Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hrautomanijak

Marketing

Renault i Dacia - 10 godina zajedničkog uspjeha


Image and video hosting by TinyPic

Prije 10 godine, točnije 2. srpnja 1999., Dacia je postala dio Renaulta.
U tom je vremenu Dacia od neugledne rumunjske marke postala međunarodni brand čiji se proizvodi prodaju u više od 50 zemalja.
Prodaja Dacie konstantno raste, kriza za njih ne postoji. Godine 2000. prodali su oko 52 tisuće auta, a lani skoro 258 tisuća.
Trenutno gamu čini 5 modela, a svi su predstavljeni u zadnjih pet godina: Sandero, Logan, Logan MCV, Logan Van i Logan Pickup.

Kratka kronologija priče o Renaultu i Daciji.
1999. Francuzi su kupili 51 posto Dacije. Postepeno se vlasnički udio povećao do konačnih 99,43 posto 2003. godine.
U prvoj fazi, do 2003.godine, uloženo je 489 milijuna eura u modernizaciju tvornice u Pitestiju. Za to vrijeme radili su modele SuperNova i Solenza.
A onda je 2004. došao Logan i počeo je pohod na svjetska tržišta! Dosad je u cijelom svijetu prodanu oko milijun Logana.
Uslijedilo je brzo širenje game sa sedmerosjedom Loganom MCV i dva gospodarska modela, a posljednji uspješni novitet bio je Sandero.
Ušla je Dacia čak i u područje koncepata, s atraktivnim crossoverom Dusterom, a koncept koji će postati serijski je Sandero Stepway. Iduće godine ofenziva se nastavlja, jer na tržište stiže 4x4 model.



Post je objavljen 01.07.2009. u 15:15 sati.