Cajrenski priđe, natjeraše ga da pomogne nositi krst.
23. Ubrzo stigoše na mjesto zvano Golgota.
24. Put je bio težak, jer je bio tučen.
25. Dadoše mu vina da pije miješanog sa urinom životinja.
26. Kada ga okusi, ne želješe ga piti, pa su ga tukli da to čini.
27. Onda su ga silom položili na krst, tukući ga, i zakucaše njegove dlanove i stopala za drvo. Ovo je učinjeno po prvi put i nasuprot običajima, jer su se do tada razapnuti vezivali za krst.
28. Nakon što su ga zakovali i podigli krst, podjeliše odjeću među sobom.
29. I sjedoše okolo i čuvaše ga, kako niko nebi mogao prići i skinuti ga s krsta.
30. Takođe, dvojica ubojica su bili razapeti s njim, jedan s desne, drugi s lijeve strane, i on bijaše među njima.
31. Oni galamiše na njega.
32. Galamiše, obzirom da si kralj mudrosti, pomozi sada sebi.
33. I obzirom da si sin božanskih sinova i posjeduješ ogromnu moć, siđi s krsta.
34. Zapisničari, fariseji, vrhovni sveštenici i starosjedioci naroda ga takođe provociraše, govoreći,
35. Pomagao si drugima, ali ne možeš pomoći sebi.
36. Obzirom da si kralj mudrosti, siđi s krsta i pomozi sam sebi.
37. Ukoliko to uradiš, vjerovaćemo u tvoja učenja.
38. Vjerovao je u svoju mudrost i svoje postojanje kao sin anđela Gabrijela.
39. Zato, pustimo njegovoj mudrosti i anđelu Gabrijelu da ga spasi sada.
40. Kako bilo, ubojice razapetih sa desne i lijeve strane ga provociraše.
41. Onda se nebo naoblači, sunce postade tamno, i velika se oluja nadvi nad zemljom, koja je bila rijetka u to vrijeme godine ali se povremeno dešavala.
42. Strašna oluja je bjesnila tri sata, prije nego što se sunce probi kroz oblake.
43. U to vrijeme je Imanuel plakao, žedan sam dajte mi nešto da pijem.
44. I odmah, jedan od vrhovnih sveštenika potrča, uze spužvu, natopi je vinom i dade mu da pije.
45. Ali kada to ostali vidješe, govoriše, stani, nedaj mu da pije, da vidimo koliko će izdržati?
46. I čuvajte se, posljednja munja sijevnu iz oluje, toliko da se čitava zemlja tresla od udara.
47. Kroz munju Imanuel ponovo zaplaka, ali ga niko nerazumi, jer mu je govor bio zbunjen.
48. Tada mu glava pade naprijed, i pade u stanje blizu smrti, i svi pretpostaviše da je mrtav.
49. I dođe da bude, da vojnik uze koplje i ubode Imanuela kako bi se uvjerio da je mrtav.
50. Krv pomiješana s vodom poteče iz rana kao u stanjima kada je osoba gotovo mrtva ili mrtva.
51. Zato vojnik smatraše Imanuela mrtvim, i informisa druge.
52. Svi su bili zapanjeni, jer je bilo neobično za razapetog, da umre tako brzo.
53. Ali obzirom da im vojnik reče tako, oni povjerovaše i odoše.
54. Među njima su bile i mnoge žene, i drugi koji gledaše iz daljine, jer su bili pratioci Imanuelovi, koji ga služiše i pratiše iz Galileje.
55. I među njima bi Imanuelova majka Marija, i Marija Magdalena i drugi.
56. Kada narod ode, priđoše mu, kleknuše pred krst i plakaše, jer su i oni mislili da je Imanuel mrtav.
57. Takođe među njima bi i Josef od Arimateje, sljedbenik Imanuelov.
58. Ubrzo on vidje da Imanuel nije u potpunosti mrtav, ali nikome ne reče.
59. On brzo ode u grad Pilatu, i upita ga za tijelo Imanuelovo, kako bi ga sahranio.
60. I Pilat odredi da mu bude predato.
61. I mnogi ljudi odoše s njim i skinuše Imanuela s krsta. Josef zamota tijelo u čistu halju, koja je prethodno skrojena po formi Imanuelovoj.
62. Josef od Arimateje tada odnese tijelo Imanuelovo do Jerusalema i smjesti ga van grada u svoju grobnicu, koja je bila usječena u stijeni za njegovu buduću sahranu.
