Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hrautomanijak

Marketing

TEST Audi A4 2.0 TDI

Image and video hosting by TinyPic
snimio Renato Branđolica (VL)

Audi A4 2.0 TDI
objektivna ocjena: 8/10
subjektivna ocjena: 8/10


Jedan od najpoznatijih svjetskih dizajnera automobila Walter de Silva, inače šef dizajna VW grupe, proglasio je lani Audi A5 svojim najdražim djelom. Na osnovama zaista prekrasnog kupea nastao je potom novi A4, koji uopće ne skriva srodnost s de Silvinim remek-djelom.

Na prednjem kraju sa single-frame maskom najdojmljivija su svjetla. Straga su pak savršeno ukomponirana široka svjetla i poklopac prtljažnika fluidnih linija. Ni ubacivanje stražnjih vrata nije previše narušilo idealne kupeovske linije preuzete s A5, pa A4 zaista izgleda kao umjetničko djelo na kotačima.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Prednja svjetla su glavno obilježje novog A4. Četrnaest LED lampi sa svake strane, formiranih u valovitu liniju, čine Audijeva pozicijska svjetla jedinstvenima. Upravo su ona privlačila najviše pažnje i činila A4 posebnim među svim autima na cesti. Ovakva svjetla dio su Xenon Plus paketa, koji košta 9850 kuna.

Ostale nadoplate na testnom autu vrijede preko 150.000 kuna, pa mu je ukupan cijena oko 415 tisuća kuna. Navigacija (28.200 kn), klimatizirana sjedala (8896 kn), 18-colni naplatci (18.697 kn), podesivo podvozje (11.117 kn) i Bang&Olufsen sustav (9040 kn) čine testni A4 oglednim primjerkom luksuznog auta snova, ali može se i bez svih tih tehnoloških čuda. Za pokudu je što se čak i putno računalo nadoplaćuje, a to bi u ovoj klasi trebalo biti serijska ponuda.

Umjesto silnih nadoplata za model s 2.0 TDI motorom koji košta 251.200 kuna, onima koji žele naglasiti sportski karakter impresivnog dizajna preporučljivije je uzeti jači motor, jer tek s više konjskih snaga (bilo dizelskih ili benzinskih) novi A4 postaje dovoljno sportski.
Kod motora s common-rail tehnologijom (napokon) može se pohvaliti uglađenost, elastičnost i tišina, a uz njega ide i savršeni ručni mjenjač sa 6 brzina, ali ubrzanje od 9,4 sekundi naprosto nije onakvo kakvo se očekuje od auta ovakvog izgleda.

Dakle, novo de Silvino remek-djelo volio bih jako imati u svojoj garaži, ali umjesto hrpe opreme radije bih odabrao jači motor, jer čak i 3.2 FSI sa 265 KS košta četrdesetak tisuća manje od testnog primjerka sa 143 KS.

Motor: četiri cilindara, turbodizel, common rail
Obujam: 1968 ccm
Snaga: 143 KS (pri 4200 okretaja)
Moment: 320 Nm (pri 1750-2500 okretaja)
0-100 km/h: 9,4 s
Maks. brzina: 215 km/h
Pros. potrošnja: 5,8 l
Dimenzije: 470/182,6/142,7 cm
Međuos. razmak: 280,8 cm
Prtljažnik: 480 l
Cijena: 414.608 kuna


Post je objavljen 05.01.2009. u 12:12 sati.