Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/3lj

Marketing

Uskršnje izdanje

Paaaa... U pauzi između društvenih i inih aktivnosti, pisanja za novu košarkašku stranicu www.crohoops.com i slično, dođe vrime i za obnovit vijesti na ovom blogu kojeg mnogi vole, mnogi i ne vole ali nikog ne ostavlja ravnodušnim... Dobro, nije baš tako ali je lipo vidit kad se napiše.

Ostavismo i Uskrs za sobom, a na žalost mnogih radnih ljudi i jedini dragi im ponedjeljak u godini. Sad je odmor od neradnih dana ilitiga blagdana do 1. svibnja, koji nekim čudom ove godine spada u petak, i niko to ne zamjeri...



Moglo se po Trilju vidit dosta poznatih i manje poznatih mjesnih faca jednako kao i onih porijeklom odavde koje je život nekom svojom logikom otisnuo dalje. U tome i je lipota blagdana, okupljanje i druženje malo šta može nadomistit. Ali, dosta pisanja o onome šta mi svi jako dboro znamo, ajmo na posa.



Najfriškija novost koja nema veze s politikom (možda direktno) je da je Trilj po prvi put u povijesti domaćin jedne od utrka za prvenstvo Hrvatske. Prema informaciji potvrđenoj iz AMK BMW Zagora, utrka koja se boduje za prvenstvo Hrvatske-regija Jug u autoslalomu održat će se 04.07.09 . Voziti će se lokalnom cestom Trilj-Bisko, sa startom kod Doma zdravlja u Trilju i okretištem kod kolektora, a dan nakon se održava utrka u Liski, također prvenstvo regije Jug. Jedinstvenost ove utrke, za koju se računa da će privući na tisuće posjetitelja je to šta se do trkališta može doći za par minuta iz centra grada, šta nije slučaj nigdi drugo u Dalmaciji a teško i u Hrvatskoj. Ne triba ni isticati šta ovakav događaj – kojeg triba podržati s obe podignute ruke “za” – znači za misto, a nije loše ni to šta će ti mnogobrojni posjetitelji predstavljati značajan pozitivan šok za prihode lokalnih ugostitelja i trgovaca.



Nadalje, zanimljiva stvar je evidentirana u našem mistu a to je da se mali Trilj može pohvaliti s čak 2 kineska dućana. Sad, iako će neko reći kakva je to grdna nevolja snašla naše novopečene sumještane da u Trilju nastoje pronaći svoj prosperitet, zanimljivo je da ni veća mista nemaju takav slučaj na svom području. S druge strane se ne čudim rastućem broju kineskih trgovina uopće u Hrvatskoj, ionako se sve osim prehrane proizvodi tamo i uvozi leva-leva od strane mnogobrojnih poduzetnika koji se vole hvaliti svojim domoljubljem i “hrvatskim” porijeklom svoje robe iako je samo natpis na njoj na hrvatskom.

Ne bi ovaj blog bio takav kad se ne bi bar malo dirnuo u svima nam gadljivu politku, koja je opet zgodna motivacija za sprdanje barem nama ekonomski neovisnima o istoj – ono, kad ih već plaćamo za ekstra nekvalitetnu i glupu izvedbu, i to sve stranke u Lijepoj Našoj, možemo ih i kritizirati za istu. Bilo bi dobro kad bi ih mogli i kazneno goniti za štetu nanesenu nesavjesnim gospodarenjem društvenom imovinom i resursima, ali doći će valjda i ta mogućnost nadam se jednog dana.



Uglavnom, predizbora kampanja ide dalje. Eto za razliku od dosadašnjih kafenisanja po sustavu svako svoj kafić, vrh vladajuće stranke jutros se okupio u jednom od najposjećenijih triljskih kafića u kojemu ih nije baš običajno vidit ali kojemu s drue strane gravitira veliki broj glasača...

Iako je bilo za očekivati da će se naći na kavi – i/ili pelinkovcu, ko već šta voli – kod novopečenog koalicijskog partnera iz HSLSa, jutrošnja misija pridobivanja mlađih glasača se morala odraditi. Još jednom se vidilo u čemu je jedna od tajni HDZova uspjeha - uz dobru logistiku na terenu i iskusne ljude koji su odradili određeno vrime u raznim državnim službama - a to je da su u vrime izbora i kampanje svi ujedinjeni u zajedničkom cilju; jutros se za istim stolom kao najrođenije prijatelje moglo viditi pripadnike nekoliko različitih struja koji su se donedavno borili šta bi svit reka „na nože“. Ali neka, nije zabranjeno raditi na imageu stranke, dapače i poželjno je kad se već neko uvati tog angažmana, i mnoge bi se druge stranke tribale na to ugledati a ne diliti funkcije prije nego šta se uopće izašlo na birališta.

U svakom slučaju, očekuje nas zanimljiv svibanj.

Za kraj evo i jedan zanimljiv spot u kojem ima gomila manekenki i jedan dosadan tip, pisam je bila megahit 1993/94 i veliča ljubav i slična agregatna stanja, sve se u njemu vidi a zapravo ne vidi:



Post je objavljen 13.04.2009. u 21:26 sati.