Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smm

Marketing

Životinjsko carstvo

Prva hrvatska kompanija koja je pametno iskoristila virutualni prostor Facebooka za popularizaciju svog branda Životinjsko carstvo je Kraš.

Na platformi Životinjskog carstva, Kraš je ponovno oživio svoj retro koncept, omogućivši korisnicima druženje s prijateljima, sakupljanje i razmijenu sličica. Čar igre je u kontinuiranoj dopuni sadržaja i obogaćivanju sadržaja kako bi bili što zanimljiviji korisnicima. U prvih mjesec dana, Kraš je privukao 50,000 korisnika iz Hrvatske i područja ex Yu.

Osim Životinjskog carstva, Kraš je lansirao aplikacije Krašotica i Krašuljak, na kojoj korisnici mogu međusobno glasati jedni za druge, a na kraju će djevojka i mladić s najboljim konačnim rezultatom postati nova lica slijedeće Kraševe promotivne kampanje. Aplikacija Čokodar omogućava poklanjanje virtualnih Kraš proizvoda prijateljima.

Koncept je realizirala tvrtka Društvene aplikacije d.o.o.

ŽIVOTINJSKO CARSTVO: http://apps.facebook.com/carstvo

KRAŠOTICA I KRAŠULJAK: http://apps.facebook.com/kraskras

ČOKODAR: http://apps.facebook.com/cokodar

Post je objavljen 08.03.2009. u 22:10 sati.