Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/velikaocekivanja

Marketing

Prava slika Cro-a-Portera

Nadajući se kako ćemo izvještavati o vrhunskoj modi u Hrvata, Velika očekivanja su se i ove sezone zaputila na Cro-a-Porter. Nažalost, od svih sezona, ova je najviše razočaravajuća. No ne toliko zbog mode, već zbog neljubaznih organizatora koji su ovo događanje učinili iznimno neugodnim i mučnim. Postrožili su kriterije na sasvim krivi način, vjerojatno zbog nesnosne gužve na posljednji dan prošle sezone, kada su morali ponavljati cijeli program. S druge strane, nezadovoljstvo fotografa je ove sezone bilo iznimno, jer je Cro-a-Porter premješten u nešto manji paviljon, pa je rasvjeta bila toliko loša da fotografije uglavnom nisu dobro ispadale.

Plakat ovogodišnjeg Cro-a-Portera

Prvu večer, u četvrtak, još su svi bili poprilično mirni, no sve je potresla optužba kako je Amarie plagirala dizajnera Elija Saaba u e-mailu koji je nekoliko sati prije revije bio odaslan na sve važnije adrese medija. Od te prve večeri, vjerojatno je također u sjećanju svima ostao fijasko koji je izvela Ivana Popović članicama Le Zbora, koje su pjevale (ako se išta i čulo, pošto je ozvučenje bilo gotovo tragično) i jurile po pisti, dok je publika pljeskala na krajnje neugodne izlaske, da bi na kraju cijeli program te dizajnerice završio Ivanom Mitrovićem koji poput mladenke baca buket u publiku, a zatim i poljupcem dirigentice zbora s dizajnericom. Naravno, u cijeloj toj predstavi, rijetko tko se osvrnuo na modne uratke Ivane Popović.

Tu večer popravila je jedino Ksenija Vrbanić iz XD Designa, koja je predstavila nosivu odjeću, zanimljive oblike i vrhunsko modno veličanje ženstvenosti, i to uglavnom samo u crnoj i bijeloj boji. Svaka čast.

Slabo osvjetljenje je često zasmetalo dobrom predstavljanju

Druga večer je započela manjom gužvom na ulazu, i bilo je više posjetitelja negoli dan prije, no ni upola toliko koliko smo očekivali. Poznatih je bilo na kapaljku, i to su uglavnom bili oni koje možemo svake sezone vidjeti na ovom događanju. Ova večer, što se tiče mode, bila je puno bolja. Iz cijelog programa, izdvojili bismo Alduka i Jacića, jedne od rijetkih koji se bave i muškom modom, ali posebice i Borisa Pavlina, koji je ostao vjeran svom stilu, ali razrađujući i razvijajući ga na sasvim zanimljive načine. Posao dizajnera bi trebao biti sličan poslu kakvog istraživača, jer ono što smo jednom započeli, trebamo razviti do savršenstva, istražiti mogućnosti koje nam nudi otkriće, u čemu je Pavlin daleko dogurao. Jedino u vrijeme tih dviju revija, publika je bila usredotočena na pistu, dok je kasnije mnoštvo ljudi otišlo na galeriju i naručilo si piće i pričekalo da sve napokon završi.

Fotografi na podu u borbi sa osvjetljenjem

Od silnog nezadovoljstva viđenim i doživljenim, odlučili smo završnu večer propustiti. I to nas je navelo na razmišljanje da sjaj Cro-a-Portera polagano opada, jer ako od dvadesetak kreatora publiku zadovoljavaju samo trojica, znači da je već razvikana recesija u svima ostalima uzela maha, pa čak i na modnim pistama. No, organizatori bi trebali naučiti da se i s malo novaca i dobrim izborom kreatora mogu napraviti vrhunska tri dana mode, na kojima bi pažnja posjetitelja bila usredotočena na pistu.

B. D.

Post je objavljen 19.04.2009. u 16:41 sati.