Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gearvana

Marketing

Clavia Nord Wave - predpredpreview

Slijedeća stvar na ovom blogu koja slijedi je vjerojatno serija članaka,a možda i pokoji video o vrlo neobinoj zvjerki među synthevima: Clavia Nord Wave. Prvi Wave se pojavio u Zg otprilike isti tjedan kad ih je Clavia izdala na tržište, i slučajno sam se u tom trenutku našao u dućanu gdje je bio taj synth. Izgledom prilično neugledan i crvene boje nije me zanimao ali sam uštekao sluške u njega i malo probao...Prvi dojam je bio da ima jednostavno predobar zvuk VA syntha, da ima prilično dobar 4OP FM Synth u sebi, i povrh toga ima i prave multisamplove violina, mellotrona pa čak i klavira. I ne samo to , nego korisnik može ubaciti svoje samplove u synth i uključiti ih u subtractive synth engine....
Što reći, u trenutku kad je Clavia izdala prvi stabilan OS, ja sam otrčao u dućan da kupim Wave, ali mi ga je par dana prije odnio Dubravko Ivaniš :)
No, uskoro je stigao još jedan primjerak koji se naselio kod mene u studio i s Kimikom na stageu.
Pišem o Nord Waveu jer postoje najave da će uskoro izaći novi OS za Wave pa iščekujem hoće li biti koje ugodno iznenađenje i povećanje featurea. Uostalom, postoji i moj mali doprinos razvoju novog OSa (vidi sliku :))



Što meni znači taj synth? ustvari mi je jako koristan na stageu jer osim uobičajenih VA zvukova mogu napraviti pokoji radioheadovski FM patch, a mogu i odsemplirati druge syntheve ili VSTjeve i staviti ih unutra. Uz sjajan programčić za editiranje multisamplova, prilično je jednostavno napraviti novi instrument i npr. potrebno mi je oko 45 minuta da odsempliram svaki drugi ton na MS2000 i sve te tonove podesim u Nord Waveu tako da odgovaraju glasnoće, da su loop točke za sustain sve podešene i svi crossfadei su na mjestu. Takav posao mi npr na Akai MPC1000 uz pomoć dobrog wave editora oduzima barem 2 i pol sata. Nažalost sample engine nema podršku za velocity sample switching tako da na jednoj tipki možete koristiti samo jedan sample bez obzira koji je velocity kod pritiska. To praktički poništava mogućnost za sve klaviroidne instrumente kao rhodes, wurlitzer, klavir, ali npr, clavinet i čembalo zvuče skroz OK, a uspio sam pomoću velocityija routanog na intenzitet filtera dobiti relativno dobar zvuk klavira.

No, u sljedećem nastavku biti će više informacija o tome koji su sve featurei ovog syntha, po čemu je jedinstven, a po čemu jedinstveno ide na živce.

Post je objavljen 20.03.2009. u 09:21 sati.