Moguće je kako će neke momčadi sezonu odvesti bez KERS sustava. Prema pisanju Njemačkog magazina Auto Motor und Sport jedino BMW Sauber i Mclaren Mercedes razvijaju ovaj sustav po predviđenom planu za nadolazeću sezonu.
Aktuelni prvaci momčad Ferrari zajedno sa svojim partnerom Magneti-Marellijem dosta se muči sa razvojem KERS-a. Gilles Simon glavni čovjek u Ferrariju za motore i elektroniku kazao je: "Na kraju veljače moramo odlučiti hoćemo li nastaviti sa KERS-om ili bez njega."
Renault i Toyota za koje se također smatra da rade sa Magneti-Marellijem još uvijek nisu počeli sa pravim razvojem sustava, s tim da je Toyota već priznala kako očekuju da će krenuti u sezonu bez KERS-a.
Uvođenje KERS-a nakon VN Australije biti će nezgodno, jer znamo da su zabranjena testiranja tokom sezone.
Toro Rosso koji koristi Ferrarijeve motore i Red Bull sa Renaultovim motorima ovise o već dva spomenuta proizvođača i o njihovom napretku u razvoju ove tehnologije.
Williams je jedina neovisna momčad koja razvija svoj KERS sustav, ali i oni su kazali kako stvari sa ovim sustavom ne idu baš lako i da imaju određenh problema.
FOTA je u nekoliko navrata ustrajala na tome da se uvođenje KERS-a odgodi, no bez uspjeha, ali je još uvijek moguće da na kraju ipak uspiju.
Predsjednik FIA-e Max Mosley u svom pismu upućenom Luci di Montezemolu predsjedniku FOTA-e iskazao je zabrinutost sa ovim sustavom i sa činjenicom da se dosta momčadi suočava sa problemima u njegovom razvoju.
Post je objavljen 10.01.2009. u 15:51 sati.