63. I naguraše veliku stijenu pred vratima grobnice i ode da nađe lijek kako bi se brinuo o Imanuelu.
64. Ulaz u grobnicu je čuvan od vojnika i Imanuelove majke, kako niko nebi ušao i ukrao tijelo.
65. Josef od Arimateje, kako bilo, vidje Imanuelovog prijatelja iz Indije i vrati se s njim do grobnice. Tu uđoše kroz tajni, drugi ulaz nepoznat zavjerenicima i vojnicima, i tri dana i tri noći njegovaše Imanuela. Ubrzo bijaše bolji zdravljem i u dobroj snazi ponovo.
66. Grobnica bijaše čuvana s druge strane od strane vojnika, jer je vrhovni sveštenik i fariseji, otišao kod Pilata i rekao,
67. Gospodine, smatrao sam da kada je ovaj ludak još uvijek bio živ, on reče narodu, vratiću se za tri dana i tri noći i ustati, jer ću biti u stanju blizu smrti.
68. Ali obzirom da su čuli od vojnika da je doista mrtav, njegova grobnica treba biti čuvana kako niko nebi došao, ukrao tijelo i rekao, čuvajte se, ustao je iz mrtvih poslije svega.
69. Zapovidite zato da grobnica bude čuvana do trećeg dana, kako zadnje predanje nebi bilo gore od prvog.
70. I Pilat im reče, uzmite moje vojnike kao čuvare. Čuvajte grobnicu kako najbolje znate.
71. I oni odoše, čuvaše grobnicu i obilježiše stijenu s prednje strane ulaza, pečatom.
72. Kako bilo, nisu spoznali tajnu groba, imenom, da ima dva izlaza i ulaza, i Imanuelovi pomagači, zato, mogu ući kako bi ga liječili biljem, a da nisu primjećeni. Trećeg dana bio je dovoljno jak da hoda
Anđeli čuvari
1. Kada se zora probi, i prođoše tri dana i tri noći u kojima Imanuel živješe blizu smrti, kao što je rekao,
2. I čuvajte se, ogromna grmljavina se diže u zraku, i munje sijevaše kroz mrak nedaleko od grobnice.
3. Tada anđeli čuvari izađoše iz svjetlosti, i njihova pojava bi poput munja i bijelog snijega.
4. I odoše u grobnicu, i vojnici, prepuni straha, pobjegoše s njihovog puta.
5. Podiže anđeo svoju ruku, i iz nje britka munja udari u vojnike, jednog za drugim.
6. I oni legoše po zemlji i ne pomjeraše se za dugo.
7. Onda anđeo čuvar uđe u grobnicu, smaknu stijenu sa ulaza i reče Mariji, majko Imanuelova, i Mariji Magdaleni, koje su obje bile tu.
8. Ne budite uplašene, znam da smatrate Imanuela razapetim.
9. On nije ovdje, jer je živ kao što i reče da će biti. Dođite i pogledajte gdje je ležao.
10. Idite brzo njegovim apostolima i recite im da je ustao iz blizu smrti.
11. I takođe im recite, on će hodati pred vama do Galileje, i tu ćete ga vidjeti. Čuvajte se, rekao sam vam.
12. Ali Marija upita, ali bio je mrtav i ležao je ovdje. Kako se onda može uzdići?
13. I anđeo čuvar odgovori, zašto tražite živu osobu među mrtvima?
14. Idite sada i raširite vijesti među njegovim apostolima, ali ne govorite nikome drugom.
15. I anđeo čuvar ode u britko svjetlo i nestade. Ubrzo velika munja udari opet, i podiže se u zrak, direktno u nebo.
16. Imanuelova majka i Marija Magdalena odoše, napuštajući grobnicu.
17. Vojnici, kako bilo, oporavljeni od paralize bejahu zbunjeni. I odoše u grad i raširiše vijesti šta se desilo.
18. I tajno se sretoše sa vrhovnim sveštenikom i starosjediocima savjeta da odluče šta će reći narodu.
19. Vrhovni sveštenik i starosjedioci dadoše dovoljno novca vojnicima i rekoše, recite narodu da njegovi apostoli dođoše noću dok smo mi spavali i ukradoše tijelo.
20. I vojnici uzeše novac i uradiše kao što im je rečeno.
21. Marija i Marija Magdalena, kako bilo, odoše i učiniše kako im reče anđeo čuvar.
22. I čuvajte se, ponovo ih anđeo čuvar susretnu i reče, zapamtite šta vam je rečeno, budite pažljive i ne govorite narodu.
