Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/madonna

Marketing

Golden circle i treći travnjak uskoro rasprodani!

Pivovarna Union je postala službeni partner za ljubljanski koncert potpisavši ugovor s koncertnom agencijom Lupa Promotion. Pivovarna Union, u sklopu s Pivovarnom Laško će biti odgovorna za ukupnu nabavu pića na ovom događaju. Tri velike tvrtke Pivovarna Union, Pivovarna Laško i Radenska će fanovima posluživati pivo Laško kao i Pepsi u plastičnim čašama.

Jure Jež, predstavnik i komercijalni direktor Pivovarne Union, je izjavio: "Fanovi na koncertu u vrijeme ljetnih vrućina neće ostati bez ledenog osvježenja, potruditi ćemo se osigurati što više količine pića." Vladimir Ivankovič, vlasnik organizacije Lupa Promotion, je dodao kako je izuzetno zadovoljan što surađuje s ovakvim uglednim partnerima.

Organizatori su potvrdili da ulaznice za golden circle će ubrzo biti rasprodane, kao i ulaznice za 3. kategoriju!

Prodaja ulaznica: eventim.hr, eventim.si, Ostala prodajna mjesta


Post je objavljen 30.07.2009. u 14:08 sati.