Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sanjica14

Marketing

SAN SVAKOG TEENAGERA....IMATI VALJDA 1000 PARA STARKI..

Image and video hosting by TinyPic

Sve je počelo davne 1908. godine. Marquis M. Converse
je otvorio tvornicu obuće koja je proizvodila obuću za
muškarce, žene i djecu, a od 1915.
njegove specijalne tenisice nosili su igrači na teniskim terenima.
Dvije godine kasnije rođene su legendarne Converse All Star
tenisice namijenjene košarkašima, a svoju popularnost doživjele
su tek kada ih je legendarni košarkaš Chuck Taylor proglasio svojim miljenicama.
Bezvremenski klasik koji je mijenjao boju, ali ne i dušu, nakon sportaša krenuo je u osvajanje srca punk rockera u '70. Popularni bandovi kao Ramones bili su hodajuća reklama i poticali su njihov trend.


Image and video hosting by TinyPic

Još jedan veliki boom u svijetu glazbe doživjele su u 90-ima u grunge i hip hop kulturi. Nakon što je Converse svoje đonove davno zacementirao na košarkaškim terenima, kojima su bile u originalu namijenjene, danas se marketing usredotočio na emo tinejdžere nudeći tenisice od različitih materijala, u raznim bojama i uzorcima.
No, All Starke su, uz Dr. Martens, predmet koji je izazvao oštre kritike kada je u pitanju etika. Tenisice koje se usko vežu uz punk kulturu trenutno su u vlasništvu Nikea i proizvode se u istočnim zemljama s jeftinom radnom snagom.
Starke kao opanak za sve
No, one su bile i ostale više od tenisica, one su nostalgija, modni izričaj, prate revoluciju u sportu, košarci, ali isto tako i u glazbi - rođenju rock'n'rolla. One su opanak za sve. Sama činjenica da je 60% Amerikanaca posjeduje ili je posjedovalo par All Star Conversica velika je statistička stvar za komad obuće. Do početka 21. stoljeća prodano je 750 milijuna pari tenisica diljem svijeta, što je ujedno starke stavilo na ljestvicu najprodavanijih tenisica u povijesti
.


Image and video hosting by TinyPic



Post je objavljen 16.02.2009. u 20:08 sati.