IMANUELOV TALMUD X
Jarova kćerka
1. Kada fariseji održaše sastanak, kako da nadjačaju Imanuela u govoru, poslaše mu svoje sljedbenike, uključujući i neke od Herodovog naroda
2. Tada rekoše, gospodaru, mi znamo da si iskren i učiš zakone pravedno, i ne činiš istragu ni o kom, jer ti nije bitno o ljudskoj reputaciji, nego samo o zakonima božijim, u stvari o zakonima Stvoriteljovim
3. Zato, reci nam svoje mišljenje, da li je pravedno plaćati porez caru ili nije?
4. Ali Imanuel osjeti njihovu prevaru i reče, vi varalice, hipokrati i prevrljivci, kako mali u inteligenciji i shvatanju jeste, da želite da me iskušate na tako bolestan i glup način
5. Pokažite mi poreski novčić kako bih vas izliječio od vaše bolesne gluposti, i oni mu dadoše novčić.
6. I oni im reče, čiji portret i zapis je na ovom novčiću
7. Oni odgovoriše, carev
8. Onda im on reče, dajte caru carevo, a bogu božije, i dajte Stvoritelju Stvoriteljovo
9. Ipak, znajte da su bog i car ljudi nad kojima je svemoćnost Stvoriteljova, kome morate dati najveću molitvu
10. Jer iako je bog istinski vladar čovječanstva i car naroda, nad njima stoji Stvoritelj kao najveći autoritet, pod kojim je po zakonu svako ljudsko biće i sve živo
11. Kada su ovo čuli, bili su zbunjeni, ostaviše ga i odoše.
12. Istog dana Sadduceesi, koji su smatrali da inkarnacija ne postoji mu dođoše.
13. Upitaše ga, gospodaru, Mojsije reče, kada čovjek umre bez djece, njegov brat će uzeti udovicu kao svoju ženu i postati nasljednik svog brata
14. Jednom je bilo sedmoro braće među nama. Prvi je bio oženjen i umre, i obzirom da nije imao potomaka ostavi ženu svom bratu.
15. I tako bi drugom i trećem, sve do sedmog.
16. Na kraju i žena umre.
17. Sada ti učiš da postoji ponovni život. Čija će žena ona biti među sedmoro braće u novom životu, jer je bila žena svima.
18. Imanuel, kako bilo, odgovori, govoreći, vi ste grešni i nedorasli zapisima starosjedilaca, niti poznajete zakone Stvoriteljeve.
19. Iskreno, govorim vam, Mojsije nikada nije dao ovu zapovijest, nego zapovijest da brat treba voditi računa o bratovoj ženi, kako bi, ukoliko jedan umre, drugi brinuo o udovici svoga brata.
20. Kako je moguće da brat postane nasljkednik svog brata, kada je svačije sjeme različito.
21. U slijedećoj inkarnaciji oni će svi biti stranci jer neće prepoznavati jedan drugog, zato ni jedan zakon ne kaže da žena pripada bilo kom od njih.
22. U svakom novom životu osoba određuje koga želi da vjenča.
23. Shvatite zakone Svoriteljove koji uče da u novom životu ljudi nemogu da sjete njihovih prošlih života, zato je vaše pitanje nerazumno.
24. U ovom momentu se samo proroci sjećaju prošlih života, obzirom da provode zakone Stvoritelja i time žive u mudrosti.
25. Ali pošto ćete vi, izraelski narod, nastaviti život u tami duži period spoznaja i mudrost o duhu i svijesti će ostati skrivena za vas još dugo.
26. Drugi ljudi će napredovati u odnosu na vas i evoluirati u duhu i svijesti i pratiti zakone Stvoritelja.27. Zato, drugi ljudi će biti nadmoćniji u duhu i svijesti skupiti veliku mudrost, i tako će mnogi među njima ubrzo biti poput proroka i sjećati se njihovih prošlih života.
28. Ali vi Izraelski narodi ćete ostati siromašni u svijesti, i zato obmotani tamom.
29. Kleti: ko bilo kažnjava, završiće na isti način.
30. Kada ljudi to čuše, bili su uplašeni.
31. Ali kada fariseji čuše da je Imanuel utišao u Sadduces, okupiše se uplašeni.
32. Jedan među njima, zapisničar, upita ga pitanjem, Imanuele, koja je najveća zapovijed u zakonu?
33. Imanuel upita kao odgovor, na koje zakone misliš, zakone carske, ili misliš na zakone božije, ili misliš na zakone Stvoritelja?
34. Zapisničar reče, mislim na zakone sve tri.
35. Ali Imanuel reče, najveća zapovjed zakona Stvoriteljovog je slijedeća: dosegnite mudrost spoznaje, kako bi mogli mudro slijediti zakone Stvoritelja.
36. Ali najveća zapovijed zakona božijeg je ova: poštovaćeš boga kao vladara sva tri ljudska roda i biti poslušan njegovim zakonima, jer on je kralj mudrosti i dobrog, a i prosti savjetnik.
37. A najveća zapovijed zakona carskih je ova: bićete poslušni caru, slijediti njegove zakone, jer je on vladar nad narodom i njihov čuvar i zaštitinik.
38. Ovo su najveće zapovijedi zakona sva tri, raspoređenih u njihovoj snazi.
39. Ali druga direktiva, jednaka prvoj, je ova: smatraćeš Stvoritelja, i samo njega, kao svemoćnog, jer jedino on je konstantna u svemu i time vječan.
40. Car i bog su prolazni, ali je Stvoritelj vječan.
41. S ovim dvjema direktivama, zavisan je čitav zakon i proročanstva.
42. Zakoni božiji i oni carski su ljudski zakoni i u cilju su održavanja zakona i reda među ljudima.
43. Ali zakoni Stvoriteljovi su zakoni života i duha, i zato, su vječni i konstantni.
44. Kao što je vječan osobni duh, koji je samo mali dio Stvoriteljovog duha, šta je onda sa Stvoriteljem?
45. Zato, kada osoba umre, njen duh nastavlja da živi i odlazi sa strane postojanja na drugu stranu, gdje trajno skuplja mudrost spoznaje.
46. Najveće sakupljanje duhovne mudrosti je kroz učenje o svijesti, i tako duh određuje svoju budućnost, svoj povratak, i svoje aktivnosti.
47. Pošto sam i ja prorok sa spoznajom budućnosti, govorim vam da ću se vratiti kao predstavnik božiji u svrhu provođenja kazne nad onima koji žive u skladu sa lažnim učenjima i koji degradiraju mudrost duha.
48. Zato su riječi istine grube i bez milosti, i mnoge će osobe osjećati bijes prema njima.
49. Grube riječi istine će biti nagovijest suđenja i kazne za sve one koji žive u skladu sa lažnim učenjima i degradiraju mudrost duha.
