Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/oporba

Marketing

Kita kao medijski šlager hrvatskih medija

“Drski britanski srednješkolac Rory McInnes odlučio je odlakšati roditeljima bojanje novopostavljenog krova na njihovoj obiteljskoj kući vrijednoj preko 10 milijuna kuna“, piše britanski The Sun, a prenosi portal Jutarnjeg lista. Spomenuti srednjoškolac nacrtao je ogromni penis na krovu kuće i stekao popularnost koja je probila i inače labilne granice hrvatskih medija.



I ne samo to! Autor G. V. na Jutarnjem.hr osjetio je toliku radost što će i ovim prijevodom strane vijesti ispuniti novinarsku šihtu i zaraditi plaćicu, da je u brzini napisao nekoliko tipfelerskih pogrešaka u samoj prvoj rečenici (vidi gore).

I dok se ozbiljni mediji izvan Hrvatske bave ozbiljnim temama, hrvatski mediji koji se vole predstavljati kao ozbiljni (u ovom slučaju šlag na torti EPH kuće – Jutarnji list, odnosno portal Jutarnji.hr) često prenose britanski tabloid The Sun koji puni stranice žutilom, neozbiljnim temama i skandalima.

Pitanje koje se nameće je zaslužuje li Hrvatska jedan jedini dnevni list koji bi imao ozbiljniji sadržaj i relevantne teme? Očito je da ne zaslužuje, a svi oni koji bi željeli ponekad čitati i nešto pametnije morat će dobro savladati strane jezike i čitati medije koji nisu na hrvatskom jeziku. Dakako, na internetu!

Post je objavljen 25.03.2009. u 01:23 sati.