Tako je, ona ''starinskija'' izvedba su macose podserije 000 a one modernijeg izgleda su podserija 100. Ta podserija 100 je nastala 1997. godine i to pregradnjom bivše 7 121 013 u 7 121 101 102. Podserija 000 ima oba motora smještena na jednoj prikolici dok je kod podserije 100 jedan motor na jednoj prikolici a drugi na drugoj, isto tako, znatno je modernijeg izgleda iznutra, napose one od broja 107 pa nadalje.
Upravljačnica je potpuno rekonstruirana i modernizirana, meni osobno je neusporedivo ljepša u odnosu na upravljačnice podserije 000.
Zasada postoji 11 garnitura podserije 100. 10 ih je u domicilu kolodovora Osijek a jedna u Varaždinu.
Po mom mišljenju, najveći nedostatak podserije 100 je nepostojanje automatske protuklizne zaštite. Postoji samo ručna regulacija, tako da su gotovo sve osovine na navedenim garniturama proklizale tko zna koliko puta.
One svjetleće table na kojima piše kuda vlak ide su jako dobre kvalitete, jer su, koliko znam, i dan danas sve ispravne. Prvenstveno mislim na 101, 103 i 105. Imam osjećaj da su te prve tri garniture najkvalitetnije urađene po pitanju pouzdanosti i trajnosti.
Post je objavljen 22.06.2009. u 18:27 sati.