Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/devilcruella

Marketing

Escape from de Vil manor



"Escape from de Vil manor" (Bijeg iz dvorca de Vil) Disneyeva je igra napravljena 1998 godine. Igra je zapravo prvi put viđena u igranom filmu "101 dalmatiner" u kojem je dizajnira Roger Dearly (Jeff Daniels), kojega u tom filmu gledamo kao video dizajnera. Točnije, u filmu vidimo završnu scenu dotične igre. Dvije godine kasnije, nastala je igra inspirirana tom scenom, a scena iz filma doista je završna scena ove igre.

Igra "Escape from de Vil manor" započinje kratkom animiranom uvodnom pričom. Spominje se, kao i u igranom filmu, ubojstvo sibirske tigrice iz zoološkog vrta kojoj je netko skinuo i ukrao krzno. Potom se spominju Pongo i Perdita, psi dalmatineri obitelji Dearly, i njihovih 15ero štenaca koji ubrzo bivaju ukradeni. Potom vidimo braću Baddun (Jaspera i Horacea) koji nose vreću sa 15 ukradenih psića u zastrašujući dvorac de Vil, popularno zvani "Hell Hall" (Pakleni zamak).

Iz vreće uspiju, bez znanja braće Baddun, pobjeći dva Pongova sina: Patches i Wizzer. Wizzer se prikazuje u igranom filmu kao jedan od 15 psića, poznat po svom nekontroliranom mokrenju. Patches je prepoznatljiv po dvije velike crne mrlje na očima (slično kao mnogo poznatiji Patch iz animiranog filma koji ima samo jednu takvu mrlju). Nakon toga počinje prava igra u kojoj igrač upravlja likovima.

Igra je napravljena na principu likova na različitim pozadinama koji predstavljaju različite prostorije Hell Halla. Približavanjem pokazivača miša na određenu stvar, otisak pseće šapice postaje bijel, što znači da se na određeni predmet može kliknuti. Kada se pokazivač miša (šapica) približi određenim vratima, šapica se pretvara u strelicu, što znači da se klikanjem prebacuje u drugu prostoriju.

Interijer Hell Halla sastoji se od dvije spavaće sobe, Cruelline dječje sobe, kuhinje, igraće sobe, kupaonice, blagovaonice, podruma, nekoliko hodnika i tavana. Svaka prostorija prikazana je tako da cjelokupna unutarnja predodžba Hell Halla dočarava kuću strave. Primjeri „strašnih“ stvari su tigrova odsječena glava uz krevet u spavaćoj sobi, obješen kostur neke manje životinje na noćnom ormariću, preparirani medvjed u položaju napada, peći u obliku čudovišta u podrumu i spavaćoj sobi, woodoo lutke iza zastora, oklop obezglavljenog viteza u hodniku...

Uz poznavanje malih trikova, čitava se igra može prijeći za 10 minuta, bez obilaženja svih prostorija Hell Halla. No prava čarolija igre jest upravo u obilaženju prostorija i smještanja zamki braći Baddun. Tako se u kupaonici mogu pokvariti cijevi i napraviti poplava, a potom lajanjem namamiti Jaspera u kupaonicu. Prije nego dođe, treba skočiti u cijev koja vodi u podrum. Jasper će se pokliznuti na lokvu vode i past će glavom u WC školjku. Također dobar trik je ući u oklop viteza i lajanjem dozvati braću Baddun, te ih kada se približe udariti buzdovanom u glavu.

Međutim, ukoliko se psići ne sakriju na vrijeme od braće Baddun, oni ih uhvate i bace u zatvorenu igraću sobu na dnu dvorca. Iz sobe se pobjegne tako da se popne na vrh biljarskog stola koji je koso naslonjen na zid, a potom skoči s njega na kuglu koja kotrljanjem probije vratašca kroz koja potom psići prođu.

No unatoč svim čarolijama koje sadržava igra, prije ili kasnije iz ukletog dvorca treba i pobjeći. To se može dogoditi spontano kroz igru ili pomoću malog trika.

Ukoliko psići četiri puta završe u igraćoj sobi, bačeni tamo od strane braće Baddun, vratašca bivaju zatvorena dvijema zakucanim daskama i pojave se biljarske kugle. Kugle treba sve pokupiti u biljarski trokut i nagurati ih do vrata. Zatim se lajanjem dozove Horacea koji uđe i spotakne se na biljarske kugle. Zatim on pada i zabija se glavom u drveni zid, a obješena glava nosoroga pada ravno na Wizzerovu glavu. Treba se približiti Horaceu koji neprestano maše nogama. Kada mu se psići približe, on ih udari nogom. Ne samo što nosorogova glava biva skinuta s Wizzerove glave, nego se Wizzer i Patches nađu izvan Hell Halla.

Drugi način je izići kroz prozor u Cruellinoj dječjoj sobi i srušiti posudu za cvijet, ravno u rupu koja je prepreka do ljestava. Potom se do ljestava može lako doći i pomoću njih se popeti na tavan. Na tavanu se otvori i isprazni sanduk strašnih igračaka, a zatim se sanduk dovuče do visećeg užeta. Potom se treba popeti na sanduk i povući viseće uže koje za sobom povuče stepenice, po kojima se psići popnu i dospiju na krov Hell Halla. Zatim slijedi skakanje u cijev kroz koju se dospije na dno.

U oba slučaja, nakon toga slijedi animirani kraj priče koji vidimo u filmu. Cruella de Vil stiže u Hell Hall i viče na Jaspera i Horacea koji nisu bili sposobni uloviti odbjegle psiće. Za to vrijeme, Patches i Wizzer ulaze u drveni vagon i voze se prugom kroz tunel, dok su na stražnju stranu vagona pričvršćene bačve dinamita. Cruella sjeda u automobil i lovi ih u tunelu. Pritiskom na dinamit, bačva otpada s vagona i Cruellin auto eksplodira. Cruellu uhvati policija i odvozi ju. Obitelj Dearly kupuje Hell Hall i pretvori imanje de Vil u farmu dalmatinera, a Patches dobija ogrlicu sa zlatnim medaljonom kojim biva proglašen herojem koji je spasio sto i jednog dalmatinera iz strašnog dvorca de Vil.


Post je objavljen 23.05.2009. u 23:41 sati.