TF109 specifikacije
Šasija: Lijevano ugljikovo vlakno u obliku pčeličnih saća
Rezervar za gorivo: ATL sustav sa čelijama
Ublaživač vibracija: Dvostruka ugljična vlakna raspoređena po principu wishbone, šipke upravljačkog i torzionog mehanizma od ugljičnih vlakna
Amortizeri: Penske
Kotači: BBS obloženi magneziumom
Gume: Bridgestone Potenza
Kočnice: Toyota/Brembo callipers, Brembo kočioni cilindri, Hitco materijali (carbon/carbon)
Upravljački mehanizam: Toyota servo upravljački mehanizam. Toyota ugljična vlakna upravljčakog mehanizma sa Toyota/ Magneti Marelli instrumenti
Vozačko sjedalo: Od ugljičnih vlakana
Restraints: Takata
HANS device: Hubbard-Downing
Elektronika: Toyota, Magneti Marelli plus McLaren Electronics Systems ECU (prava zakonima FIA-e)
Stupnjevi prijenosa (transmisija): 7 stupnjeva prijenosa plus stupanj prijenosa za vožnju unatrag
Dužina bolida: 4636mm
Visina bolida: 950mm
Širina bolida: 1800mm
Težina: 605kg uključujući vozača i kamere
RVX-09 Tehničke specifikacije
Cilindri: 8
Zapremina: 2,398cc
Konjska snaga: Aproksimirano na 740bhp
Broj okretaja: Maksimalno 18,000o/min (zahtjevano pravilima FIA-e)
Podizači ventila: Pneumatski podizači
Brizgaljke goriva: Hidraulične brizgaljke
Sviječice: DENSO
Gorivo: Esso
Mazivo: Esso
napisao: Silverstar "Tex" Štahan
Post je objavljen 17.01.2009. u 09:33 sati.