23. Marija Magdalena priđe anđelu čuvaru, koji je bio prekrasno bijel, i želješe uhvatiti njegovu ruku.
24. Ali i on se povuče i reče, ne diraj me, jer sam ja od druge vrste i imam štit za ovaj svijet.
25. Ukoliko me dirneš umrijećeš u vatri.
26. Udalji se od mene i idi putem kao što ti je rečeno.
27. I one odoše i sretoše Petra i druge apostole, govoreći im šta se desilo.
28. I Petar i drugi apostoli odoše u grobnicu, gdje su apostoli već stigli.
29. I pogledaše u grobnicu i vidješe zavoje na zemlji, ali ne uđoše.
30. Tada Petar stiže, i pronađe u grobnici sve kao i drugi apostoli.
31. Zavoji su pažljivo smješteni na zemlju, sa odjećom koja je prekrivala Imanuela, i travama kakve nikada prije nije vidio i koje mu bijahu strane.
32. Uveče istog dana, apostoli se skupiše u prostoriji i gradu, gdje su uzeli posljednje jelo sa Imanuelom.
33. I u sobi govoriše o onome što se desilo tog dana, kada, čuvajte se, vrata se otvoriše i stranac uđe u sobu, kog nikada prije nisu vidjeli.
34. I bijahu uplašeni da bi to mogao biti neki od Izraelaca koji ih želješe izdati.
35. Ali im stranac reče, mir s vama, i zatim skide kukuljicu sa lica, i prepoznaše ga kao Imanuela.
36. Nakon što to reče, pokaza im svoje ruke, zglobove i stopala i kada vidješe njegove rane, bijahu sretni što je s njima.
37. Ali Tomas vjerovaše da je duh pred njima, i reče, ako bi dodirnuo tvoje rane, znao bih da nisi duh.
38. Tada Imanuel reče, dodirni moje rane, kako bi ti maloga uma mogao spoznati istinu.
39. I Tomas učini kao što mu je rečeno, i dodirnu rane, i reče, iskreno, to jesi ti.
40. I tada Imanuel ode, govoreći, čuvajte tajnu o mom povratku i neće biti znano da sam živ.
41. I čuvajte se, slijedećeg dana apostoli krenuše ka Galileji da rašire radosne vijesti podržaocima Imanuela.
42. I kako priđoše pristalicama rekoše , čuvajte se, mnogi se pridružiše i hodaše s njima.
43. Bili su tužni i govoriše međusobno kako je Imanuel primoren na krstu.
44. Tada stranac reče njima, zašto ste tužni? I rekoše mu.
45. I stranac zatim reče, kako malo znanja još uvijek imate, Imanuel vam reče da će ustati iz blizu smrti poslije tri dana i tri noći.
46. I kao što reče, i tako se desi.
47. Nakon što reče ukloni kukuljucu s lica i prepoznaše ga kao Imanuela.
48. Ali ne reče ništa više, i opet pokri svoje lice, i povuče se, i nebi viđen za dugo.
49. Dugo nakon što Imanuel nestade, i dođe da bude da apostoli pecaše na Tiberijskom moru,
50. I ne uhvatiše ništa cijele noći,
51.I priđoše obali gdje stojaše stranac, koji upita, zar nemate ništa za jesti? Ja sam gladan.
52. Odgovoriše, ne, nismo uhvatili ni jednu ribu u naše mreže.
53. Tada stranac reče, bacite mrežu s desnu stranu čamca, imaćete veliki ulov.
54. I apostoli bijahu zbog onog što reče, i baciše mrežu, i čuvajte se, od težine ne mogadoše izvući mrežu iz vode.
55. I priđoše obali i pripremiše obrok, kako za stranca, tako i za njih jer bijahu gladni.
56. Ali kada otkri svoje lice reče, čuvajte se, to je bio Imanuel.
57. I dok su tu jeli u dobrom duhu, on im reče, idite u Galileju na tu i tu planinu, tu ću vam se pridružiti, jer se naše vrijeme skupa svrši, i svaki od nas mora ići svojim putem.
45. Iz ovog razloga, rečeno je da sve počiva na jedinstvu, a dvojnost se pojavljuje samo zbog ljudi, i njihovog ograničenog razmišljanja i neshvatanja istine.
46. Obzirom da je sve jedinstveno i sve počiva na tome, dvojnost i trojnost ne postoji, jer bi narušavala zakone Stvoriteljeve.
