Prenosimo iz Večernjeg lista:
Ženska soba pokreće kampanju 'STOP seksualnom nasilju'
Kampanja će se odvijati u suorganizaciji s najboljim hrvatskim dizajnerskim i marketinškim agencijama, a pod medijskim pokroviteljstvom Europapress Holdinga (EPH) i Večernjeg lista.
"Nevladina organizacija Ženska soba – Centar za seksualna prava objavila je u srijedu da pokreće medijsku kampanju "STOP seksualnom nasilju".
Kampanja će se odvijati u suorganizaciji s najboljim hrvatskim dizajnerskim i marketinškim agencijama, među kojima su Fingere, Imago, McCann Erickson, Reber, te Šesnić&Turković, a pod medijskim pokroviteljstvom Europapress Holdinga (EPH) i Večernjeg lista. Cilj ove kampanje je osvijestiti široku javnost o problemu seksualnog nasilja i zlostavljanja.
Kako kažu u Centru, seksualno nasilje spada u red najtežih, a najmanje prijavljivanih oblika nasilja. Uz obiteljsko nasilje ulazi u dominantne oblike rodno uvjetovanog nasilja, odnosno onih njegovih vrsta u kojima je u velikoj većini slučajeva počinitelj muškarac, a više od 90 posto žrtava su žene. Najrizičnija skupina po su mlade osobe.
Seksualno nasilje uočljivo je u širokom kontinuumu, od seksualnog uznemiravanja i seksualnog zlostavljanja, preko silovanja do trgovanja ženama u svrhu prisilne prostitucije i/ili pornografije.
Seksualno se nasilje događa češće nego što većina ljudi smatra. Njegove su posljedice dalekosežnije nego što je većina osoba spremna priznati. Njegova cijena - psihološka, zdravstvena i ekonomska, za samu osobu, njezinu obitelj, ali i širu zajednicu i društvo nesaglediva je i ne ostavlja mogućnost prešutnog toleriranja.
Post je objavljen 22.07.2009. u 18:04 sati.