50. Obzirom da su fariseji bili skupa, Imanuel ih upita, šta mislite o meni čiji sam sin?
51. Oni mu rekoše, sin Davidov.
52. Ali im on odgovori, kako mogu biti sin Davidov, kada je on mrtav već dugo, a ja dobiven od Gabrijela, anđela čuvara?
53. I zar ne čuste kada David reče da sam gospod,
54. Gospode, rekoh gospodu, sjedi s moju desnu stranu, kako bih stavio tvoje neprijatelje pod tvoje noge, jer si sin moj usvojeni i nasljednik moj.
55. Obzirom da me David nazva gospodaru, kako mogu biti njegov sin?
56. I niko mu ne dade odgovor, ali u tajnosti rekoše, on bogohuli boga i proroke. Pokušajmo ga uhvatiti i ubiti, jer ugrožava našu poziciju u kojoj više nećemo biti poštovani od naroda.
Žena sa hemofilijom
1. I Imanuel reče narodu i svojim apostolima, govoreći, zapisničari fariseji sjede na stolicama proroka.
2. Uzdražavajući se, kako bilo, od činjenja i prihvatanja svega što vam govore, i takođe se ne ponašaju u skladu sa njihovim radom .
3. Uče vas zbunjena učenja, koji su oni i njihovi preci falisifikovali za sopstvene sebične interese.
4. Oni prave teško breme i smještaju ga na ramena naroda, ali ipak oni sami ne žele podići ni prst.
5. Čine sve svoje dužnosti u cilju da budu viđeni od naroda koga će time impresionirati.
6. Čine svoje pobožne pojaseve mudrim i kićanke na odjeći dugim.
7. Vole da sjede na čelu stola i na najboljim mjestima u sinagogama.
8. I vole da budu hvaljeni na pijaci i bivaju nazivani gospodarima od naroda.
9. Ali ne dozvolite nikome da vas zove gospodarem dok ne postanete svjesni mudrosti spoznaje.
10. I ne dozvolite nikome da vas zove učitelju, ukoliko ne upražnjavate zakone Stvoritelja, lično.
11. Jer oni koji si dozvole da budu prozvani gospodarom ili učiteljom, ali ne spoznaju mudrost spoznaje biće proglašeni lažovima.
12. I oni koji se nepravedno uzdignu biće osramoćeni i oni koji budu nečasni će biti prezreni.
13. Pustimo one koji su veliki u svijesti da budu smatrani velikima, a one koji su mali u svijesti da budu smatrani malima i onima koji su između u svijesti da budu smatrani između.
14. Glupo je i nije mudro narodu, da pusti druge da ih smatraju velikim ili malima nego što zapravo jesu.
15. Kletva na vas, fariseji, varalice, hipokrate i prevrtljivci, koji sprječavate razvoj duha naroda i njihove svijesti, vašim lažima i lažnim učenjima.
16. Nećete doseći napredak lako, i kroz vaša lažna učenja unazadićete one koji žele da napreduju, od toga.
17. Kletva na vas, fariseji, varalice, hipokrate i prevrtljivci, koji satirete kuće udovičke, dugim molitvama u svrhu postojanja, zato, živjećete u mračnom dijelu kroz vječnost.
18. Kletva na vas, fariseji, varalice, hipokrate koji putujete diljem zemlje i mora u cilju skupljanja vjernika, i kada oni to postanu, vi ih pretvarate u nerazumne, iracionalnu djecu koji šire dvostruko lažnije učenje od vas.
19. Kletva na vas, slijepi izdanci lažnih učenja, koja govore, ukoliko se osoba zakune u hramu, zavjet nije valjan, ali ukoliko se zakune zlatom hrama, zavjet je obavezan.
20. Vi budale i slijepi ljudi, vi ste nagovještaj zla, zašto dozvoljavate narodu da se kune znajući da zavjet nije obavezan i vrijedan čin?
21. Ili vi govorite, ukoliko se neko zakune na oltaru, to nije valjano, ali ukoliko se neko zakune nuđenjem žrtve, zavjet je obavezan.
22. Vi slijepi i grešni učitelji koji uzimate za pravo da zahtjevate i uzimate zavjete, a zakon Stvoriteljov govori da zavjeti ne trebaju biti uzimani?
23. Vaše riječi trebaju uvijek biti samo da, da ili ne, ne.
24. Zato, svi oni koji se zakunu bilo čim na zemlji ili u nemudrom zavjetu nečijim dragim, što je postojano.
25. Zato, zavjet je takođe nepostojan.
26. I oni koji se kunu Stvoriteljem ili njegovim zakonima, kunu se nečim nad čim nemaju moć. Zato, i takav je zavjet nepostojan.
27. Ko se bilo kune bilo čim, zato čini uvredu nad istinom svojih riječi i čini ih nevrijednim.
28. Kletva na vas fariseji, hipokrate koji kujete mentu, mirođije i kim, sjemenke, ali odbijate najvažnije stvari u zakonu, imenom, pravda, sloboda i spoznaja, i istina o Stvoritelju. Zato ignorišite zakone ljubavi i zakone logike i pravde.
29. Kletva na vas, slijepe vođe horde slijepih, koji govorite, ovo treba činiti, a ovo treba ostaviti neučinjenim.
30. Vi samo širite zbunjena učenja i ignorišete zakone Stvoritelja.
31. Vi slijepe vođe, vi ste komarci i halapljivost kamilina, koja se nemože provariti.
32. Kletva na vas fariseji, hipokrate koji držite čaše i flaše naizgled čistim, ali su iznutra pune ogavne pohlepe.
33. Vi slijepci, fariseji, hipokrate i uništitelji istine, prvo počistite unutrašnjost, kako bi vanjština postala čista i svjetla.
34. Kletva na vas fariseji, hipokrate, koji ste poput vanjštine prelijepih grobnica, ali unutra puni prljavštine i kostiju.
35. Dakle, vaša vanjština pokazuje dobro pred narodom, dok ste iznutra puni hipokrizije.
36. Kletva na vas fariseji, hipokrate, koji gradite spomenike prorocima i dekorišete grobove pravednika i govorite,
37. Da smo živjeli u vrijeme naših praočeva i očeva, nebismo bili krivi, zajedno s njima, za proljevanje krvi proroka.
38. Kletva na vas fariseji, varalice, hipokrati i prevrtljivci. U potaji prizivate mrtve, i varate se blebetajući dok govorite s njima, u sopstvenoj iluziji.
39. Ne možete govoriti sa mrtvima, a čak i da možete, oni koji su otišli će vam reći samo grešne riječi kao i u vrijeme njihovog života.
