Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ritamulica

Marketing

LONDON BEST YET 2009

Što reći kad te neko uzme pod ruku, otfura u London i brine se o tebi kao da će se baš iz tvoje glave jednog dana izroditi formula za zlato...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

London sam po sebi toliko inspirira da su nam trebala 2 dana da zatvorimo ladicu koja je padala, svaki put kad bi naš turistički doubledecker zakrenuo za novi ugao.

London je doslovno prijestolnica advertisinga. Ne postoji javna površina koja nije pošteno "kontaminirana" reklamnim porukama. Čak i na fasadama zgrada u izgradnji umjesto agresivnih megaboarda stoje napisi sa maštovitim biografijama arhitekata autora, ekološkim materijalima od kojih se zgrade rade i njihovoj konačnoj namjeni.

Sve ima neku priču. A poruke koje one prenose nisu dosadne i svima dopadljive, nego drske, provokativne i duhovite. Ono što si svaki copywriter želi. Svaki dan.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Usudila bi se reći da Hrvati, kao nacija koja je prošla kroz sito i rešeto pehova, ratova i svakidašnjih nedaća, ne žele patetiku. Preferiramo poruke koje su drske, ironične, i kako bi rekli britanci "sharp on the edges". Za razliku od nas, zapadni svijet koji se bezbrižno ljuljuška u ekonomskoj stabilnosti i brčka u moru novih prilika, čezne za porukama koje bi im izmamile suzu i svojom toplinom ubrzale krvotok. Mi bi se s nekim britanskim klijentom doslovno spasili! Bila bi to dobra kombinacija.

Tim više je druženje sa 40 perspektivnih individua iz 10, za razliku od Hrvatske, RAZVIJENIH zemalja, bio veliki gušt i izazov. I nekako si ponosan što Hrvatska nije na istom ekonomskom nivou, ali zato u istom društvu. I što ti uletavaju skandinavski kreativni direktori koji se nadaju da ćemo baš mi pobijedit na natječaju jer si jako žele otić na našu obalu.

Dobili smo u zadatak osmisliti oglas za humanitarnu kampanju opismenjavanja djece u zemljama u razvoju. Kada ti ovako ozbiljan zadatak dođe u ruke, imaš osjećaj da možeš promijeniti svijet. Da je sve u tvojim rukama. Da možeš nekome dati svjetliju budućnost. A da se taj entuzijazam koji u tom trenutku osjećaš može zamotati u omot novina, prodali bi svaki primjerak novina na svijetu u samo jedan dan. E, pa taj osjećaj je ono što vrijedi više od svih londonskih znamenitosti. Više od putovanja u Cannes za pobjednike europskog natjecanja. Više od šopinga na Camdenu..

Zbog toga se sve ovo isplati.
www.bestyet.com.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Post je objavljen 25.05.2009. u 12:34 sati.