Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rudarka

Marketing

Must have....

Svaka sezona nosi neke nove must have dijelove odjeće, obuće ili prigodnog assessoira koje svaka dobra sponzoruša, ili osoba više-manje ženskog spola želi imati na sebi. Naravno, prije toga tu dotičnu stvar prošeću manekenke, to be manekenke i sretno udane supruge nogometaša. I još poneka pjevačica.

Ako se sjećate prije par godina to je bila ona mala "pederuša" s logo Vuitton (u svim oblicima ispisa naughty) koju su nosili svi - od cura sa subotnje špice na Cvjetnom do folk kluba na granici sa Bosnom. Original ili kopija. Nitko nije pitao za detalje...

Pa onda remenje sa velikim D&G logom kao prednjicom. Eee... Ti su bili jako popularni na mom lokalnom placu. nut

U posljednje vrijeme vidim dosta mladih cura (čitaj: srednješkolke) s Lacosta torbicama oko struka. Torbice su slakte, na većini se vidi kako su originali (bar ja tako mislim), ali što to znači?

Znači da je netko iskeširao dobrih 1.000 i sitno kuna za takvu "sezonsku" robu. Koma. Priznajem situacije kad mladi ljudi rade, žive kod roditelja, te sebi kupuju (pre)skupu robu jer nemaju drugih financijskih obaveza.

A zapravo je cijeli post vezan uz fenomen Guess.

Ne mogu reći da mi se ne sviđaju njihove stvari. Čak dapače, izlizala sam onu prefinu torbicu kupljenu u Firenci (no, u punoj cijeni je bila 150 eura jer nisam imala srca potrošiti preko 200 eura za Furla torbu na rasprodaji!), a imam i onu malu ljubičastu dobivenu za rođendan. Imam još nekoliko favorita, no s obzirom na opću i lokalnu recesiju, još dugo ću te lijepe stvari samo gledati kroz staklo izloga. No da... cry

Ali da svaka šuša na ruci nosi onaj bijeli, šljočkasti Guess sat kao "must have" ove sezone - e mislim da je malo previše... rolleyes

Ma ne bih ga stavila na ruku ni mrtva. Jok.





Post je objavljen 04.06.2009. u 17:13 sati.