40. Vi niste dovoljno veliki da prizovete one mrtve koji imaju mudrost i mogu reći istinu.
41. Koji su svjedoci protiv vas, da ste djeca onih koji ubiše proroke i falisifikovaše njihova učenja.
42. Pa onda, ispunite mjere vaših predaka i očeva, tako ćete završiti svoje živote bez razumjevanja i imaćete teško učenje kroz daleku budućnost.
43. Donosite zmije i otrov, kako se možete nadati da budete veliki u duhu i svijesti, kada još uvijek ne posjedujete nikakvo razumijevanje.
44. Sva krv pravednika koja je prosuta vašim rabotama na zemlji će vas naći, počevši sa prvim prorokom kojeg vaši očevi i preci ubiše, krvlju Zaharija, sina Barahija, koga ubiste između hrama i oltara, kao i sva krv koja će biti prolivena u budućnosti vašom krivicom.
45. Bićete izopačenici ljudske rase, i tada ćete izgubiti svu zemlju koju ste silom uzeli, povratiti je ali i ponovo izgubiti u dalekoj budućnosti.
46. Iskreno, govorim vam, vaše postojanje će biti trajna borba i rat, i ljudi će vas smatrati neprijateljima.
47. Nećete pronaći ni smiraj, ni mir u zemlji ukradenoj od strane vaših potomaka, na lažima, prevari i vatri, jer ćete biti lovljeni kroz ubistva koja počiniše vaši pretci, ubistvima drevnih stanovnika ovog dijela zemlje i lišavajući ih njihovih materijalnih dobara.
48. Dok se sva krv pravednika ne spere s vas, ova krv koja je prolivena zbog vaših predaka i vas, i koja će još biti proljevana od vas i vaših i vaših bližih i daljih potomaka, u nadolazećoj budućnosti.
49. Biće samo mržnja protiv vas na ovome svijetu. Čak i novo doba vama neće donijeti mir i spokoj, sve dok se ne povučete sa zemlje koju ste silom oteli, ili dok ne stvorite mir, bratsku vjeru i jedinstvo sa svojim neprijateljima i ne vratite ukradene stvari.
50. Vi donosioci zmija i otrova, ovo će vam se desiti u dalekoj budućnosti. Ali ne slučajno ćete imati priliku u novom dobu, kada se moja učenja o Stvoriteljovoj pravdi i zakonima otkriju, kada će mnogi imati priliku da se smire i ustabile.
51. Zato, u novom dobu, obratite pažnju na moja učenja, koja su istinska očenja o zakonima i direktivama Stvoritelja. Obratite pažnju kada se počnu učiti nanovo, jer ovo će biti znak.52. U dolazećom udaljenom novom dobu, obnovljen pristup mojim učenjima o duhovnim i silama stvoritelja, njihovim zakonima i direktivama, koja su pravovaljan za sva vremena i čitav univerzum, kako bi se mogli ponašati po mom savjetu i kako bi bio mir među svim ljudskim bićima na svijetu, će prevladati.
53. Iskreno, iskreno, gvorim vam, bićete ispunjeni i ispunjenje će doći pred vas i pred vaš narod kroz budući period, kako vam rekoh.
Slijepac i dva gluha
1. I Imanuel izađe iz hrama, i priđoše mu apostoli jer želješe da mu pokažu strukturu hrama.
2. On im, kako bilo, reče, pogledajte sve ovo. Iskreno, govorim vam, ništa ovdje neće ostati, a da ne bude neslomljeno.
3. Izraelski narod radi protiv života i istine, i izgradiše grad na ljudskoj krvi. Ovi se ljudi dijele na Izraelce, koji se prozivaju sinovima i kćerima Ziona, sa kojima se ja ne posvećujem, i koji želi da me ubije, i jevreje, koji su pogrešno vođeni vjernici njihovog religioznog kulta, i kojima donosim učenje o istini, kao i svim zemaljskim ljudima.
4. Izraelci dođoše na ovu zemlju kroz krađu i ubistva, oni pobiše svoje prijatelje sa kojima su pili vino, i oni varaju i dovode u zabludu vjernike jevrejskog kulta, koji istinski nisu Izraelci nego samo vjernici kulta.
5. Zato izraelci izdaše svoje prijatelje i ubiše ih zbog svoje pohlepe, ali isto će biti učinjeno i njima od strane pravih vlasnika ove zemlje, koje su oni lišili njihovih prava, koja imaju od drevnih vremena.
6. I kada dođe na planinu maslina, njegovi apostoli mu priđoše i rekoše, reci nam, kada će se ovo desiti i šta će biti znak?
7. Imanuel odgovori, govoreći, dvije hiljade i više godina će proći, ali u međuvremenu Izrael nikada neće naći mir jer će ratovi stalno prijetiti nevjernim stanovnicima ove zemlje, ali se potrudite da vas niko ne vodi van pravog puta.
8. To su, mnoge varalice i lažni proroci, koji će doći u moje ime i govoriti, ja sam Imanuel, ja sam znak, i oni će dovesti u zabludu mnoge.
9. Ljudi će čuti o ratovima i prijetnjama, i svjedočiće im, ali ne budite uplašeni, jer se ovo mora dogoditi, ali to neće biti kraj.
10. Jer mnoge će se nacije uzdići protiv svojih vlada, jedna protiv druge, jedno kraljevstvo protiv drugog i doći će vrijeme zemljotresa i užasnih oluja i poplava posvuda.
11. Svi ovi događaji su samo početak kletvi.
12. Uskoro će ljudi sa znanjem biti dovedeni u bijedu i ubijani.
13. Mrziće ih zarad učenja o istini i mudrosti.
14. Različiti religiozni kultovi će se uzdići jedan protiv drugog i mnogo krvi će teći.
15. I mnogi će pasti u iskušenje, i oni će izdati i mrziti jedan drugog jer su ostali mali u svijesti.
16. Ljubav će postati hladna u mnogima, jer će se ignorancija razviti na viši nivo.
17. Mržnja će vladati svijetom, a zlo carevati.
18. Ali oni koji se održe u istini će preživjeti.
19. Ova lekcija će biti propovjedana u novom dobu kroz svjetsko zavještanje za sve ljude, a onda će kraj doći.
20. Kada ljudi vide horor i uništenje Jerusalima, o kome su proroci govorili, kraj će doći.
21. Ko god je u zemlji zaposjednutoj od Izraelaca, treba bježati u planine u to vrijeme.
22. Oni na krovovima ne trebaju silaziti kako bi uzeli svoje stvari iz unutrašnjosti kuća.
23. Oni koji su u polju ne trebaju se vraćati kako bi uzeli svoje kapute.
24. Kletva na trudne žene i majke sa odojčadi u to vrijeme, jer će one patiti kroz grijeh i smrt, a biće mnogo njih.
25. Ubrzo nakon toga će nastati još veći jad, koji nikada nije viđen od početka svijeta, niti će ikada poslije biti viđen.
