RECENZIJA: KERI HILSON

Jednom davno na glazbenoj sceni pojavila se djevojka koja me začarala svojom pojavom. Svojim glasom, izgledom, svojim nekim x faktorom. Zvala se Aaliyah i kao što vjerujem svi znate, više nije među živima. Riječi hvale u ovom trenutku su suvišne. Svi su ju cijenili, svi su imali lijepu riječ za nju, bila je poput anđela. Njen izvršni producent bio je Timbaland, iza sebe je imala i Missy Elliot, a glazbu koju su stvarali bila je vrh tadašnje r&b glazbe. Do dana današnjeg nije se pojavila pjesma poput Try Again. A čak i da je, kombinaciju spota koji ju je pratio, izgleda i karizme pjevačice nitko ne bi mogao ponoviti.
Spominjem ju ovim putem jer sam prije nekih par godina kad sam prvi puta čuo za Keri Hilson i pročitao natpise kako će ona popuniti to mjesto koje je ostalo iza Aaliyah, te kako će joj Timbaland biti "mentor" i producent na albumu, nadao sam se barem sličnoj glazbenoj kemiji. Mjesto će ipak još uvijek ostati nezamjenjivo, kemije nažalost nigdje na vidiku.
Timbaland se u međuvremenu proslavio naveliko, producirao je neke od najvećih hitova zadnjih nekoliko godina, na nekim albumima bio je izvršni producent (odličan i nepravedno zapostavljen album Brandy - Afrodisiac), neke je izvođače spasio nakon loših uradaka (Nelly Furtado), a radio je i s najvećim pop imenima današnjice - Justinom Timberlakeom i Madonnom. Međutim ono što Keri Hilson izdavaja iz mase je ne samo činjenica da ju nazivaju njegovom svojevrsnom štićenicom, nego i činjenica da je surađivala s njegovim timom na pjesmama za druge izvođače. Pisala je pjesme za album Blackout (Britney Spears), za Ciaru, Danity Kane, Mary J. Blige, The Pussycat Dolls, Ushera, ali i za samog Timbalanda (The Way I Are, Scream), na čijem je albumu gostovala na čak nekoliko pjesama.
Na njenom debitantskom albumu koji je odgođen valjda desetak puta, a u prodaji će se napokon pojaviti 24. ožujka, Timbaland se pojavljuje na (ako ne uključimo intro, iako možemo) 4 pjesme, njegov najbliži suradnjik Danja na 8 pjesama, te Polow Da Don na 4, a samo 3 pjesme nije pisala Keri Hilson. Uz takvu ekipu, a i samu izvođačicu koja je pisala hitove drugima, stvarno ne mogu reći da je bilo nerealno očekivati odličan album. No album nije odličan. Pa čak ni blizu. Produkcijski je fino dotjeran i ujednačen, Keri čak više nije neuvjerljiva kao na nekim ranijim snimkama, no tu su neki drugi problemi. Pročitao sam negdje kako su ljudi oduševljeni albumom, kako nema loše pjesme. Čak bih se složio s tom konstatacijom. Nema loših pjesama. Sve su savršeno prosječne. A od onog što ste do sada imali prilike čuti (a sa svim silnim odgađanjima, preko desetak pjesama bilo je vani), vjerojatno nećete čuti nešto bolje i zanimljivije na albumu.
Album počinje aktualnim singlom i jednom od najboljih pjesama na albumu. Turnin Me On (feat. Lil Wayne) je zanimljiva, škakljiva, plesna, osvaja radio stanice, penje se po r&b listama u Americi, ušla je u top 20 Billboard Hot 100 liste i na krilima tog uspjeha nedavno su se uspjeli usuglasiti i oko datuma izlaska albuma, nakon prethodnih neuspjeha (Energy i meni jedna od dražih - Return The Favor). U bolje trenutke spadaju i friško najavljeni novi singl Knock You Down (feat. Kanye West & Ne-Yo), te Slow Dance, How Does It Feel (iako podsjeća na Ciarinu Echo), Alianated je ok, a relativno dobro zvuči na Make Love, iako nisam ljubitelj takvih gnjavatorskih pripjeva. Get Your Money Up je pak jedna od lošijih s albuma, a ugošćuje Keyshiu Cole i Trinu, Tell Him The Truth je slaba, isto kao i Intuition, a Change Me s Akonom je doslovce neslušljiva. Album zatvara jedna od najstarijih pjesama, Where Did He Go.
U konačnici, Keri Hilson nije ispunila moja očekivanja. Previše sterilan album, utegnut i površan. A trebala je to biti riješena stvar.....

Post je objavljen 15.03.2009. u 23:26 sati.