Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/champselysees

Marketing

utjecaj muškog časopisa (a nije Playboy ni Automoto/klub)

Vito već nekoliko dana ima lagano upaljeno oko, a u jaslicama hara konjuktivitis i kašalj pa su tata i sin jučer poslije vrtića otišli kod pedijatrice.
E da je samo oko upaljeno, nego (opet) uho i grlo. A bez temperature i bolova. Antibiotici, kapi , kremica za oči. no
Pitam mužića dal' je dr rekla da trebamo kod logopeda, jer mene svaki put pila s tim nut da ne, nego je rekla da Vito jako lijepo priča (i dalje bez R ) rolleyes A on joj ispričao sve o užoj i široj familiji, kako se ide trajektom u Vela Luku, kak mama sad njemu i tati doma kuha makajone. Sva sreća pa nije spomenuo par bedastoća koje ga je tatica nauči, da se ne crvenimo naughty.


U ured mi je stigao novi časopis za muškarce The Men. Odnijela sam ga doma mužu.
Po sadržaju je nešto kao ženski Elle, između ostalog i tri stranice muške kozmetike.
Izađe mužić navečer iz kupaone i ode do frižidera po svoju (muška kolekcija naravno) Vichy kremu za lice koju se sjeti staviti svaka 2 mjeseca jednom. rofl Poslije je još kopao po raznim Shiseido testerima (koji isto stoje u frižideru) i pitao „jesu to tvoji ili moji “ rofl. Ma njegovi, dobio ih je jednom (kupujući meni parfem) punu vrećicu u parfumeriji čija vlasnica jaaako voli muške kupce. zubo
Pretpostavljam da će ga to držati dan-dva ili ipak ne ? Tak je naime kod njega sa svim kozmetičkim novitetima, dva-tri dana,, eventualno jedna bočica nečega, a onda po ustaljenom redoslijedu.
Još i bolje naughty. Kud bi došli da smo oboje kozmetički fanovi, bio bi nam preoterećen budžet i prostor skladištenja belj .



Post je objavljen 04.03.2009. u 11:25 sati.