26. Ako se ovi dani ne svrše brzo niko neće preživjeti, ali dani će se završiti brzo zarad duha i života.
27. Ovo će se također desiti zbog ljudi koji služe istini i zakonima.
28. Mnogi će zajecati kada ovo vrijeme dođe, zbog ljudskog manjka razumijevanja i njihove pohlepe.
29. Oni će konstruisati mašine od metala za upotrebu u zraku, vodi i zemlji i doprinjeti uništenju.
30. Ove mašine od metala će nositi teške projektile diljem zemlje i na gradove.
31. Vatra će izlaziti iz ovih projektila i spaliti svijet, i malo će biti pošteđenih.
32. Oni će stavljati osnovne elemente života i smrtonosni zrak u projektile i njima uništavati predjele i život.
33. Ukoliko u to vrijeme moćne nacije ne intervenišu, kao što su nekada učinili božanski sinovi, kako bi se zaustavio nekontrolisani gnijev i ludost, iskreno, govorim vam, ni jedno ljudsko biće neće preživjeti.
34. Obzirom da će se ljudska populacija od daleko više nego deset puta pet stotina miliona ljudi, u to vrijeme, ogroman broj njih će biti ubijen.
35. Ovo je što zakon donosi, jer su ga ljudi kršili i nastaviće da ga krše kroz daleku budućnost.
36. Ukoliko u tom vremenu neko kaže ljudima, čuvajte se, ovo je Imanuel koji je znak u vremenu, ne trebate to prihvatiti kao istinu,
37. Jer mnogi će lažni Imanueli i mnoge varalice i lažni proroci doći i pojaviti se i izvoditi velika čuda i znakove, tako da će postati moguće zavesti ne samo one koji traže, vjernike i grešnike, nego i školarce i ljude sa znanjem.
38. Čuvajte se, rekao sam vam ovo unaprijed, i to će se i ispuniti.
39. Zato kada varalice budu rekle, on je u pustini, ljudi ne trebaju ići tamo, i kada kažu, čuvajte se, on je u komori, nemojte to prihvatiti kao istinu.
40. Obzirom da ću se ja zasigurno vratiti u to vrijeme, daću im do znanja kako da me prepoznaju.
41. Ovo je poput zakona i sudbine, i tako će biti.
42. Jer poput munja koje vidite na nebu, vidjećete i moj dolazak u budućnosti, kada ću obnoviti moje učenje i najaviti legije božanskih sinova. U to vrijeme ću imati obnovljen život i ponovo biti optužen za bogohulstvo širom čitavog svijeta, sve dok učenje o istini ne promijeni narod.
43. Ljudi svih vremena, čuvajte se: tamo gdje su leševi, tu se lešinari okupljaju.
44. Uskoro nakon bijede tog vremena, sunce i mjesec će izgubiti svoj sjaj, komete će padati s nebesa i ukazivaće se različite nebeske sile.
45. Izgled zemaljskog neba i zraka će biti poremećen i zemlja će biti spaljena zbog crnog ulja iz zemlje, korištenog od naroda za snagu. Nebo će biti tamno od dima i vatre, koji će bjesniti hiljadu dana, i sve ispod spaljene zemlje će biti prekriveno crnom čađi. Zatim će se vrijeme promjeniti i postaće hladno i biće mnogo mrtvih među ljudima, biljkama i životinjama.
46. i znakovi će se pojaviti na nebu i svi zemaljski ljudi će se skupiti da vide znakove u oblacima i svjedoče o velikoj moći
47. Dakle, bog je vladar tri ljudska roda, ipak zakoni i direktive Stvoritelja su vječno važeće. Kroz ove zakone i direktive koje predstavljaju Stvoritelja, ljudska rasa u svojoj zabludi će donijeti tešku presudu sama sebi.
48. Ljudi duguju svoje postojanje bogu koji je njihov vladar, tako da moraju poštovati njegove zapovjesti i poštovati ga kao najvećeg kralja mudrosti.
49. U danima koji dolaze, on će poslati svoje anđele čuvare koji će oglasiti svoje trube i pozvati sve njegove vjerne sljedbenike iz tri pravca, s jednog kraja zemlje na drugi.
50. Naučite frazu o smokvinom drvetu kada su tu četiri lista, morate znati da su došle godine noći.
51. I isto će biti ljudima tog vremena, kada ugledaju sve znakove oni moraju znati da im se ovi događaji spremaju.
52. Iskreno, iskreno, govorim vam, ovo je kako će biti.
53. I ta generacija neće proći dok se sve ovo ne desi.
54. U nekim budućim vremenima zemlja i nebo će nestati, kao i univerzum, ali moje riječi neće, jer su one riječi istine unutar zakona Svoritelja.
55. Niko nezna dan ili sat kada će se ovo desiti, ni anđeli čuvari, ni bog lično, a ni ja Imanuel, samo sudbina kroz zakone i direktive stvoritelja, koja posjeduje najveću mudrost.
56. Stvoritelj stoji daleko iznad čovječanstva, i samo on zaslužuje čast i molitvu, kao apsolutna moć iznad svega.
57. Ukoliko ljudi poštuju boga, i ukoliko nad njim prepoznaju spoznaju o stvoritelju kao o najvišoj moći, tada postupaju pravilno i u skladu sa istinom.
(nastavak slijedi...)
IMANUELOV TALMUD XI
Direktive Stvoritelja
1. Obzirom da su zakoni i direktive Stvoritelja i zakoni i zapovjesti božiji valjani, trebaju biti provođeni i poštovani.
2. Isto kao što su zakoni i direktive Stvoritelja, zakoni i direktive duha i života, zakoni i zapovjesti božiji, jesu zakoni i zapovjesti života čovječijeg i pravila.
3. Bog izda zakone i zapovjesti da bi služili u materijalnom životu kao ljudski propisi i odredbe o dobrom.
4. Zato zakoni i zapovjesti služe kao put kojim svi ljudi treba da idu u mudrosti i budu pravedni.
5. Zato poput zakona i direktiva Stvoritelja i zakoni i zapovjesti božije treba da budu poštovane.
6. Zakoni i direktive Stvoritelja i zakoni i zapovjesti božiji trebaju biti smatrani kao istinski zakoni i zapovjesti i kao takvi budu primjenjivani.
7. Kada ljudi izbjegavaju ove zakone i direktive, kako bilo, oni prave nelogične i neadekvatne ljudske zakone i zapovjesti koji su bazirani na lažnoj logici i zato neograničeno loši.
8. Kada su ljudi zaslijepljeni u svijesti, njihovi zakoni i zapovjesti su zabluda, i zato oslobađaju zbunjena učenja.
9. Kada ljudske pretpostavke ne poštuju zakone i direktive Stvoriteljove i božije, oni prave sopstvene zakone, koji sve vode u zabludu.
