Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/berinidnevnici

Marketing

Kartice za bodove

Image and video hosting by TinyPic

Koliko puta sam samo čuo pitanja poput: Imate li karticu za bodove ? Želite li našu karticu ? Skupljate li bodove ? I slično.

Ok, rekoh znam da je dobar marketinški trik u pitanju. Da će vjerojatno, preferirani trgovački lanac, očekivati da se sakupljene bodove kod njih i potroši, zamijeni za neke druge proizvode.

Ali, ali, ali..

Netko će reći: Dobro jutro.

Zapravo, sistemom sakupljanja bodova, možete napraviti jako dobar koncept sakupljanja informacija o vašim klijentima. Prilikom svake kupnje, klijent da karticu. Nakon provlaćenja kartice, štancaju se bodovi, kako potrošnja raste, svakim očitavanjem proizvoda. Zatim izlazi račun, na kojem piše što si sve kupio, kako bi mogao provjeriti što si sve kupio i da ti nisu štogod duplo očitali. Plaćanje i odlazak sa smiješkom.

E baš taj dio bodovi, što si sve kupio i čija je kartica za bodove, može poslužiti za praćenje navika klijenata (kupaca), njegovih potreba i definicija zbivanja oko njega. Jedan dobar informacijski sustav na takvu temu, dao bi trgovačkim lancima neslućene mogućnosti.

Mogli bi ciljanom reklamnom kampanjom, svakom svom klijentu slati baš ono što mu treba, pogotovo ako kod njih mnogo troši. Jednako tako bi statistički mogli vidjeti, koje proizvode treba staviti na akciju. Iako se to može svakodnevnim praćenjem prometa, zaliha i potrošnje. No ako imaš dobro posložen informacijski sustav, sa relacijama kupac – potrošnja, odnosno takav sustav, koji će ti odmah dati izvještaje, onda je analizu moguće kvalitetnije napraviti.

Netko će kazati, kako otkrivam toplu vodu. I ne kažem da se kod nas to tako ne radi.

Ali, pitanje je: Koliko je ljudi na kartice za bodove, doista gledalo ovako ?


Post je objavljen 17.04.2009. u 20:58 sati.