RECENZIJA: MGMT

MGMT - Time To Pretend.mp3
MGMT - Kids.mp3
Ovih dana na radio stanicama i u prodaji pojavio se novi singl grupe MGMT, odlična Kids. Kako je dakle album još uvijek aktualan, odlučio sam mu posvetiti ovim putem zaseban post i reći nekoliko riječi o njemu. Uostalom, i da nije, spomenuo bih ga jer sam se doslovce zakačio na nekoliko pjesama. Vidio sam da je netko ispod recenzije albuma Santogold napisao da kasnim s recenzijom. Što bi to točno trebalo značiti? Da onda ne trebam nikad spomenuti album? 90% albuma na blogu recenziram prije nego su uopće objavljeni, a blog se uglavnom bavi r&b i pop rock glazbom, a svakako ću povremeno ukazati i na neke odlične albume koji nisu mainstream. Da, čak i ako su objavljeni prije nekog vremena. Za predstavljanje dobrog albuma nikad nije kasno, to sam već nekoliko puta napomenuo.
MGMT je američki bend sastavljen od dva člana, a prije godinu i pol objavili su svoj, uvjetno rečeno, prvi pravi debitantski album. Prvi pod tim imenom i većom izdavačkom kućom, iako su jedan objavili i prije njega, pod drugim nazivom grupe i za manju nezavisnu diskografsku kuću. Mnoge glazbene web stranice i časopisi proglašavali su ih izvođačem o kojem će se puno čuti 2008., a vrhunac doživljavaju upravo ovih dana nakon što im se album našao na mnogim listama najboljih albuma prošle godine, zajedno s odličnim singlom Time To Pretend.
Album osvaja već prvom pjesmom. Tekstualno vrlo zanimljivu i duhovitu Time To Pretend imao sam prilike čuti u nekoliko stranih TV emisija još davno, a na toj iznimno visokoj razini na albumu je čak nekoliko pjesama (redom singlovi, pa se možda nepravedno na prvu može učinit da ostatak albuma nije toliko jak). Odlične Electric Feel, Kids, Weekend Wars samo su neki od primjera s ovog izvrsnog albuma, nepredvidive i zanimljive mješavine indie popa, rocka i elektronike. Za sve koji nisu čuli za MGMT, ovdje vam ostavljam prvi singl, jednu od najboljih pjesama prošle godine, iako vjerujem i nadam se da ste ju čuli. A tu je i najnoviji singl, pjesma Kids.

Post je objavljen 19.01.2009. u 14:47 sati.