10. Zakone koje prave ljudi proizvode ubistva svih vrsta, zla, i zlo se širi i raste, i čovjek ga više ne može kontrolisati.
11. Zakoni i zapovjesti vrijede samo kada su sačinjeni iz mudrosti, i time logični.
12. Ali logika zahtjeva mudrost i razumjevanje.
13. Ljudski zakoni i ljudske zapovijesti, nemaju nikakvu moć, izuzev ako su načinjeni u skladu sa zakonima i direktivama Stvoritelja, poput božijih zakona i zapovijesti.
14. Iskreno, govorim vam, mudrost se mora učiti iz zakona Stvoriteljovih koje ljudi mogu prepoznati u prirodi.
15. Ali, ukoliko ljudi ne misle i traže, neće biti sposobni da održe mudrost i ostaće zaglupljeni.
16. Mudri se ne brinu o izgubljenim stvarima, o mrtvim i događajima iz prošlosti.
17. Budale, kako bilo, plaču nad stvarima koje nisu vrijedne plače, i time povećavaju svoju bol i patnju.
18. Oni koji imaju dovoljno mudrosti i žive u skladu sa zakonima, neće ni najmanje nauditi ni jednom biću, ukoliko nije krivo.
19. Budale koje ne gospodare svojim osjećajima grešno nanose zlo i donose veliku tugu iz radosti.
20. Jer ljudi nisu posvećeni mudrosti i ne traže znanje niti prepoznaju zakone.
21. Oni su nepošteni, glupi, pohlepni i beskrupulozni, i patiće zbog svog siromaštva u svijesti.
22. Kada ljudi prime samo malo mudrosti unutar njihove svijesti tokom dana, rast će tokom prve polovine lunarnog mjeseca.
23. Mudrost je najveća stvar čovječanstva pored slobodne volje, koja je gospodar nad ljubavi i srećom, ali bi sve bilo bez svrhe, bez snage duha.
24. Budala koja se odmara i čeka na sudbinu se pretvara u ruinu poput probušene posude na vodi.
25. Oni koji vode računa o kravi, uvijek primaju mlijeko, takođe, oni koji njeguju mudrost i primjenjuju je kroz snagu duha požnjeće bogate plodove.
26. Prepoznajte svaki zakon Stvoriteljov i kada to učinite, primjenite ga i živite u skladu s njim jer su zakoni najveća mudrost.
27. Ne postoje oči koje mogu parirati mudrosti, niti tama koja može parirati ignoranciji, niti moć slična moći duha, niti teror koji se može porediti sa oskudicom svijesti.
28. Nema veće sreće od mudrosti, niti boljeg prijatelja od znanja niti većeg spasioca od snage duha.
29. Oni koji su inteligentni zgrabiće moje govore i postati mudri u spoznaji.
30. Kada Imanuel završi svoj govor, zatim, čovjek kog su nazivali Saul (Pavle) mu priđe i upita,
31. Propovjedaš novo učenje i bilo mi je čudno od početka, i čini mi se glupim, a tvoj um konfuznim.
32. Ali Imanuel reče, kako možeš reći da sam zbunjen u umu kada si ti taj koji je zbunjen u svijesti i ne razumiješ.
33. Iskreno, govorim ti, ti Saul goniš mene i moje apostole zbog mojih učenja, a ti si taj koji ćeš promjeniti mišljenje.
34. Nakon čega ćeš biti nazvan Paul. Putovaćeš u svim pravcima čineći moja učenja lažnim i moj duh zbunjenim.
35. Natovarićeš veliku krivicu na sebe, jer ćeš u svojoj ignoranciji pogrešno shvatiti moja učenja i zato ih propovjedati netačno.
36. Tvoji govori će biti zbunjeni, i ljudi širom svijeta će biti porobljeni njima i obožavaće lažne doktrine.
37. Kao što ćeš navesti zemljane Grčke na zao religiozni kult zbog svojih lažnih učenja, i zvaćeš me „Anointed,“ na njihovom jeziku.
38. I biće tvoja krivica, kroz tvoj manjak razumijevanja, dovest će da će me zvati Isus Hrist, što znači „Anointed.“
39. I biće tvoja krivica kroz tvoj manjak razumijevanja da će ljudska krv biti prolivena u ovo ime, toliko nje, da nebi moglo stati u sve postojeće posude.
40. Ti me i dalje goniš i moje apostole, zbog mojih učenja, ali uskoro će doći vrijeme kada ćeš promjeniti mišljenje,
41. Kada ćeš me vidjeti još jednom i pretpostaviti da sam duh.
42. Iskreno, govorim ti: poput mnogih drugih bićeš veliki krivac za otuđenje mojih učenja od ljudi i pretvaranje u grešni religiozni kult
43. Ti, kako bilo, bićeš temeljac gluposti koja će me prozvati Isus Hrist, vođa zaluđenog religioznog kulta.
44. I Imanuel je bio ljut, uzeo je štap i otjerao Saula.
45. Saul, pun želje za osvetom, pridruži se snagama Jude Ihariotskog, sina fariseja, i razmatraše kako da uhvate Imanuela, kako bi ga predali vlastima.
46. Kada Saul ode, Imanuel sazva svoje apostole i reče im, vi znate da se preokret događa za dva dana, kada ću biti predat sudu da budem razapet, kako je suđeno, kako bih nastavio da učim.
47. Moj izdajica će biti Juda Ihariotski, sin Simeuna, fariseja, jer je on jedino zainteresovan za zlato, srebro i dobra.
48. Izdaće me za trideset komadića srebra, jer je zaluđen pohlepom svoga oca.
49. Ali njegova sreća sa komadićima srebra neće dugo trajati, jer mu je um nestabilan, i ubrzo će osjećati krivicu.
50. Obzirom da je Juda Ihariotski bez hrabrosti i s malo znanja, staviće konopac oko vrata i objesiti se o granu.
51. Iskreno, iskreno, govorim vam, iako se samoubistvo Jude Ihariotskog čini pravim, ono je istovremeni i nepravedno.
52. Sve dok ljudi imaju slobodnu volju nad sobom nemaju pravo da odluče o životu ili smrti.
53. Smisao zakona za ljude je da žive svoje živote, u cilju izoštravanja njihovog duha.
54. Ali oni koji se usuđuju na samoubitstvo, udaljavaju se od zakona i krše planove i zakone stvoritelja.
55. Shvatite iz ovoga da ljudi ne posjeduju pravo da odrede presudu nad njihovim životom i smrću.
56. Oni posjeduju samo pravo da donose odluke za njihov život, a ne da odlučuju o životu i time o smrti.
57. Zakoni kažu da nikakav događaj ne opravdava samoubistvo, a tu se ubraja i ubistvo izvršeno od druge osobe, poput unajmljenog ubice ili milosrdnog ubice.
