Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pljs

Marketing

Naporan semestar

Nisam ništa objavio već 5 mjeseci. To vam je faks! Usprkos svemu, nisam odustao od svojih projekata. Stvari na kojima trenutno radim su poboljšanje Zlih poligona, izrada Zvjezdojeca i još jedan projekt s kolegom s faksa.

Zli poligoni
Premda su već napravaljeni, prolaze kroz fazu rebalansa. Pokušavam napraviti karakteristike igračevih i neprijateljskih figura tako da ne bude ni preteško ni prelagano niti prejednolično za igrat. Glavna primjedba na balans je bila da se sredina i kraj igre igraju sa svega par (premalo) obrambenih programa i da je većina vrsta obrane pred kraj neupotrebljiva. Oba problema nastojim rješiti tako da smanjim cijene nadogradnji te da snaga obrane i izdržljivost neprijatelja sporije rastu. Nova verzija Zlih poligona bi mogla osvanuti krajem veljače.

Zvjezdojedac
Odličio sam ga raditi skroz naskroz ispočetka i to u C#-u. Razlog je skračivanje vremena razvoja. Velik problem kod ovog projekta mi je nepoznanica što ću sve imati u programu i kako će to komunicirati s okolinom. Drugo veliki problem mi je grafika skup s grafičkim sučeljem prema korisniku (GUI). Razvojna okolina Visual Studio mi omogućava relativno lagano razvijanje C# aplikacije i poprilično olakšava izradu GUI-a. C# sam po sebi je puno niše objekto orijentiran nego C++ pa je unutar koda lakše održavat logičku strukturu programa. Na koncu, igra grafički neće ispasti nešto posebno lijepo, ali će igraču prezentirati moju zamisao 4X igre odnosno C# verzija Zvjezdojeca je više materijalizacija ideje nego krajni proizvod. Ako se ideja igre pokaže dobrom, čopim si negog grafičara i napravim C++ verziju, al o tom po tom.

Post je objavljen 29.01.2009. u 09:46 sati.