Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/daltoni-os

Marketing

Jegulje - navijačka skupina NK Elektra iz Osijeka

wink

Jegulje

Postati kvalitetni navijač zasigurno je teška zadaća za današnje mlade obrazovane ljude,koji vode posve normalan socijalno društveni život,ali bez velikog truda i zalaganja nemoguće je postati navijač. Neki novi nogometni klinci,koji su spremni svim srcem bodriti svoju ekipu, stvaraju se i kao podrška nogometašima na stadionu NK Elektra iz Osijeka. Navijačka skupina Crvenih vražića u svojem kratkom vremenskom djelovanju uspjela je privući pažnju nogometnih kibicera prvenstveno sa svojim korektnim i bučnim navijanjem. Sa stvaranjem nove mlade atraktivne ekipe iz Osijeka paralelno se formirala i navijačka skupina Crvenih vražića (Jegulje),koja je bila ogromna navijačka podrška i poticaj više za nogometaše ,struku i upravu za postizanje što boljeg športskog rezultata. Privrženost koju oni pružaju prema svome klubu,ljubav,strast i ponos,uvijek su za "vatrenu" podršku svome klubu (pa bilo to doma ili na gostovanjima) teško je sve to razumjeti i objasniti "običnom" čovjeku,koji s puno manje žara proživljava tekme.Razlika između običnog gledatelja koji dolazi promatrati tekmu i aktivnoga navijača ,koji osim svojih emocija ostavlja i hrpu love za putovanja i praćenje svojih miljenika i ulaže ogromne napore kako bi stvorili efektivnu koreografiju,napisali atraktivne navijačke pjesme, transparente itd. Sve se to može staviti pod etiketu navijača . Klub bez navijača,tekma bez drukera,bez obzira na kvalitet kluba,ipak ne pruža adekvatnu sliku. Stoga,igrači i uprave su prolazni i zasigurno ih jednoga dana neće biti,ali navijači svoju ljubav i privrženost klubu nose do smrti. I na tome su im svi zahvalni.

Bravo mladići!

Daltoni thumbup





Post je objavljen 16.06.2009. u 19:00 sati.