Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/call-of-duty-2

Marketing

Advertisement kontroverze

A televizijskih reklama za Call of Duty 2 je predmet neke kontroverze u ranim 2006. Komercijalne, created by Los Angeles animacijski studio ritam i Hues, prikazan prvi pogled licu događaja koji su se trebao desiti tijekom igre, a ne prizorima iz igre i sama. Neki potrošači smatraju da su lažne reklame, te je u veljači 2006 United Kingdom's Advertising Standards Authority mrežama zahtijevao da uklonite reklame nakon tri dokumentirane pritužbe potrošača lažnih oglašavanja. Prema ASA glasnogovornik Donna Mitchell, "Pregledavatelji smatraju da je oglas zabludu, jer je kvaliteta grafike bio superiorniji na to od igre". Activision negira da su scene bile namijenjene dati dojam gameplay, navodeći u press release nedugo nakon ASA banning da "snimak bio namijenjen isključivo za komunikaciju na temu igre nego da predstavljaju stvarne igre.

Post je objavljen 15.03.2009. u 15:37 sati.