Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/raftmania

Marketing

Naočale koje će proširit vaš vidokrug.

Nike - Hindsight

Firma Nike sprema se na tržište pustiti "Hindsight" naočale. U grubo preveden naziv naočala sa engleskom rekao bi; naočale "gledanjeunatrag". Dizajnirao ih je Billy May sa jednim jednostavnim zadatkom na pameti. Smanjiti broj ozljeda i prometnih nesreća biciklista u prometu.

Sa strane na naočalama se nalaze pažljivo namještene jake leće koje pogled sa naše lijeve i desne strane inače nevidljiv za naše oći šalju u naš periferni vidokrug. I time nam šire pogled. A kada imamo širi pogled prije ćemo vidjeti vozila koja nam se približavaju. Kako je lijepo Nike objasni na promotivnoj slici. Naime naš periferni pogled ne razaznaje detalje, ali je izvrstan u detektiranju kretanja.

periferni pogled je proširen

Na žalost naočale još nisu u prodaji, ali Nike ih najavljuje da će uskoro biti dostupne. Izuzetno koristan "gadget" koji bi volio imati. Vjerojatno nisu upotrebljive samo kod biciklista. Onako na brzinu mislim da bi bile super kod skijanja pa čak i za vozače automobila...

Dakle Nike "Hindsight" su budučnost...

(preuzeto sa Gizmoda)





Post je objavljen 18.01.2009. u 16:39 sati.