47. Zato bi ljudi trebali objediniti dvoje ili troje u jedno i razmišljati i činiti u skladu sa zakonima Stvoriteljovim.
48. Samo-ignorancija kod osobe proizvodi dvojnost i trojnost i vrijeđa zakone Stvoriteljove.
49. Kada osoba odredi sve unutar ovog jedinstva, i učini sve jednim, i tada kaže planini, pomjeri se, ona će to i učiniti.
50. Kada je sve jedno u Stvoritelju, u njegovim zakonima, bićima i tvari, tada je bez greške.
51. Kada mudrac kaže tu je sve dvojno u svemu, on misli da su jedno u sebi i jedno s drugima.
52. To je jedino dvoje u pojavi, jer unutar sebe i takođe zajedno, je uvijek jedno.
53. Zato je zlo jedno unutar sebe, jer je i dobro unutar sebe. Također, dobro je jedno unutar sebe, jer je isto kao i zlo unutar sebe.
54. Obzirom da i odvojeni čine jedinstvo, zajedno su također jedno, jer to je zakon Stvoriteljev.
55. Tako da je rezultat, dvije stvari u pojavi, ali obadvije unutar samih njih čine jedno.
56. Ako, zatim, narod kaže da postoji trojnost tada je njihova svijest predata nekom kultu, falsifikovanom učenju ili zbunjenom razmišljanju.
57. Jedinstvo uvijek počiva na dvije strane, koje su jedno unutar sebe a dvojnost samo u pojavi.
58. Obzirom da je osoba jedinstvo dva dijela, duh je jedinstvo dva dijela, ali obadvoje unutar sebe jesu jedno.
59. Tijelo ne može živjeti bez duha, jer tijelo i duh jesu jedno, bez obzira na njihovu, naizgled, dvojnost.
60. Duh, kako bilo, počiva u skladu sa istim zakonom, jer unutar sebe postoji od dva dijela i jeste jedno u svakom dijelu.
61. Dva dijela duha su mudrost i snaga.
62. Bez mudrosti duha, moć nema svoju snagu, niti mudrost može postojati bez spiritualne moći.
63. Time, dvije stvari su uvijek potrebne da čine jedno unutar sebe, kako bi bilo jedinstvo, a ne dualnost.
64. Zato zakoni kažu da su ljudska bića jedinstvena unutar sebe, i sastoje se od dva jednaka dijela u formi jedinstva, oba unutar sebe također skupa.
65. I dva jednaka dijela unutar ljudskog bića, koja čine jedinstvo unutar sebe, jesu tijelo i duh.
66. Tako da kada zapisničari uče da osoba živi u trojnosti, ovo učenje je grešno i falsifikovano, jer nije učeno u skladu sa zakonima Stvoriteljovim
(nastavak slijedi...)
lp, boro
IMANUELOV TALMUD XIII
Putovanje na sever
1. I dođe da bude, da Imanuel, njegova majka Marija i brat mu Tomas, putovaše u gradove na moru, prema sjeveru. Od drevnih vremena, žene ratnici naseljavaše te predjele, ali su njihovi potomci sada miroljubivi.
2. Propovjedaše im novo učenje u skladu sa svojim znanjem, ali je bježao iz njihovih gradova u pokušajima ubistva prema njemu.
3. Njihovo učenje, daleko od istine, nastalo je od rigidnog religioznog kulta, i kažnjavaše smrću one koji uče drugačije.
4. Imanuel je tretiran kao odmetnik, od strane ovih ljudi, i gonjen kao agitator protiv njihovog kulta, tako da je bježao.
5. I dođe da bude, tokom njegovih bježanija da susretne veliki karavan. On i njegovi sljedbenici mu se pridružiše i nastaviše prema planinama.
6. Putovali su kroz centralni dio zemlje, mnogim sedmicama dok ne dođoše do drugog mora, u grad Efezus.
7. Ali Imanuel bijaše uplašen i nije više propovjedao svoje novo učenje, kako ga niko nebi prepoznao, jer je u Efezusu bilo mnogo ljudi, dilera i trgovaca, koji tamo dođoše iz Jerusalema.
8. Mnogi među njima poznavaše Imanuela, i zato je izbjegavao da otkriva svoje lice.
9. Dileri i trgovci u Efezusu raširiše priču o Imanuelu i njegovoj smrti, koja se desila dvije i po godine ranije.
10. Kako bilo, nakon što je bio u gradu nekoliko dana, čuvajte se, bio je prepoznat od jednog od trgovaca, koji to ispriča drugima. Oni pripadaše tajnoj grupi, koja je nazivana društvo Esena.