58. Bez obzira koliku krivicu osoba nosi, nema pravo da određuje sopstvenu smrt.
59. Iako Juda Ihariotski nosi ogromno breme, on nema pravo da uzme pravdu u svoje ruke i odluči o svom životu i smrti.
60. Svaka krivica i svaka greška je put kroz spoznaju, kojom se svijest i duh usavršavaju.
61. Ali ukoliko osoba pobjegne od krivice ili greške čineći samoubistvo, ona bježi od odgovornosti i mora naučiti da bude odgovorna u drugom životu.
62. Zato proces izoštravanja svijesti i duha se odgađa, a što nije volja Stvoriteljeva.
63. Kako bilo, samoubistvo treba smatrati činom nepoštivanja zakona i direktiva Stvoriteljovih
Obilju lažnog učenja
1. I nakon što Imanuel završi svoj govor, apostoli upitaše, zašto ne uhvatimo Judu Ihariotskog i kamenujemo ga, kako te nebi izdao?
2. Ali Imanuel bi ljut i reče, zar neznate da zakon kaže: nećete ubiti degenerika, i zar neznate šta sam vam propovjedao, da ću biti razapet u cilju razvijanja posebne sile.
3. Kako se usuđejete da ne poštujete ispunjenje zakona, jer zato je dat.
4. Isto kao što hodam svojim putem, svako će drugi morati hodati svojim.
5. Iskreno, govorim vam, ukoliko ne slijedim svoju sudbinu, kako ću biti u mogućnosti da ispunim svoju misiju, koja će me voditi u Indiju?
6. O, vi koji imate manjak hrabrosti i spoznaje, zasigurno sam vas uputio u istinu, a vi je još uvijek ne prepoznajete.
7. Kako vam još uvijek nije jasno da će nakon mog odlaska moja učenja biti otuđena s vaše strane u svim pravcima grešnog učenja i grešnih religioznih kultova.
8. Zbog onoga što ćete učiniti, svijet će biti u obilju lažnog učenja.
9. Mnogi među vama će nositi breme, jer čovječanstvo neće prepoznati istinu, iako sam je ja vama zasigurno prenio.
10. Desiće se veliki preokreti u svijetu zbog vaših lažnih učenja koja ćete širiti.
11. Jasno, vi ne razumijete riječi spoznaje, i time istinu mojih učenja.
12. Vi ste zaslijepljeni, poput ljudi u ovoj zemlji koji se drže u tami, od strane Izraelaca, baš kao što proroci predvidiše ovome narodu, jer su zaboravili istinu.
13. Ja sam ispunio svoju misiju među ovom rasom. Ali krivicom Izraelaca i njihovih lažnih učenja, nisam uspio naučiti ovu populaciju, jer je njihovo razmišljanje iracionalno zbog zbunjujućih i grešnih učenja. Ja odlazim, zato što učenja o istini trebaju biti odnesena i drugim dvjema narodima na sjeveru i istoku.
14. Kao valjani vlasnici zemlje, kojima nasilno vladaju Izraelci, a egzistiraju vođeni bogom. Oni su narodi na visokom sjeveru, zemlji gdje hladnoća i led leže, u visokim planinama, na kraju zemlje, i takođe narodu Indijskom, jer je bog gospodar ova tri ljudska roda.
15. Kao prorok, vraćam se na svijet putem Arahata Athersata. To je zato što je božija volja, da se upute sva tri ljudska roda o novo učenje o istini.
16. Zato, ja na svom putu moram susreti Arahata Athersata, jer služim bogu i njegovim zakonima, kao što bog služi zakonima Stvoritelja.
17. I Imanuel završi svoju priču i ode za Betani, u kuću Simona, leproznog.
18. Zatim, priđe mu žena sa čašom vode, i prosu je na njegovu glavu, nakon čega on sjede za sto.
19. Kada apostoli vidješe ovo, postadoše ljuti i rekoše, kakav je cilj ovog štetovanja.
20. Ova voda je mogla biti prodata po velikoj cijeni ili korištena za siromašne.
21. Ali kada Imanuel ču ovo, reče svojim apostolima, zašto uznemiravate ženu?
22. Ona učini dobro djelo jer vjeruje u moja učenja. Na ovaj način ona pokazuje svoju zahvalnost i ništa nije preskupo zanju.
23. Ova žena je postala mudra i živi u skladu sa zakonima Stvoritelja, i zato mi zahvaljuje sa skupocjenom vodom.
24. Njena zahvalnost će biti trajna, i od sada će ovo njeno djelo biti poznato kroz čitav svijet.
25. Iskreno, govorim vam, gdje god moje učenje bude propovjedano u svijetu, bilo falsifikovano ili istinito, ljudi će pamtiti šta je ona učinila.
26. Kao što će ona biti zapamćena dugo vremena, tako će i lažno učenje biti zapamćeno, koje vrijeđa jednog među vama za moju izdaju.
27. Dok smo zajedno, Juda Ihariotski, sin fariseja u Jerusalimu, kuje zlu zavjeru protiv mene kako bi me izdao vrhovnom svešteniku.
28. Tačno u ovom momentu, kada smo mi ovdje, on traži od vrhovnog sveštenika krvavi novac, koji oni nude za moje hvatanje.
29. Trideset komadića srebra su mu ponuđeni ukoliko me uhvati.
30. Dok kuju ovaj plan, oni takođe prave i zavjeru za jednog među vama, jer žele na taj način da stvar prezentuju narodu.
31. Juda Ihariotski, sin fariseja, će me predati krvnicima, a moj apostol Juda Iskariotski će biti smatran izdajnikom.
32. I to će biti poruka za narod, čuvajte se, ove budale su podijeljene međusobno, tako da će izdavati jedni druge. Kako, onda, mogu učenja Imanuelova sadržavati istinu?
33. Ali obzirom da Juda Ihariotski, sin fariseja, i moj apostol, Juda Iskariotski, imaju gotovo identična imena, laži vrhovnog sveštenika će biti od početka prihvaćene.
34. Prvog dana, Imanuel reče svojim apostolima, idite naprijed u grad mom dobrom prijatelju po imenu Aron i recite mu, Imanuel vam poručuje: želim da ručam posljednji put sa mojim apostolima u tvojoj kući.
35. I apostoli uradiše kao što im Imanuel reče, i oni pripremiše jelo, zajedno sa Aronom i njegovom ženom, u njihovoj kući.
36. Kada sjedoše da jedu, on reče, čuvajte se, skoro je vrijeme kada moram primiti svoje teško breme na sebe.
37. Kako bi bio siguran, da idem svojim sudbinskim putem, kao što je napisano od proroka, kako bilo, biću samo blizu smrti i podnijeti mnogo bola, ali se ne smijete uplašiti i ne smijete brinuti o meni.
