Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zoccaodva

Marketing

Salvatore Ferragamo i Bottega Veneta

Rafinirana klasika







Prema istraživanju Luxury Instituta dva najpoznatija i najprihvatljivija branda medju bogatim Amerikankama (onima s godišnjim prihodima iznad $350.000) su Christian Louboutin i Salvatore Ferragamo. Nakon njih slijede Gucci, Bottega Veneta i ostalo društvo. Gucci je još sklon eksperimentima, ali ostali baš i nisu. Ferragamo je na svojoj stranici upravo objavio set reklamnih fotografija koji će uskoro ukrašavati stranice svjetskih magazina i ništa nije prepušteno slučaju. U ambijentu parka te modne kuće pojavljuju se u klasičnom i otmjenom izdanju Maria Carla i Eva Herzigova, a društvo im pravi Robero Bolle.
Foto: Mario Testino














Nešto ranije i iz kuće Bottega Veneta objavili su prva dva reklamna snimka koja pokazuju nekonvencionalni glamour njihove odjeće i accesorisa. Kao i kod Ferragama odjeća je rafinirana, vanvremenska s posebnom mjerom ekscentrična. Sve skupa, kod obje firme prevladava uobičajena, vrlo ženstvena jesenjska estetika.
Foto: Steven Meisel









Post je objavljen 07.08.2009. u 11:39 sati.