RECENZIJA: RAZORLIGHT, FLEET FOXES, VAMPIRE WEEKEND

Razorlight - Wire To Wire.mp3
Ima nekoliko starih pjesama Razorlight koje su mi zaista drage. No novi, treći po redu studijski album grupe ne samo da je podbacio big time, nego sam siguran da neću pamtiti ni jednu pjesmu s njega. Osim eventualno Wire To Wire koju sam vidio nebrojeno puta na raznim stranim glazbenim programima. Možda jednostavno albumu nisam dao pravu šansu i svjestan sam činjenice da neki albumi postaju bolji svakim novim preslušavanjem, no i ovo jedno mi je bilo previše u ovom slučaju.
Slipway Fires u prodaji je od studenog prošle godine.
OCJENA: 2

Fleet Foxes - Tiger Mountain Peasant Song.mp3
Sredinom prošle godine izašao je naveliko hvaljeni debitantski album grupe Fleet Foxes, a budući da o njima ništa do sada nisam pisao, odlučio sam u ovom postu ispraviti i tu pogrešku. Mnoge albume preslušam i ne objavljujem recenziju jer ne smatram da će ovdje pronaći zainteresirane čitatelje i potencijalne slušatelje, no budući da ima toliko dobrih albuma o kojima želim nešto reći, zanemarit ću tu činjenicu i tu i tamo vam predstaviti i neki takav album. Ako nađe jednog novog slušatelja, misija ispunjena.
Činjenica je da do prije nekoliko godina nisam bio senzibiliziran za ovakvu vrstu glazbe. Mogu to zahvaliti nekome tko će se vjerujem prepoznati. Sufjan Stevens, Arcade Fire i Magic Numbers bili su moji prvi veći kontakti s indie pop folk rock glazbom. Isto tako je i činjenica da nekad prije ne bih mogao u ovakvom albumu uživati kao što mogu danas. Jedna riječ mi je potrebna da bih ga opisao. Čaroban. Počevši od samog glavnog vokala, njegove interpretacije, slaganja vokala, pa do instrumenata, atmosfere koju stvaraju i bogatstva melodija. White Winter Hymnal, Tiger Mountain Peasant Song, He Doesn't Know Why, Oliver James, Ragged Wood, Meadowlarks...samo su neki od tih čarobnih glazbenih trenutaka na debitantskom albumu grupe Fleet Foxes, jednom od najboljih albuma koji sam čuo u zadnje vrijeme.
OCJENA: 5

Vampire Weekend - M79.mp3
Još jedan od albuma kojeg sam preslušao još davno i upravo ga ovog trenutka preslušavam ponovo kako bih vam mogao napisati i nešto o njemu budući da je savršena prilika s obzirom na sadržaj posta. U prošlom sam postu predstavio aktualne albume muških r&b izvođača, što se zapravo slučajno poklopilo, pa sam ovog puta odlučio predstaviti nekoliko albuma rock bendova. Vampire Weekend nije nešto što bi me privuklo samim nazivom, no kad sam prvi put čuo odličnu Mansard Roof, odlučio sam preslušati cijeli album. I vrlo se ugodno iznenadio. VW su njujorški bend, a svoj istoimeni debitantski album objavili su prije nekih godinu dana. I dok će vas Fleet Foxes osvojiti melankolijom i smirenošću, Vampire Weekend osvajaju suprotnim. Zaigrani su, duhoviti, uglavnom zvuče kao da se dobro zabavljaju. Ne umanjuje međutim činjenicu da ima preko nekoliko odličnih trenutaka, zanimljivih tekstova i dobrih melodija. Uz već spomenutu Mansard Roof, tu su odlične Oxford Comma, M79....Kvalitetna laka zabava, rekao bih. Možda ne oduševljava stalno, no ne možete joj naći manu.

Post je objavljen 10.03.2009. u 21:20 sati.