Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nkzro

Marketing

Split peep show

Godine Gospodnje 2009. 28. ožujka (traje do 5. travnja) otvara se još jedan Croatia boat show. Ništa protiv toga, al na primjerenoj lokaciji uz tržišnu cijenu. Bivši gradonačelnik Zvone Puljić tija je poslat nautički sajam koji održava Vicenco Blagaić negdi drugo. Onda mu je lekciju održa osobno Ivo Sanader, pa se mora povuć. Nije prošlo puno i smjenilo ga je.

Vicenco Blagaić je gradu u 5 godina platija za iznajmit rivu ukupno tu negdi 390 tisuća kuna. Prošle je godine platija 86 tisuća kuna. Kad se zbroji šta plaća grad ka pokrovitelj i ono šta tvrtka Profectus plaća to je tu negdi. Riva za siću. A zaradi se na tome milijune i milijune kuna.

I ove se godine sprema isto. Zatvorit će i ono malo pogleda na more šta je ostalo od višala. Sad će neko zbrojit 2+2 i reć... zašto se niko ne buni? A kako će se bunit vlast i opozicija kad su imali priliku otić (na čiji trošak, da nije od Profectusa?) u druge gradove (šifra: Cannes) upoznat se ka sa situacijom, koliko to koristi... Kad su se vratili svi su ka papagaji ponavljali da Boat show donese Splitu više za turistički marketing više nego sve šta se u to uloži iz gradskog proračuna.

To su sve pametne političke glavice splitske doznale. Lipo se uči dok se jede, pije uživa... možda nešto i opali. Ko će znat. Zna se samo jedno. Kad im spomeneš Boat show skaču više nego da si im spomenija obitelj.

Pametnome dosta. Nagradno pitanje: Ima li koji kandidat koji će reć nešto kontra ovakve organizacije nautičkog sajma? Ne znan, al nadan se da ima jedan (Ranko Ostojić čije je ime u naslovu ove stranice)!



Post je objavljen 11.03.2009. u 16:06 sati.