Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zs69

Jutarnja Gelender Liga 3 - 5. kolo

Pogled na Gelender i Zagorje

Treba li spominjati buđenje u 04:20, obzirom da je to postao standard i da se tijelo veselo budi. Na Parking sam došao u 05:15 i odradio kraće zagrijavanje. Obzirom da trka počinje dosta jakom uzbrdicom, zagrijavanje je preporučljivo i poželjno. Gotovo bih se kladio da se s prethodnim zagrijavanjem postižu bolji rezultati. Okupilo se društvo malo, ali odabrano, 21 duša.

Utrka je startala s par minuta zakašnjenja. Osobe koje smo čekali, zaslužile su to svojim doprinosom za Ligu, ali i šire. Startao sam dosta "oštro" i nakon prvih 200m sam osjetio umor. Subotnja treking trka od 30 km je ostavila tragove. Jedan od zadataka za današnju trku je bio postići ovogodišnje najbolje vrijeme. Preduvjeti su ostvareni, a to je prvenstveno suha staza. Staza je bila super, bez klizanja, optimalnog prianjanja. Zrak je bio "oštar", na parkingu 7°C, ali subjektivno sam imao dojam da je hladnije. Nije bilo ni magle, a već se je i razdanjivalo. Idealni uvjeti. Šuma je zelena i predivna. Uživao sam i u predivnim pogledima prema Zagrebu, Sljemenu, Ceru (Brestovac, kota 862), Strmopeći (549), Tustom bregu (634). Na Gipsu sam primjenio znanje naučeno na Medo treku, a radi se o tome da na uzbrdicama velikog nagiba nema koristi od trčanja, nego je hod efikasniji. Na ravnim dijelovima sam "povukao". Staza je bila toliko dobra da ni na "Husaginim oranicama" nije bilo blata. U ovom dijelu mi se moj vjerni pratioc trkadžija Terzić približio i krenulo je naše tradicionalno rivalstvo. Na odvajanju za stazu 57 me je prestigao, ali bio sam mu na udaljenosti od 2 metra i tako sam ga pratio veći dio puta. Potajno sam se nadao da ću ga do Gelendera još uhvatiti, no nije se dao. Pomogao sam mu da napravi svoj najbolji rezultat svih vremena (PB - personal best). Pri tome sam i sam napravio najbolje vrijeme ove sezone, te svoje drugo naj vrijeme. Tijekom lipnja, pa do rujna stignem popraviti današnji rezultat, a bit će zanimljivo vidjeti, hoću li ostvariti svoj ovogodišnji cilj za JGL, a to je manje od 45 minuta do vrha.

Temperatura na parkingu: 7°C
Temperatura na Gelenderu: 6°C

Time: 48:51
Avg HR: 157
Max HR: 176

Dužina staze: 4.430 metara
Visinska razlika: 834 metara
Ova dva podatka (ako su točna, a pokušat ću mjerenje potvrditi još koji puta) daju prosječan nagib staze od 18,8% (osim ako nisam pogriješio u proračunu), te bih rekao da je to dosta "opaka" staza. Prije sam računao da je prosječan nagib 15,6% (podatak sam negdje pokupio).

U utorak sam propustio trening, odmarao sam se za Gelender, a sutra ću propustiti ZG kros ligu, moram odmoriti noge, u subotu je polumaraton Dan Europe 2009 na kojem mislim učestvovati.

Post je objavljen 06.05.2009. u 09:00 sati.