11. Dovedoše Imanuela na sastanak koji je bio tajan, jer su se bojali ljudi, jer je smatrano da je njihovo društvo nezakonito.
12. Ali među njima bi jedan po imenu Jutan, najstariji u tajnom društvu Jerusalemskom, i on reče, govoreći,
13. Čuvajte se, mi dobro znamo šta se desilo u vašem životu, ali ne možemo razumjeti kako još uvijek možete biti živi. Tako, recite nam svoju tajnu.
14. Imanuel se uplaši da će biti zatočen i vraćen u Jerusalem ako ostane u tišini pred izdajnicima, i reče Esencima.
15. I reče im sve šta se desilo i kako je pobjegao iz Jerusalema, i stigao u ove predjele.
16. Jutan, najstariji, reče, čuvajte se, mi pripadamo tajnoj grupi nazivanoj Društvo Esena.
17. Naša potraga i znanje nisu u skladu sa tvojim učenjima, nego sa tajnom prirode i svim što je neobjašnjivo ljudima.
18. Ti si veliki u svom znanju, i prema svim mjerama napredovao si u znanju daleko od nas i zapisničara, fariseja, astrologa, čak i starosjedilaca i filozofa.
19. Zato, pridruži se našem društvu, budi jedan od nas i uči nas svom znanju.
20. Ali Imanuel odgovori, govoreći, čak i kada bih vas naučio mom znanju, to nebi bilo u skladu sa vašim učenjem, jer vi pratite nekompletnu ljudsku mudrost, dok se ja posvećujem duhovnoj mudrosti.
21. Zato, ja mislim da naša različita učenja nisu podudarna.
22. Takođe mi nije namjera da širim moje znanje i učenje u tajni, kao vi, jer je vaša tajna družina Esena neautorizovana.
23. Ali dozvolite mi da razmislim, za tri dana, i tada ću vam reći da ili ne, jer moram razmisliti o svemu prije nego što vam dam posljednju riječ.
24. I Jutan reče, neka bude tako.
25. Mir s tobom.
26. Idi i daj nam odgovor za tri dana,
27. Ali Imanuel ode odatle, bježeći iz grada sa svojim sljedbenicima, i putujući istočno, daleko kroz sela.
28. I Imanuel reče svojim sljedbenicima, čuvajte se, društvo Esena živi u skladu sa grešnim religioznim kultom, iako su njegovi sljedbenici uzeli mnogo iz mojih učenja.
29. Njihova stara filozofija, kako bilo, nije učenje o istini, znanju, ljubavi, logici, mudrosti i zakonima Stvoriteljevim. Zato, netačno je i bezvrijedno.
30. Ali oni ovo spoznaše i sada traže moje istinsko učenje unutar njihovog poluistinskog, kako bi iz ovoga stvorili novu doktrinu, kako bi me prozivali jednim od njih.
31. Oni će tvrditi da sam s njihovom družbom i da su mi pomagali od početka mog života.
32. I oni će čak govoriti da moja učenja izniču iz znanja njihovog kulta, i da su me spasili s krsta, jer sam jedan od njih.
33. I tvrdiće da su sve moje pristalice iz njihovog kulta.
34. I takođe će tvrditi da sam sin božiji.
35. Ali ja vam govorim da nikada nisam pripadao ovoj družbi i da nemam ništa s njihovim pristalicama, i time nikada ništa nisam primio od njih.
36. Društvo Esena neće biti jedina grupa koja će koristiti moje ime. Mnogi kultovi će koristiti moje ime i time se smatrati velikim, i željeti da zadive ljude time.
37. Slično, ljudi će ostvarivati određene kultove i glorifikovati me u njima, kako bi bili od veće važnosti, kako bi javnost bila još više porobljavana i iskorištavana.
38. I tako, mnogi kultovi će biti smišljeni u moje ime, ali će njihova svrha biti samo da porobe narod u njihovoj svijesti i slobodi, i time donesu kultu veliku moć nad narodom, zemljom i novcem.
39. Ali govorim vam da ni jedan kult neće biti pravedan ukoliko ne spozna Stvoritelja kao najveću snagu i ne živi u skladu sa njegovim zakonima i direktivama.
