Radovi na Autocesti do Ploča su u punom zamahu i na njih ekonomska kriza ne utječe ni najmanje. Obilaskom trase buduće autoceste jasno se vidi da je intenzitet radova standardno visok i da će se planirano puštanje u promet krajem godine vrlo vjerojatno i ostvariti.
Građevinska poduzeća su već spremna na ugradnju velikih betonskih elemenata koji će se "položiti" na nosače vijadukta te potom učvrstiti na istima. Ovakva modularna gradnja omogućava brzu i efikasnu gradnju složenih objekata. Kako je ovaj dio autoceste vrlo zahtjevan zbog velikog broja tunela, vijadukata i mostova, te inače složenosti terena, teško bi bilo uopće zamisliti ovakvu gradnju bez modularnog principa gradnje.
Betonske “grede” – elementi za spajanje dvaju nosača vijadukata
Nosači vijadukta kraj mjesta Puljani (okolica Vrgorca i Ploča)
Tunel – završni radovi u tijeku
Iako tunel djeluje spreman, završni radovi u opremanju tunela se još uvijek odvijaju u njemu.
Autocesta oko 2 km od mjesta Karamatići u blizini Ploča
Tempo gradnje autoceste je oko 100 m dnevno, što je zapanjujuće kada se uzme u obzir da u tu brojku ulaze i tuneli i vijadukti. Takva brzina se postiže naravno angažmanom velikog broja građevinskih jedinica (strojeva i ljudstva), no i dobrom organizacijom posla.
Općine Kula Norinska i Pojezerje kroz koje se gradnja treba nastaviti već krajem ove godine, trenutno su u završnim fazama donošenja/mijenjanja prostornih planova koji su preduvjet za nastavak izgradnje autoceste prema Neretvi, odnosno dalje prema Dubrovniku.
Vrlo je vjerojatno da će danom donošenja prostornih planova prvi bageri istodobno zamahnuti na njihovim područjima.
Post je objavljen 14.06.2009. u 23:32 sati.