Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zs69

Na Sleme, na Sleme, ...

Na Sleme, na Sleme, na Sleme,
mala mi sama beži,
pogle'jte, pogle'jte, pogle'jte, ...

Dan sam počeo s 3 km trčanja, pa sjeo na malu i kroz grad (14 km) došao do legendarnog parkinga Bliznec i rampe od kuda sam počeo mjeriti uspon na Sljeme. Do crte koja se nalazi na kraju Leustekove staze je bilo blizu 11 km. Na tom putu sam pretekao 7 biciklista (ekipa u bermudama). Vozio sam uglavnom u najnižem stupnju prijenosa. Bitno je napomenuti da mala nema tri zupčanika naprijed, nego samo dva, pa mi je onaj najmanji danas nedostajao.
Produžio sam do Puntijarke, popio vode pa se spustio do Hunjke, a onda nazad do Puntijarke i pored Tomislavovog doma na vrh do Gelendera.

Mala Plava i Žohar na Gelenderu

Na Gelenderu (aka Vidikovcu) sam u restoranu "Vidikovac Sljeme" popio Velebitsko crno. Koliko zadovoljstva i užitka za 15 HRK! Dok mi je pogled vrludao po predivnom krajoliku, nosnice mi je draškao miris graha koji su jeli planinari za stolom pored. Nakon dugih minuta odoljevanja tom gurmanskom iskušenju, ipak sam popustio i naručio vegetarijansko grah varivo (bez kobasice i rebarca, samo sa špekom). Usta su mi bila prožeta okusom koji podsjeća na djetinjstvo. Toliko topline oko srca, a za samo 22 HRK. Zašto spominjem novac i cijene u ovoj romantici? Osim što živimo u društvu u kojem se svako zadovoljstvo plaća, želio bih spomenuti da sam jučer bio u lancu brze prehrane čije ime počinje s McD i da sam tamo 0,5l (pola litre) vode (negazirane) platio 12 HRK, a čokoladni kolač 15 HRK. Ne može se "prirodna voda" punjena u PET ambalaži mjeriti s crnim Velebitskim (koje je rađeno od puno kvalitetnije vode), kao što se ne može ni čokoladni kolač mjeriti s grah varivom i kruhom u prilogu, a da ne spominjem ambijent.
Povratak je priča za sebe. Pedale sam mogao i skinuti, no kočnice su bile "vatrene". Priznajem da mi nije bilo ugodno juriti brže od 40 km/h, nizbrdo, po sljemenskoj cesti, na kojoj ima dosta rupa i šljunka.
Uz put sam posjetio i kapelicu sv. Jakova.

Ukupna kilometraža (na maloj): cca 55 km

Pozdrav ekipi na Durmitoru.

Post je objavljen 08.08.2009. u 19:47 sati.