Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/babl

Marketing

ljetne promocije

Bio sam prije neki dan na nekoj književnoj promociji. Sve pet, sve kako treba, predstavljena je knjiga, govorili su uvodničar, urednik, kritičar, sam autor, pa se diskusiji pridružilo i nekoliko ljudi iz publike. Sve kao na bilo kojoj drugoj promociji, no koliko god knjiga bila zanimljiva, ipak je sve bilo pomalo dosadno, u najmanju ruku - sasvim uobičajeno. I svi se čude zašto na tako dobre promocije dolazi tako malo ljudi…

Pa si ja nešto mislim - zašto tako? Kad se već pisac potrudio napisati knjigu, a izdavačka ekipa da je objave, zašto se nešto nisu i žrtvovali da promocija zaista odjekne, da se za knjigu pročuje, da se svi bolje zabave? Kako?

S svakim tekstom, svakom knjigom, svakim nastupom, pisac se razgolićuje na svojevrstan način, izlaže poznatima i nepoznatima, javnosti. Pisci zadiru u intime svoje i tuđe, iznose ih u javnost. Zapravo, pisci se ogoljuju daleko suštinskije nego bilo koja ljepojka koja se skine za kalendar ili naslovnu stranicu nekog magazina.

Kad se već pisci tako ogoljuju, red bi bilo zbog uzajamnosti i ravnopravnosti da i publika nekako uzvrati na isti način, a ne da samo sjedi, suša i gleda.

LJeto je, osim povremenih dana poput kratkotrajnih zahlađenja kao ovo današnje, vrućine su, svi su u laganim ljetnim opravama, čas posla i lagano ih je odbaciti. Što se ne bi svi skinuli goli, i oni koji nastupaju i publika, pa da vidiš dobrog raspoloženja i zabave!

Razmišljam o promociji zbirke erotskih priča na kojoj se svi poskidaju (dame s menstruacijama da ipak zadrže tampone) i kako bi naš književni život živnuo kada bi sutradan fotografije bile objavljene u svim novinama. Uslijedio bi procvat čitanosti, prodaja knjiga se razbuktala, nastupili bi humanizam i renesansa!

Prava rješenje su kadikad vrlo jednostavna.





Post je objavljen 22.06.2009. u 11:16 sati.