Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gutanzaniji

Marketing

Ulice Msasani-a

Glavne ulice na ovom "ekskluzivnom" poluotoku Msasani su asfaltirane ali bez ikakvih (!) oznaka. Pola ulica je neasfaltirano u ovom dijelu grada i pune su velikih rupa za njih koje kažu kako su sad u sušno vrijeme dobre a ono loše tek dolazi sa kišnim periodom. Nogostup ne postoji, ljudi hodaju gdje stignu. Po mraku je još gore, ne vidi se ništa jer tek rijetke ulice imaju rasvjetu (situacija se poboljšava ali sporo). U samom centru je situacija sa oznakama i asfaltom bolja. Lokalci na biciklu su u 99% susreta na pogrešnoj strani.



Asfalt

Asfaltirana.




Prije kiše

Neasfaltirana prije kiše...




Poslije kiše

... i poslije kiše.




kravice

Kravice...




koza

... i pokoja koza u ovom "ekskluživnom" dijelu grada su svakodnevna pojava.




Ležeći

Ležeći policajci, koji su prilično visoki. Uopće je teško razaznati što je zakrpa a što ležeći. Ako ga ne vidite na ovoj slici, znači kako je prekasno...




Izvan grada

za usporedbu, izvan grada, isto puno bolja slika. Postoji i pomoćna traka kojom se služe biciklisti ali i motoristi. Jedino što iritira je velika učestalost "izlizanih" ležećih kojih je teško pravovremeno uočiti.


Sigurnost u prometu je ovdje samo jedna bajka. U ovoj državi ima veliki broj pogibija u prometu. Izrazito su nedisciplinirani vozači. Tipično križanje bez semafora - svi se uguraju pa centimetar po centimetar.

Javni prijevoz, odnosno "Dale dale" su najagresivniji i najnepredvidljiviji vozači - potrebit izrazit oprez kad su blizu. Prije nekoliko dana su se dvije Dale sudarile na jednom super preglednom križanju ! Kako ostaje enigma...


Bus 1

Gradski autobusi...



Bus 2

... u koje ne želite ući




Prodavač

Sva križanja su puna preprodavača svakojakog kineskog plastičnog sranja, voća, vode te telefonskih bonova.



Bijelci uglavnom voze terence dok lokalci su orjenitirani na obične sedane i slične. Ovo je Toyota zemlja - 90% (!) automobila su Toyote. Zatim se tu nađe Nissana, Suzukija te pokoji Mitsubishi. Od Europejaca su tu Mercedesi kao glavna vozila za Ambasade te BMWji uglavnom u posjedu bijelih južnoafikanaca. Vidio sam i jednog Lamborghinija, no samo jednog - nema se to gdje voziti ovdje.


Auto

Tipični bjelački auto.




Retrovizor

Djece na križanjima se treba paziti jer kradu ogledala na retrovizorima dok čovjek čeka na semaforu (pogotovo po noći izvan centra). Dakle, moja zaštita tipičnog bjelačkoj retrovizora.


Post je objavljen 07.02.2009. u 19:44 sati.