40. I ni jedan kult neće postojati koji propovjeda istinska učenja, znanje i istinu.
41. I biće u dva puta hiljadu godina, kada će moja učenja biti propovjedana nanovo, nefalsifikovana. Ovo će se desiti kada lažne doktrine i grešni kultovi, budu na svom vrhuncu.
42. Do tada, dok lažni kultovi, kao i lažljivci, prevaranti, šarlatani i lažni medijumi, ne budu toliko brojni, da se više ne mogu prebrojati.
43. I ti kultovi će biti izgrađeni nad ljudskom krvlju, lažima i prevarama i zbunjenošću u svijesti i deluzijom.
44. Ali isto kako se digoše, tako će biti uništeni, jer će istina trijumfovati.
45. Jer ne postoji neistina koja neće biti proglašena kao laž.
46. I nema ništa skriveno što neće biti otkriveno.
47. Ljudi će prepoznati šta je pred njihovim licima, i što je skriveno od njih će biti otkriveno kada zatraže istinu i prosvjetljenje kroz mudrost.
48. Ali istina leži duboko unutar zakona Stvoriteljovih, i samo je tu ljudska rasa može tražiti i naći.
49. Oni koji traže će neprestano tražiti, dok ne nađu.
50 I kada nađu, oni će biti šokirani i zbunjeni, ali će tada vladati svemirom.
51. Neka ljudi prepoznaju iz ovoga da je kraljevstvo unutar njih, i van njih.
Ljudska rasa i Stvoritelj
1. I dođe da bude, da Imanuel propovjeda o čovječanstvu i Stvoritelju kada je otišao istočno s karavanom.
2. On reče, ljudi treba da pogledaju u zvijezde, jer ogroman mir vlada tamo.
3. Zakon i red vječnih promjena se dešava tamo, danima, mjesecima, godinama, vjekovima, milenijumima i milionima godina.
4. Ljudi, kako bilo, trebaju da pogledaju i nadole ka zemlji jer se tu, takođe, dešavaju Stvoriteljeve aktivnosti, beskrajne, i život i postojanje, u novim razvijajućim formama.
5. Veličina i ljepota harmonično vladaju, gdje je priroda prepuštena sama sebi.
6. Ali gdje su tragovi čovjeka, nečistoća svjedoči alarmantnoj disharmoniji.
7. Punim grudima, ljudska vrsta proziva sebe krunom stvorenja, a nije svjesna čak ni Stvoritelja, i stavlja osobe u ravan s njim.
8. Ali ova ljudska vrsta, koja vatrom vlada zemljom, neće napredovati mnogo.
9. Bez sumnje, ljudi će naučiti o vodi i vazduhu, ali u procesu će zaboraviti da spoznaju Stvoritelja, nad svim i njegove zakone.
10. Zato će oni takođe zaboraviti da traže istinu, znanje, ljubav, poštovanje, život, logiku, istinsku slobodu i mudrost.
11. I zaboraviće da žive u miru s drugima.
12. Njihov put biće kroz rat, jer žele održati moć kroz nasilje.
13. Ali kada vjeruju da imaju moć u svojim rukama, koristiće je za porobljavanje i krvoproliće, eksploataciju, zločin i degeneraciju.
14. Govoriće o časti, slobodi i znanju, ali istinski, ovo će biti samo hipokrizija i lažna učenja.
15. Zato, u budućnosti, čovječanstvo će izgubiti svoje lice i biti prikazano kroz zlu i lažnu masku.
16. Mnogi će se degenerisati u zvjeri i provoditi svoje zemaljske dane bez znanja i svijesti.
17. Ljudska ambicija i želja je vođena ka moći i pohlepi.
18. Svojim intelektom, ljudi će urediti stvari na ovom svijetu za svoje potrebe, bez obzira da čineći tako, krše zakone prirode i uništavaju prirodu na mnoge načine.
19. Neće više vjerovati beskrajnoj istini, koja je osnova u zakonima prirode.
20. U samootuđenju, pronaći će mnoge stvari u ljudskim naukama, a ne u vrijednostima zakona prirode i Stvoritelja.
21. U svojoj zbunjenosti, ljudi će vjerovati u ovu grešnu, patetičnu filozofiju života, koja će biti opredmećena kroz kultove zbunjenih učenja i ljudske zakone.
22. Ljudi će željeti da kontrolišu svoje živote svim sredstvima, jer će zaboraviti da budu svjesni svoje osnove u Stvoritelju.
