RECENZIJA: LILY ALLEN

Lily Allen - Not Fair.mp3
Svi vjerujem znate priču o Lily Allen. Razmažena bogatašica privukla pozornost svojim snimkama na myspaceau, potpisala ugovor s diskografskom kućom i proslavila se svojim debitantskim singlom Smile, albumom Alright, Still, iskrenim tekstovima i provokativnim izjavama i ponašanjem.
It's Not Me It's You njezin je drugi po redu studijski album, a na njemu se ponovo ne ustručava progovarati o raznoraznim temama i dogodovštinama. Nezadovoljna u sexu, frustrirana, psuje, ispričava se povrijeđenima... Marketinški trik ili ne, nije ni važno. Izgleda da se dobro snalazi u toj ulozi i da joj jako dobro leži ta slika, a to je ipak važnije. Važnije od svega toga zajedno je činjenica da Lily Allen zna smišljati dobre melodije i raditi dobre pjesme. Nekoliko je odličnih trenutaka na albumu, a većina ostalog materijala ne odskače previše od zadane linije. Ono što me na momente zasmetalo je što ponekad u toj vlastitoj želji za pretjeranom iskrenošću ostavi dojam da ne zna napisati jednostavnu pjesmu neopterećenu svim sranjima svijeta. Pretencioznoj publici to će se svakako svidjeti (poznajem doduše neke ljude koji bi se mogli prepoznati u nekim tekstovima), no ne mora svaka druga pjesma uključivati riječi koje ona rabi, a niti svaka ljubavna pjesma mora biti upropaštena njenom frustracijom i frigidnošću. Možda je samo jaka na riječima, a ako malo zagrebete ispod površine tekstova i njenog ponašanja, možda je samo ljubomorna na Samanthu Ronson i Lindsay Lohan. Just a clue.
Album je objavljen 9. veljače, a nakon odličnog najavnog singla The Fear, uskoro dolazi i još bolja Not Fair. U cijelosti ga potpisuju Lily Allen i Greg Kurstin (Ladyhawke, Kylie Minogue, Red Hot Chili Peppers).

Post je objavljen 07.03.2009. u 13:03 sati.