Duhovita i potresna priča o Moskvi 90-ih godina – o nastanku nove Rusije, kriminalu i seksu, brzom bogaćenju i mafijaškim obračunima, ali i istinskoj, izvanvremenskoj i nadzemaljskoj ljubavi
Roman koji prepleće sociološku oštroumnost, lirski zanos i elemente trilera, koji će vas šarmirati stilskim perfekcionizmom, preplaviti energijom i ganuti do suza.
Moskovljanin litavskog podrijetla, Ergali Ger (1954) postao je književnom senzacijom još u doba Sovjetskog Saveza zahvaljujući provokativnoj pripovijetki Električna Liza, zbog koje su ga izbacili s dva fakulteta. Otada “kultni”, nagrađivani ali ne osobito poznati autor bavio se raznovrsnim biznisima sve do objavljivanja romana Telefonske bajke, čija je prva naklada razgrabljena. Ger spada među rijetke pisce koji uspješno objedinjuju visoke književne ambicije i jednostavnu osjećajnost, intelektualni izazov i putenu nasladu.
*******
Régis Jauffret 'Mikrofikcije'
Zbirka apokaliptičnih pripovjednih sprintova – kratkih urona u svijest običnih ljudi, njihovih zebnji, boli, bjesova, ushićenja, manija, delirija...
U mahnitu ritmu pred očima nam defiliraju varijacije na temu svakodnevne drame postojanja, života uz sam rub ponora; nehajne koliko i okrutne skice međuljudskog nasilja i samoće, društva spektakla i pojedinačnih psihoza, razgolićenih do kosti i izvrnutih u komediju očaja
Régis Jauffret (1955), kod nas već prisutan prijevodima Autobiografija i Ludnice, autor je petnaestak proznih djela a Mikrofikcije su ga promaknule među najznačajnije francuske književnike današnjice. Fascinantan pripovjedač i stilist, odlikuje se jedinstvenom kombinacijom preciznosti, groteske, sarkazma i elegancije. Nenadmašna je virtuoznost s kojom Jauffret niže karnevalske obrate, klinički se obrušava u zakutke ljudske psihe i euforično se razmahuje, uspijevajući održati unutrašnju napetost teksta kao i hipnotički učinak na čitatelja.