23. Bezobzirnim sredstvima oni će varati i eksploatisati druge ljude i čitav svijet.
24. I gdje god povjerenje i istina još uvijek postoji, oni će je mijenjati u nepovjerenje i neistinu, i tako radeći, napredovaće sve dalje i dalje od istine života.
25. Zato, oni će takođe izgubiti iz vida staru mudrost, koja kaže da su ljudi mjera svih stvari u životu, jer su oni, kako bilo, dio Stvoritelja.
26. Ali vrijeme će doći kada se čovječanstvo mora okrenuti i spoznati beskonačne vrijednosti života.
27. Jednom će neki spoznati da ljudi ne žive samo na zemlji nego i u beskonačnom svemiru, i da ne žive samo u materijalnom svijetu, nego da njihov duh doseže drugi svijet, koji se ne može osjetiti običnim fizičkim čulima.
28. Ovaj drugi, vječni svijet, je istinski dom duha. Zato, ljudi trebaju posvetiti život znanju, ljubavi, istini, logici, istinskoj slobodi i miru, harmoniji i mudrosti, kako bi duh mogao biti usavršen i podignut u svoj istinski dom, postajući jedno sa Stvoriteljem.
29. Iskreno, govorim vam, oni koji razumiju istinu ove poruke i održe se unutar mudrosti, probudiće se u održavanju njihovog života ka sudbinskom mijenjanju u cilju jedinstva sa Stvoriteljem.
30. Kada su ljudi pošteni i traže, neće se držati predrasuda.
31. Ali mudri znaju i svjesni su zakona vječnog toka i beskonačne promjene. Zato, pokušavaju se prilagoditi velikoj šemi događaja i napretka, jer poštuju zakone Stvoriteljove, i krugove postojanja koji se moraju završiti, kako je rečeno u zakonima.
32. Gdje god se život otkrije, u osnovi je na zakonu nevidljive misterije koja donosi vječnu promjenu.
33. Ali osobe koje ne uspiju prepoznati beskonačne i vječne zakone i istinu, snosiće posljedice.
34. Laži i mržnja će zaslijepiti takve osobe, pa čak i čitave narode, i vodiće ih u sopstveno uništenje.
35. Zasljepljujuća, destruktivna manija će ih zaokupiti, i heroji među njima biće najveći uništitelji.
36. Sukob će zaokupiti njihove čitave živote, i kada ga ne bude, nastaće praznina.
37. I dok nesavršenstvo postoji u životu, ljudi moraju biti svjesni posljedica, bolesti, patnje, nepravde, straha, ropstva, grešnih kultova, krvoprolića i smrti.
38. I neka čovječanstvo bude svjesno i budno, jer zakoni Stvoriteljovi glase, istinom i mudrošću, a zapovjeda samo onaj koji je vječan i beskonačan.
Epilog i objašnjenje
Dugo vremena prevodioci Imanuelovih zapisa su se držali u tišini, neznajući zašto. Misterija je riješena 19.09.1974.g., kada su primili pismo, napisano od prevodioca u Bagdadu, Irak, septembra četrnaestog 1974.g.
U epilogu je prevod pisma, iz koga će čitaoci naučiti potrebne detalje.
Zbog neočekivanog gubitka originalnog zapisa, jedini dokaz je izgubljen, na nesreću. Kako bilo, Arkanum/Talmud o Imanuelu, time više nije kompletan. Samo trideset šest poglavlja su očuvana, nešto više od četvrtine originalnog zapisa.
Obzirom da je urednik upoznat kroz podsjetnik sa pričom o Imanuelu, ne želi zadržati od čitaoca najvažnije detalje, zapisane ovdje u terminima: sa majkom Marijom, bratom Tomasom i apostolom Judom Iskariotskim, Imanuel je putovao u sjevernu Indiju. Na putu je propovjedao u mnogim zemljama i često bježao jer su njegovi govori bili revolucionarni. Zato mu je za put u Indiju trebalo nekoliko godina koje su bile teške. U današnjem zapadnom Pakistanu, visoko na sjeveru, njegova je majka postala bolesna i umrla, kada je Imanuel imao oko 38 godina. Nakon gubitka majke, Imanuel je krenuo ka današnjem indijskom Kašmiru gdje je nastavio širiti svoja učenja. Pokrio je veći dio Indije, u sjevernim dijelovima zemlje, i takođe današnji Avganistan i zapadni Pakistan, jer se deset Izraelskih plemena smjestilo tamo, nakon bijega iz Izraela.