38. Iskreno, govorim vam, od sada nadalje, više neću piti plod vinograda niti jesti hljeb do kraja dana, ješću i piću s vama poslije mog teškog iskušenja.
39. I tako će biti kada se uzdignem od stanja blizu smrti i budem položen u grobnicu, tri dana i tri noći.
40. Dok su jeli Imanuel uze hljeb, prelomi ga i dade apostolima, govoreći, uzmite i jedite, tijelo zahtjeva njegu u vremenima stresa i grijeha.
41. I on uze vrč, dade ga njima i reče, pijte iz ovoga vrča, svi vi, grlo postaje žedno čak i na kišan i na hladan dan.
42. Iskreno, govorim vam, mudra osoba ne gladuje i žedni zbog stvari koje se moraju desiti.
43. Ali se budala izgladnjuje i žedni na račun gluposti i protivljenja protiv stvari koje se moraju desiti.
44. Iskreno, govorim vam, isto kao što ne razumijete moje riječi i ljutite se na mene zbog njih, bićete ljuti na mene večeras, jer vaše misli još nisu prosvijetljene spoznajom.
45. Ali nakon što se vratim iz stanja blizu smrti i ukažem kao podignut iz mrtvih, iz grobnice, hodaću pred vama do Galileje, kako bi ste mogle prepoznati istinitost mojih riječi.
46. Naučio sam vas spoznaji i istini, ali me vaše sumnje ljute.
47. Oh vi sa tako malo povjerenja, kako ćete zbunjeni biti kada me opet sretnete poslije moje skore smrti.
48. Ali mu Petar odgovori, govoreći, iako ostali budu ljuti na tebe, ja to nikada neću biti.
49. Imanuel kako bilo odgovori, iskreno, govorim ti, ti si jedan od najgorih, jer ćeš večeras pred razjarenom gomilom me odbiti tri puta.
50. Ali mu se Petar suprostavi, govoreći, ovo nikada neće doći da bude, i čak ako budem prisiljen da umrem s tobom, nikada te se neću odreći.
51. I tako govoriše svi njegovi apostoli, i ne vjerovaše Imanuelovim riječima.
Zavjerenici dolaze
1. Kada napusti kuću Aronovu i njegove žene u Jerusalemu, Imanuel ode sa svojim apostolima na seosko imanje zvano Getsemen, koje je pripadalo čovjeku po imenu Joshua, koji je mislio dobro o Imanuelu.
2. U velikom dvorištvu ovog imanja, on reče svojim apostolima, sjedite ovdje, dok ja odem tamo i sredim svoje misli.
3. Povede sa sobom Petra i dva sina Zabedea.
4. I reče im, čuvajte se, i budite sigurni da sam mudar i imam veliko znanje, ali sam uplašen događajima preda mnom, i poznatim i nepoznatim. Kako bilo, to je u prirodi čovjeka, pa čak i kada je znalac i mudrac.
5. Moje misli su smrtno zbrkane, ostanite zato ovdje i gledajte samnom, i tako se neću osjećati usamljenim.
6. Lakše je sve podnijeti ukoliko sjediš sa drugima.
7. Ukoliko to sudbina želi, sve će me zaobići, ali ne po mojoj želji, nego u skladu sa sudbinom, jer je ovo ipak određeno meni.
8. Kada ovo reče, Juda Iskariotski im se pridruži i sjede, slušajte šta imam reći. Tri stvari se desiše u sjenci gradskih zidina, gdje upravo primjetih svjetla.
9. Ali Imanuel reče, možda ih Juda Ihariotski donosi, jer nas je tajno pratio dovdje u cilju da me izda.
10. I on napravi malu razdaljinu, i tiho reče, govoreći, ukoliko je moguće, da li me ova sudbina može zaobići, ali ipak neka moja želja ne bude ispunjena, nego radije zakon sudbine, kako bih bio prosvjetljen.
11. Vraćajući se svojim apostolima kako spavaju, i reče Petru, možeš li bdjeti samnom jedan sat, kako nebih bio sam u ovo teško vrijeme?
12. Budi budan i velik u duhu i svijesti, i onda nećeš upasti u iskušenje: duh je voljan ali je meso slabo.
13. Drugi put on ode, kleknu i reče, ukoliko nije moguće da ovo mene zaobiđe, ovaj pehar, onda ću ga popiti, kako bih bio prosvjetljen kroz ovu tajnu i sposoban da ispunim svoju misiju u udaljenim zemljama i budućim vremenima.
14. U povratku, pronađe apostole kako ponovo spavaju, i samo Juda Iskariotski ostade budan s njim.
15. I ostavljajući ga još jednom, on ode i kleknu po treći put, i reče, uplašen sam i zabrinut iako znam da pratim svoj put, koji mi je predodređen.
16. Kako je duh pun snage, a tijelo slabo, kada je prepadnuto bolom.
17. I cijelo tijelo mu se treslo, i kapljice krvi padaše oko njega poput znoja, jer je toliko bio užasnut i prepadnut.
18. Užasnog lica, vrati se svojim apostolima i reče im, da li želite da spavate i odmarate se sada, ili želite da bdijete samnom? Čuvajte se, čas je došao, kada ću biti predat u ruke zavjerenika.
19. Jer, čuvajte se, zavjerenici dolaze.
20. Dok je još uvijek govorio, zatim, priđe Juda Ihariotski, sin Fariseja, i s njim velika grupa sveštenika i starosjedilaca, naoružani mačevima i sječivima.
21. Juda Ihariotski im dade znak, govoreći, čuvajte se, laskaću mu i zbunjivati ga kroz grijehe mog života.
22. Kao znak ulagivanja biće poljubac. I čuvajte se, koga god poljubim, on je taj, uhvatite ga.
23. Zatim priđe Imanuelu i reče, pozdrav tebi, gospodaru. Pratiću tvoja učenja od sada, jer ti mi dozvoljavaš pokajanje za ono što učinih u proteklom životu.
