RECENZIJA: RYAN LESLIE, MUSIQ SOULCHILD, AVANT

Ryan Leslie - Addiction (feat. Cassie & Fabolous).mp3
Ryan Leslie također je jedan od producenata koji su se odlučili za realizaciju vlastitog albuma. Proslavio se svojom produkcijom na debitantskom albumu svoje štićenice Cassie, a radio je i za Danity Kane, Beyonce, Nina Sky, LL Cool J-a, Donella Jonesa i druge.
Njegov debitantski album pojavio se u prodaji prije nekih mjesec dana, međutim nije ostvario ni visoke pozicije ni velike brojke u prodaji. Očekivano, rekao bih. Leslie je dobar producent, ima neke svoje zanimljive finte i može napraviti zanimljivu pjesmu. No kao izvođač se utopio u moru sličnih i istih. Ono što ga izdvaja od mase jest tek činjenica da je sam producirao cijeli album. Istina, ima tu nekoliko svijetlijih trenutaka (vrlo dobra Addiction na kojoj mu gostuju Cassie i Fabolous, Valentine, Just Right, How It Was Supposed To Be), no nedovoljno ipak da bismo s nekim velikim nestrpljenjem očekivali nešto novo od njega u budućnosti. Možda tek u produkcijskom smislu.
OCJENA: 3

Musiq Soulchild - Someone.mp3
Kad smo već kod tog mora istih i sličnih, Musiq Soulchild uvijek mi se nekako uspio izdvojiti kao drugačiji. Svi njegovi albumi komotno se mogu spojiti u jedan ogroman. Na momente čak imam osjećaj kao da se nije pomaknuo ni milimetra od pjesama koje je radio na samim počecima. Kod nekog to uspješno funkcionira, kod nekoga ne. No Musiq je sam nametnuo svoj stil, ne vodi se za trendovima, ne surađuje s aktualnim hit producentima i zasluženo se kvalitetom nametnuo i kao jedan od najcjenjenijih r&b glazbenika današnjice. Ne treba posebno isticati kako Musiq radi na svim svojim pjesmama.
Onmyradio je peti njegov studijski album, donosi suradnju s Mary J. Blige i Damienom Marleyjem i pregršt uhu ugodnih r&b pjesama.

Avant - When It Hurts.mp3
I Avant je objavio svoj peti studijski album. I iako je ulaskom prethodnog albuma (Jermaine Dupri, Bryan Michael Cox, Rodney Jerkins) u top 5 Billboarove ljestvice albuma, svojim duetom s Nicole Scherzinger (Lie About Us), ali i hitom 4 Minutes najavio ozbiljniji dolazak na američke top liste singlova, uspjeh je ovog puta izostao. Promijenio je suradnike, a samim time i potencijalne hit singlove. Nije da podcjenjujem The Underdogs i ostatak ekipe, no u odnosu na jaka imena s prethodnog albuma, na prvu se čini kao korak unatrag. Međutim, konačan rezultat je iznenađujuće dobar. Ima nešto u njegovom glasu, u toj nekoj suptilnosti interpretacije, ali i iskrenosti kojom diše cijeli album. Nije namijenjen širim masama, izgubio je crossover faktor i prodat će se u znatno manjem broju kopija, ali se radi o jednom od boljih r&b albuma u zadnje vrijeme.
OCJENA: 4+

Post je objavljen 09.03.2009. u 22:33 sati.