Kada je Imanuel imao oko 45 godina, oženio se mladom i lijepom ženom, koja mu je donijela dosta djece. Smjestio se, kao normalna glava porodice u današnjem Srinagaru, u Kašmiru, Indija. Odatle je poduzeo bezbrojne puteve i nastavio propovjedati njegovo novo učenje. Umro je u dobi između 110 i 115 godina od prirodnih uzroka i sahranjen je u Srinagaru.
Juda Iskariotski je umro u dobi oko 90 godina i sahranjen je blizu Srinagara. Josef, Imanuelov prvorođeni sin, nastavio je zapisivati očevu priču i napustio Indiju po Imanuelovoj smrti. Nakon trogodišnjeg putovanja vratio se u zemlju svog oca i živio u Jerusalemu do smrti. Iz Indije je ponio originalne zapise i sakrio ih u grobnoj pećini u kojoj je Imanuel ležao. Smatrao je to mjesto najsiguirnijim. Kao što je objašnjeno u uvodu, ovi su zapisi tu i nađeni, trideset šest poglavlja, koja su ovdje u prevodu.
Hinvil, 20.09.1974.g, Bili Edvard Albert Majer, urednik
Pismo od Ise Rašida
14. septembra 1974.g.
Bagdad, Irak - Isa Rashid
Dragi prijatelju Bili:
Žao mi je, dragi prijatelju, jer ti dugo nisam pisao i nisam uspio da ti pošaljem dodatne prevode zapisa. Razlozi za to su u mom strahu, koji se sada pojavio.
Kao što sam ti uvijek govorio, bio sam spreman da ću jednoga dana biti gonjen na račun otkrivenih zapisa. To se i desilo. Jedva sam pobjegao iz Jerusalima sa svojom porodicom. Sada sam kod dobrog prijatelja u Bagdadu, gdje, kako bilo, nemogu ostati dugo i brzo moram ići dalje. Gdje, još neznam, ali ću te uskoro obavijestiti.
Gonjen sam od dvije različite grupe, i hrišćana i Jevreja jer zapisi nisu dragi ni jednima ni drugima. Nakon mog sretnog bijega, zadesila me nesreća. Prvo sam pobjegao iz Jerusalema u Libanon i ostao tamo u izbjegličkom kampu s mojom porodicom. Ali tu su me Jevreji locirali i uz pomoć vojske napali kamp, zbog čega je bilo mnogo mrtvih. Uz velike teškoće, ja i moja porodica smo umakli ovom masakru, i time pobjegli još jednom. Ali nažalost svi zapisi su izgubljeni i više ih ne posjedujem. Vjerujem da su spaljeni kada su Jevreji uništavali kuće vatrom, ili su pali u ruke Jevreja?
Onda su izraelci objavili da su poduzeli akciju protiv palestinske gerile. Kako bilo, u stvarnosti, oni su zajedno sa nekim ljudima iz hrišćanske crkve gonili mene i moje zapise. Ovom akcijom prikrili su i falisifikovali stvarne razloge njihovog napada. I zbog nestanka originalnih zapisa, više ne postoji dokaz da je novi zavjet biblije besomučna laž, koju je načinio čovjek.
Dragi prijatelju, nažalost to su najnovije činjenice i nadam se da se ti i tvoja porodica nećete susresti sa istom sudbinom kao ja. Nakon svega, imaš trideset šest poglavlja Talmuda o Imanuelu i to predstavlja veliku opasnost hrišćanstvu, jevrejskoj vjeri, islamu i drugim religijama. Zato budi veoma oprezan i pazi da ta preostala učenja Imanuelova ne budu izgubljena. Previše su vrijedna. Ja se u cjelosti povlačim iz cijele stvari, jer ne mogu ugrožavati više svoju porodicu. Zato drži moje ime i sve ostalo u tajni prilikom objavljivanja. Znam da se uvijek mogu osloniti na tebe i hvala ti za to. Čućeš nove vijesti o meni, a do tada ti šaljem najljepše pozdrave, takođe i od moje porodice.
Isa Rašid
Urednikova napomena: Jedan od izraelskih zračnih napada protiv libanskog izbjegličkog kampa desio se juna 18-20, 1974.g., kao što je izvješteno u mnogim novinama, i vjeruje se da je to bombardovanje gurnulo u bezdan Isu Rašida – urednika.
Kraj
U Rijeci, 03.09.2009. godine
Za vas je priredio Borivoj Bukva
Post je objavljen 04.09.2009. u 05:25 sati.