24. Zatim ga dodirnu, i dade Imanuelu poljubac izdaje.
25. Ali Imanuel mu reče, moj prijatelju, zašto mi lažeš kada izdaja gori u tvojim mislima i djelima?
26. Zavjerenici tada priđoše Imanuelu, staviše ruke na njega i uhvatiše ga.
27. I čuvajte se, jedan od zavjerenika iz grupe ponovo razmisli i predomisli se.
28. Ispruži svoje ruke, izvuče svoj mač, i navali na slugu vrhovnog sveštenika, odsjecajući mu uši.
29. Tada Imanuel reče čovjeku, vrati svoj mač u korice, jer ko god uzme mač, a da nije ugrožen, nestaće od mača.
30. Ili zar misliš da nisam mogao pobjeći prije nego je tvoja grupa stigla.
31. Ali kako bih onda ispunio svoju sudbinu?
32. I čovjek se udalji u plaču, a zatim pobježe i nikada više nije viđen.
33. Tada Imanuel reče zavjerenicima, vi dođoste sa mačevima i sječivima da me uhvatite kao da sam ubica.
34. Koliko bi vam lakše bilo uhvatiti me u gradu dok sam sjedio tamo u hramu podučavajući, a ipak me niste uhvatili.
35. Vi hipokrate, vi ste bez sumnje bili uplašeni naroda, zato sada dolazite k meni poput lopova, kako bi me bacili u zatvor u tami, daleko od pogleda ljudi.
36. Iskreno, govorim vam, tama će postati svjetlo, i svi će govoriti o vašim djelima, na šta ćete biti osuđeni za sva buduća vremena.
37. Ali Simon, farisej, podiže svoj glas i reče, kako je blesava tvoja priča i prepuna laži. Zašto bi se plašili naroda?
38. Ti si podučavao narod lažno, omalovažavao naše zakone i nazivao ih lažovima, i zato sada moraš da patiš.
39. Mislio si da te nećemo uhvatiti i odvesti na suđenje, ali griješio si.
40. Jedan od onih koji su s tobom, nije bio tvoj istomišljenik i izdao te za trideset komadića srebra, imenom, Juda Iskariotski.
41. Imanuel odgovori, govoreći, iskreno, govorim ti, dugo vremena ćete uspjevati u optužbi Jude Iskariotskog kao mog izdajice pred narodom, ali istina će nadoći i biti poznata narodu kroz čitav svijet.
42. Imenom, da moj izdajnik nije Juda Iskariotski, nego tvoj sin Juda Ihariotski, farisejski sin.
43. Simeon Ihariotski, farisej, je bio ljut, i iskorači i udari Imanuela u lice svojom šibom, jer je bio uplašen njegovim istinitim riječima.
44. Nakon ovoga, apostoli, uplašeni i prepadnuti, okrenuše se od Imanuela i pobjegoše.
45. Oni koji uhvatiše Imanuela, odvedoše ga do Kajafase, vrhovnog sveštenika, gdje se zapisničari, fariseji i starosjedioci među narodom skupiše da ga osude.
46. Vrhovni sveštenici, kako bilo, i visoki savjetnici skovaše lažni iskaz protiv Imanuela, kako bi ga osudili na smrt.
47. Ali i pored mnogih laži i svjedoka, nisu uspjeli pronaći ništa.
48. Na kraju dvojica istupiše i rekoše, on je rekao da bog nije Stvoritelj, nego prosti čovjek poput tebe i mene.
49. On je takođe rekao da je začet od anđela čuvara božijeg, po imenu Gabrijel.
50. Kajafas, vrhovni sveštenik, reče Imanuelu, zar nećeš odgovoriti na riječi svjedoka protiv tebe.
51. Ali Imanuel ostade nijem i nasmješen, i zato mu visoki sveštenik reče, u ime boga naređujem ti da nam kažeš, da li si začet od anđela Gabrijela, koji je anđeo božiji.
52. I Imanuel odgovori, kao što kažete, ali ja govorim da bog nije Stvoritelj, nego je gospodar tri ljudska roda, koji su začeti na zemlji njegovom voljom.
53. Bog je došao iz dubine svemira i postavio svijet pod njegovu volju, tako da je on vrhovni car tri ljudska roda.
54. Jedan od njih je u ovoj zemlji, koju ste lišili od prava, drugi je na istoku daleko u zemlji Indiji, a treći na sjeveru u zemlji kralja sa rogovima, blizu mora gdje se ledene planine dižu iz vode.
55. Postoji sedam ljudskih rodova koji žive u svim pravcima vjetra, s jednog na drugi kraj zemlje.
56. Bog je i njihov gospodar, iako oni služe drugim bogovima, koji takođe nisu sa ove zemlje.
57. Ukoliko smatrate boga Stvoriteljem, vi griješite i činite svetogrđe nad istinom.
58. Kao što ste vi ljudi i ja sam, a tako i bog, izuzev u duhu i svijesti gdje je on mnogo napredniji nego ljudski rodovi koji su mu podređeni.
59. Bog i božanski sinovi su od ljudskoga roda koji dođe sa zvijezda iz dubine svemira u svojim mašinama od metala.
60. Stvoritelj stoji nemjerljivo više od boga i njegovih božanskih sinova, koji su anđeli čuvari.
61. Stvoritelj je nemjeriva misterija koja zače život i zato stoji nemjerljivo iznad boga i svoga života.
62. Prepoznajte istinu njegovog učenja, kako bi usavršili znanje i mudrost u istini.
63. Tu pred Kajfaom, visokim sveštenikom, rekoše s bijesom, on bogohuli boga, stvoritelja. Zašto su nam potrebna dalja svjedočenja protiv njega? Jer ste sada čuli kako prima kkrivicu na sebe.
64. Kakvu kaznu mislite da zaslužuje?
65. Oni odgovoriše, govoreći, zaslužuje smrt.
66. Zatim ga počeše tući svojim šakama i pljuvati u njegovo lice.
67. I neki od njih se probiše pred njega i rekoše, propovjedniče, veliki kralju mudrosti, i sinu božanski, ko te tuče?
68. Petar je pratio Imanuela i grupu, i skrio se među narod gledajući kroz prozor, i tako vidio šta se dešava Imanuelu.
69. Zatim se spremačica približi i reče, zar ti nisi jedan od apostola Imanuelovih iz Galileje?
70. Kada spremačica upita Petra, on odbi i reče, za kakvu glupost me optužuješ? I nemaš pojma o čemu govoriš.
71. Ali zbog njenog pitanja, on se uplaši i poželi da pobjegne sa tog mjesta, jer se uplaši za svoj život.
72. I krenu prema vratima, zatim ga vidje druga žena i reče narodu, ovaj čovjek je skupa sa bogohulnikom iz Nazareta.
73. Ali Petar slaga drugi put, i dižući svoje ruke reče, iskreno, ja ne poznajem tu zbunjenu osobu.
74. I Petar napusti kuću, a oni koji su stajali tu mu priđoše, govoreći, zar ti nisi jedan od onih koji služe Imanuela? Odaješ se svojim načinom govora.
75. I Petar poče da se zaklinje riječima, ne poznajem ovog ludaka niti njegova bogohulna učenja.
76. I nakon toga, što slaga pred gomilom tri puta, Petar pobježe u plaču
(nastavak slijedi...)
lp, boro
Post je objavljen 01.09.2009. u 05:24 sati.