Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/fruity

Marketing

Naš dragi Club Penguin nas je razočarao!

I to vrlo gadno! Naime, za nas čiji nam roditelji u vrijeme recesijezubo, koliko god novca imaligreedy, ne žele trošiti na 'neku glupu igricu online koja je bebasta i besmislena', Club Penguin je postao prilično dosadno mjesto. Gotovo svaki pingvin je member, a one koji to nisu još se i izopćava sa tuluma, eventsa, onemogućavaju im se besplatni darovi i sl. Pa zar CP upravi nije dosta to što im već plaćamo astronomski mjesečni račun za prijenos svih tih učitanih podataka?!? Očito tu dolazi ona stara "Mi uvijek tražimo više". Pa i tražimo, u ovom slučaju oni. To nije fer!
Pogledate li (oni koji igraju CP) novine izašle ovaj tjedan, u sadržaju novina naslova Events (redovna rubrika) stoje super događaji, ali svi su oni vezani za membere ili za navlačenje kako biste to postali.
Naš voljeni Club Penugin kao da je naglo, gotovo preko noći postao privatni site, usto ne više tako zabavan, a i njegovi "visokopoštovani članovi" moraju plaćati učlanjenje.

by Lucija wave

Post je objavljen 14.02.2009. u 10:41 sati.