Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gollynbossy

Marketing

Zuccharini con olio da Korcula

Dragi Klingoncy,

Iako daleko od velikih događanja i urbanih središta, na našem otoku događaju se redovito mala čudesa u različitim vidovima i originalnim formama. Ne može ih zaustavit ni nedostatak financija niti ignorancija onih koji se ne usude mijenjati svijet na bolje, a ni nedostatak osjećaja za neprolazne vrijednosti. Totalno smo odvalili kad smo vidili mali veliki suvenir kojeg su osmislili vrijedni i inventivni djelatnici Gradskog muzeja Korčula, a u povodu Međunarodnog dana muzeja. Bez puno sredstava, ali s puno znanja i dobre voje napravljen je jestivi suvenir čiji je najupečatljiviji sastojak maslinovo ulje. Naime, iz "Kuharice Franice Fabris-Zanon" iz fundusa Gradskog muzeja Korčula, kopirana je na tvrdi papir stranica s receptom za kolač "Zuccharini con olio" na talijanskom jeziku. Odmah pored recepta pričvršćen je kolač rađen prema receptu, a zamotan u celofan i ukrašen vrpcom.

Image and video hosting by TinyPic

Na poleđini su podaci o ustanovi, podaci o izvoru za recept i podaci o temi Međunarodnog dana muzeja. Tema je "Muzeji i turizam".

Image and video hosting by TinyPic

Ovakvi primjeri koji nam dolaze iz krovnih kulturnih ustanova sredina u kojima djeluju, mogu biti pravi pokretači društvenog razvoja i promjena i na vrlo mudar način doprinijeti očuvanju i afirmaciji identiteta malih sredina. Preporučamo knjigu uglednog hrvatskog muzealca Tomislava Šole "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti". Post ćemo završiti riječima iz knjige: "Posjetitelje treba učiti da razumiju, ali i vole svijet, jer će samo takav htjeti sačuvati u njegovom bogatstvu". Ovo je zahtjevan i težak zadatak, ali plemenit i dostižan.

Washy.

Image and video hosting by TinyPic



Post je objavljen 20.05.2009. u 10:14 sati.