Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/jan-vlakovi

Marketing

Vozni redovi i HŽ

Prije je novi vozni red stupao na snagu početkom 6. mjeseca.
Zadnji mirnodopski vozni red JŽ-a bio je 1990./91. (makar su tada već bili balvani oko Knina).
Vozni red 1991./92. i nije bio tako loš, ali je funkcionirao samo 2-3 mjeseca, osim pruga oko Knina.
1992. je HŽ izdao novi ambiciozno zamišljen vozni red, od koga je u prometu bila tek polovica vlakova.
Tek vozni red 1993, je odražavao pravo stanje na terenu, koje sam ukratko opisao gore, s vlakovima koji su vozili samo jednu stanicu (kao Vinkovci – Nuštar), ali su bili važni kao dokaz da se HŽ nije odrekao tih pruga.

8.10.1991., nakon što je Sabor donio konačnu odluku o prekidu veza sa SFRJ, HŽP (Hrvatsko željezničko poduzeće) je preuzelo kontrolu i nad onim prugama koje su dotada bile pod susjednim ŽTP, kao Buzet - Pula i Šapjane - Rijeka pod ŽG Ljubljana, te Vrpolje – Sl. Šamac i Metković - Ploče od ŽTP Sarajevo. Kontrolu nad Sunja - Volinja i djelovima unske pruge, koje su prije bile pod ŽTP Sarajevo preuzeo je HŽ 1

Post je objavljen 30.06.2009. u 18:19 sati.